torstai 6. lokakuuta 2011

Kahdet kynnet

Tänään pääsin pitkästä aikaa tekemään kaverille geelaukset. Elikkäs tippeinä on naturel väriset tipit ja geelinä perus kirkas. Kaverini toiveena oli että lakkana käytettäisiin vihreää ja pinkkiä. Tovin verran mietittyämme päädyimme uusimpaan vihreään mitä minulla on. OH MY GOSH aplle green, mielenkiintoinen väri, pullossa näytti hieman harmahtavalta jopa mutta kynnellä oli positiivinen yllätys :) Päälle laitoimme Kiss:in tarroja ja vielä lisäksi erivärisiä strasseja. Tälläinen lopputulos saatiin aikaan. Mitäpä mieltä olette?






ilman salamaa...


Sitten pitänee vielä laittaa mun omat kynnet. Ja mähän varoitin että näitä leimauksia tulee. Joten tässä niitä taas. Itseasiassa nää on musta erittäinkin kivat ja taidanpa viihtyä näissä ainakin paripäivää, mutta sillä välin saattekin nähdä todennäköisesti parit kilpailu kynnet jos en muuta keksi.
Mutta tässä siiis Lakkaus nro.36







Tämmöiset japani/kiina henkiset. Musta toi alla oleva Mavalan mintun värinen metalli lakka on kiva. Oikeestaan vaaleen punaisena toimis vielä paremmin, mut siinä tapauksessa ois pitäny toisen leiman väriä vaihtaa. Pääsin ekaa kertaa myös kokeilemaan tuota konadin tumman vihreää leimauslakkaa ja oon ihan pirun tyytyväinen siihen. Laattana oli toi kuvassa näkyvä laatta joka on taas näitä numeroimattomia essencen laattoja.

Niin ja tänään kotiutu taas huutoja. Kynsitarroja ja vähän muutakin pientä kivaa...



Ja sitten tämmöinen aivan ihana helmiäislakka, violetti mutta tosiaan vaalea sellainen. 
Joo mutta nyt pukka uniaika päälle. Huomiseen :)

6 kommenttia:

  1. Pakko kyllä sanoa, että en tykännyt kummistakaan.. Ei vaan ole mun tyyliset, ja tuo kynnen muoto on niin luonnoton! :/

    VastaaPoista
  2. Hienot leimailut ja mahtavat värit noissa sun kynsissä
    :)

    VastaaPoista
  3. Prinsessa itse: :( En ymmärrä mitenniin on luonnottoman mallinen. Kaikkihan ei vaan yksin kertaisesti tykkää samalaisesta kärjestä... Ja minä teen kamuilleni just sen malliset kun he haluavat, sama koskee itseäni. Harmillista jos ei miellytä sun silmää :(

    marru: kiitos, mä tykkään ku leimaukset näkyy kerrankin vaalealla pohjalla muullakin kuin mustalla lakalla hyvin :)

    VastaaPoista
  4. En mä halua loukata, itse tykkään enemmän toisenlaisista.. :)) Noi on vaan mun makuun liian litteät.

    VastaaPoista
  5. Höpön-höpön mua noin helpolla saa loukkaantumaan ;D Nää on niitä kuuluisia mielipide eroja joista on aivan turhaa kinastella :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)