lauantai 8. lokakuuta 2011

Oman kynnen geelausta ja lakkausta

No niin, pääsin heti aamutuimaan kokeilemaan Maryah:ilta ostettuja Rose Nail merkkisiä geelejä. Käyttö oli helppoa ja vaikka en ollutkaan aikaisemmin käyttänyt primer geeliä niin helppoa oli. Päädyin siis geelaamaan vain oman kynnen enkä laittanut ollenkaan tippejä. Joten tynkä kynsiä siis jälleen tiedossa. Mutta siis edellisestä postauksesta näkee mun mun oman kynnen kuvan ja nyt tässä pelkillä geeleillä. Olen suorastaan tyytyväinen, viilausta ei tarvinnut juurikaan tehdä ja geeli levittyi lähes täydellisesti kynnelle. Mutta sanokaa ite, onko hyvät?



Oon onneks päässy jo suurimmaksi osaksi eroon noista kynsilakkojen värjäytymistäkin. Se haitta noista tosi voimakkaan värisistä lakoista on että menee pohjalakankin läpi ja värjää ikävästi omat kynnet. Nyt jos sitten sitä ei enää tapahtuisi :)

Niin sitten tietenkin piti päästä lakkaamaan kynnet... Lakkaus nro.37 on vaalean keltainen lakka Yes Lovelta. Lievää ongelmaa peittävyydessä, kolme kerrosta jouduin laittamaan joka taas veikin puhdin koritelulta... Mutta idean lykkäs kun esikoinen leikki vaakkuvalla ankallaan. Kaivoimpa yhden hile purkkini esiin ja Tsadam vimo mani hileellä! Ihan kivat tuli varsinkin kun tuo hileen väri on vähän tuommoinen liukuva ja tummenee ulkosyrjää kohti. Tää hile näyttää purkissa ihan vaaleen punaiselta eikä lainkaan oranssilta niin kuin kynsillä ;D Mutta onpahan taas kunnolla kimallusta (kasvoilla, hiuksissa ja vaatteissa myös... en tykkää yhtään ku toi hile leviää aina koko kämpään...)
Tämmöiset, tykkäättekö?












Kuvia on taas paljon, otettu salamalla ja ilman. Kimallusta en saanu tallennettua, mutta jokainen tahoillaan voi vähän käyttää mielikuvitustaan :)

Tikaritar laittoi mulle kivan haasteen, kiitos siitä oikein paljon ja vastaankin siihen jo huomenna :)

Alle kaksi kuukautta enää aikaa kun saan tietää kuka on ollut blogini aktiivisin seuraaja ja kommentoija... Kävin eilen vähän vilkuilemassa niitä kommentteja ja niiden määrää... Mielenkiintoiseksi menee ja voinkin ilokseni sanoa että minulla on hurjasti aktiivisia lukijoita. Yli 450 kommenttia jo koko blogini aikana kertynyt, toki osa näistä on omiani, mutta kuitenkin kun ajattelee että olen ihan hieman yli 4kk vasta tätä blogia kirjoittanut :) Mutta siis n. pari kuukautta vielä ja top lista selviää. Kiitoksia teille kaikille ihanille lukijoilleni, kommentteja on aina ihana saada :)

7 kommenttia:

  1. Sulle on niin helppoa ja kivaa kommentoida! :D En tiedä mikä siinä on, mutta yleensä en jaksa kommentoida sellaisille "suurille" blogeille joilla on satamiljoona lukijaa. Tuntuu että niissä ei arvosteta niitä yksittäisiä kommentteja niin paljon kuin tämmöisissä hieman pienemmissä blogeissa =) Tosi kivat kynnet kans! Vaikken yleensä niin keltaisesta välitä :D

    VastaaPoista
  2. Olen samaa mieltä Riikan kanssa. :) Ja sinä tunnut todella mukavalta!

    VastaaPoista
  3. Sun kynnet on just sopivan pituiset! Toki ne saa tuosta kasvaa vielä, mutta ei ole ainakan liian lyhyet :) Ja kivan lakkauksen olet tehnyt, yksinkertainen ja hieno!

    VastaaPoista
  4. Hyyrrrrr! Mä hyrisen täällä ilosta, tämmöisiä kommentteja on ihana lukea. Musta on hyvä jos olen helposti lähestyttävä. Oisko jotain tekoa sillä että veri on kotoisin pohjois-pohjan maalta eikä täältä hesan kupeesta vaikka täällä asunkin. Musta vaan pohjoisen ihmiset on niin leppoisia ja aivan mahtavia... niin siis ite oon kyllä syntyny täällä etelä suomessa juuret vain pohjoisessa.
    Ja todellakin jokainen kommentti on mulle tärkeä ja jokainen kommentti taatusti luetaan, omalla tavallaan tää blogi on mun henkireikä tässä tavallisessa kotiäidin arjessa.
    Ja nyt sitten vähän henkilö kohtaisemmin...
    Suvi: Kiitos kaunis :)
    Riikka: Olihan ittelläski keltaiset just ja ne oli ihan kivat kans :)
    NailHai: Kiitos ja odotan jatkossakin mielipiteitäsi :)
    Nails1820: mä oon kans siinä samaa mieltä ettei oo enää ihan nysät, saa nähinkin jotain tehtyä ja joo onneks noi kynnet kasvaa geelin alla himpan nopeempaa kuin ilman niitä... Joten jos vaikka saisin jouluiset koristelut tosiaan pitkiin kynsiin ;)

    VastaaPoista
  5. Hieno juttu että tykkäsit geeleistä! :) Mä kaipailen jo niiiin kovasti pitkiä kynsiä että! Mistä tulikin jostain syystä mieleen että pitääkin vastata sun mailiisi, kamala häslinki kokoajan niin ettei tahdo enää muistaa mitään. :D

    Tosi kiva yhdistelmä tuo lakkaus ja dust, vähän tuo aurinkoa tähän syksyn synkkyyteen! Voi että osaakin olla masentavia auringottomat syyspäivät.. Plääh. Kirkasvalo tässä pitäisi hankkia! :D

    VastaaPoista
  6. Joo mikäs näistä geeleistä on tykätessä, helpot ja hyvät :)
    Elä stressaa sen mailin kanssa, vastaat ku kerkeet niinhän mäkin teen ;D
    On noi muuten siis kirkasvalot ihan törkeen hintaisia, oon itekki kattonu niitä ku mää oon syksyisin ja talvella aika tuuliviiri noiden mielialojen kans ja ihan törkeen väsyny. Alkaa olemaan ilmassa jo sitä samaa vanhaa fiilistä ettei meinaa hereille aamuisin päästä. Mutta toisaalta kynttilöiden polttelu on ihanaa... nytkin keittiössä palaa yks ja kello on vasta vähä vaille kuus!

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)