lauantai 15. lokakuuta 2011

pientä tuunailua...

Jotenkin pisti ikävästi silmään toi koivun värinen tuoli tuossa mun uuden pöydän edessä. Vähän aikaa mietittyäni muistin että mulla on kaappien kätköissä ihan kivaa kangasta (tais itseasiassa olla joku iso huivi jota en oo ikinä käyttäny) josta sais tehtyä tuoliin uuden lookin. Tässä kuvat siis ennen ja jälkeen tuunailun :) Koko homman hoidin ihan käsin ompelemalla. On mulla konekkin, mutta en jaksanu sitä raijata tänne yläkertaan...




Ite oon aika tyytyväinen, homma ois voinu "kusta kintuille", mutta onnistuin saamaan tuolista aikalailla sen näköisen mitä olin ajatellutkin. Selkänojan putket tuolla takana vähän mietitytti, mutta alimmassa kuvassa näkee että sain nekin ihan siististi piiloon ...

Sitten ku istahdin hetkeksi alas kahvia juomaan niin muistin että mulla on jossain semmoiset ihanat perhosledi valot... ja pöydän peilin ympärillehän ne päätyi. Nuorempi poikani istui tuolille pöydän ääreen ja katseli itseään peilistä ja sanoi : "äidin prinsessa pöytä" <3 <3 <3 ja sitähän se nimenomaa on :)



Kynsiäkin on luvassa vielä tälle päivälle, oon saanu jo vanhan lakan poistettua ja kohta ku keksin vain mitä niille teen alan sitten niitä väsäilemään :)

1 kommentti:

  1. Blogissani on sinulle haaste :)
    http://kuningasmielinen.blogspot.com/2011/10/haasteilua.html

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)