keskiviikko 5. lokakuuta 2011

Kultaa violetilla...vai miten se meni?

Mietin tässä, että oonko jo kertaalleen tehnyt nämä tai lähes samallaiset melkein samoilla väreillä. Vino maneja oon kyllä tehnyt paljon joten voihan se tuntua siksikin niin tutulta... No kumminkin nää on nyt tämmöiset melko varmat tehdä, ei pahemmin voi kämmätä. Pienenä lisänä tein pinkillä two way lakalla noi raidat, ei oo niin "kalpee" ja sitten lisäsin muutamiin sormiin noita pienen pieniä vaalean punaisia strasseja. Tämä on siis Lakkaus nro.35








Jopas oon ollu huolimaton kynsinauhojen putsaamisen kanssa, pahoittelut siitä...
Juuh huomenna pääsis tekemään kaverille geelaukset, sikäli mikäli hää ei peru tuloaan. Mutta peukut pystyyn :)
Itellekkin pitäis tehdä jotain... alkaa olemaan aika huonossa kunnossa noi mun natutipit, geelit sen sijaan on kestäneet kuin unelma :)

Sitten tähän loppuun vielä tämmöinen iltasanomien LINKKI uudesta kynsi trendistä...  Jopas ovat taas keksineet nuo amerikan immeiset :) Käykäähän vilkaisemassa :)

3 kommenttia:

  1. Hienot kynnet oot taas värkännyt :)

    Ja mä kyllä tykkäsin tuolta linkin takaa löytyvistä kynsistä, varsinkin ne alimmaiset kynnet on mun makuun.

    VastaaPoista
  2. Hyi yäk, en kyllä omiin kynsiini haluaisi käärmeennahkaa, vaikka hienot kynnet noissa kuvissa olikin.

    VastaaPoista
  3. Mä ite voisin kyllä kokeillakkin mut silleen ihan luonnollisen värisenä, jos sitä nahkaa sit lähetään maalailemaan niin eikä silloin oo ihan sama maalata se suoraan kynnelle eikä nahan päälle... Mutta aika suolaisen hintaista lystiä on!

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)