perjantai 14. lokakuuta 2011

"uusi" kynsienlakkailu pöytä ja lähes kaikki ebay ostokset

Voiiii!!!!! Mä oon nyt niin ihan älyttömän tyytyväinen etten oikeen tiedä miten päin olisin. Mä löysin tuolta naamakirjasta meidän kaupungin kierrätän sivuilta tämmöisen ihanuuden ja teinkin siitä tarjouksen. Mä olin ihan varma etten sitä saa, mutta kuinkas kävikään. Eilen varmistui kaupat minun hyväkseni ja tänään aamulla kun vanhempi poikani oli kerhossa, kävimme hakemassa sen. Katsokaa ja ihailkaa, mää tykkään että tää on hiano! Toki käytetty ja hieman kolhuinen ja pikkaisen pienenpi kuin luulin mutta kuitenkin niin sitä mitä mä oon aina halunnu. Siis mähän tykkään ihan hirmuisesti tumman ruskeista puukalusteista ja tälleen pikku hiljaa ja huomaamatta niitä sitten hivuttautuu meidän asuntoon :) Tykkäättekö yhtä paljon kuin mä?



Tuoliin ajattelin tehdä kangas päällisen kunhan vain ehdin, josko se ois semmoinen hempee sitten...

Niin ja sitten Maarit (kiitos, olet erittäin ihana!!!) toi mulle tänään suurimman osan mun ebay tilauksistani... kynsiporat hengailee vielä jossain, mutta niillä ei oo niin mahoton kiirus. Jospa sitten tekis pikaisen esittelyn näihin uusiin ihanuuksiin :)


Laattoja tilasin sen 34kpl, joista 4kpl saa uuden kodin jossain vaiheessa kun ne mulla on jo.
Mutta siis mulle 30kpl uusia laattoja, voiko tässä muuta kuin virnistellä hulluna!!!!
Stampperi/scraper tuli kaupan päälle....

öljyjä 6kpl, persikan tuoksuista jo kokeilin ja olin tyytyväinen tuoksuun, Nam!

24kpl kynsikoruja... näät pääsee käyttöön kun kynsiin saan pituutta lisää :)

Oooo! 100kpl fimotankoja ja ihan oikeesti oisko mulla noista ehkä 10 jo aiemmin,
aika hyvä satsi tällä kertaa. Ne mitä mulla jo on, saavat uuden kodin sitten joskus.
Nyt sitten ihan pikaisesti kyselen teidän rakkaiden lukijoiden mielipidettä. Pistänkö ne tuotteet jotka mulla on tuplana MYYNTIIN vai haluaisittekos ARVONNAN? Arvonta kyllä varmaan jäisi ens vuoden puolelle jotta saisin kunnon palkinnon kasaan... ja sittenhän mulla on tässä joulukuun alussa se aktiivisimman lukijan kilpailun ratkaisu etten viitti enää samaan syssyyn laittaa arvontaa pystyyn. Tokihan olis yks mahdollisuus järjestää vaikka kynsien lakkaus kisa... Mutta siis mitä mieltä TE olette?

6 kommenttia:

  1. Voi vitsit mitkä saaliit!:DMinkä hintainen oli toi laattapaketti?

    VastaaPoista
  2. ^En ny ihan tarkkaan muista, mut siinä se tais olla 15-17€...

    VastaaPoista
  3. Tuo pöytä on aivan täydellinen ! Olen nyt täällä ehkä hieman kateellinen (; Tykkään itsekin erityisesti tumman puun värisistä huonekaluista, ja sain juuri lähes yhden seinän peittävän tumman puun värisen lasikaapillisen kirjahyllyn huoneeseeni äipän luokse :3
    Tuollainen pöytä kelpaisi myös luonnon valkoisena !
    Ja nuo ostokset, ai että ! Fimot on erityisen herkullisen näköisiä. Innolla odotellaan kynsillä niin niitä, kuin uusista laatoista leimailua :)

    VastaaPoista
  4. Ihana tuo pöytä :) Laita arvonta mielummin pystyyn :)

    VastaaPoista
  5. Upea löytö toi pöytä :)!
    Niin ja ollos hyvä vaan, kiva kun voin olla avuksi, oot ite niin mukava tyyppi :).
    Katsellaan uutta tilausta taas tässä joskus :).

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)