sunnuntai 30. lokakuuta 2011

Uusia lakkoja ja omaa aikaa :)

Tänään aamusta saatiin vihdoinkin laitettua marsu herrojen häkki kahteen kerrokseen ja siirrettyä talveksi ns. ylä aulaan. Tuli hirveesti lisää tilaa olohuoneeseen ja nyt näyttää ihan oudolta. Voipi olla että illalla on vielä huoneen järjestyksen muutto edessä...
Niin isäntä otti molemmat pojat mukaansa mummolaan ja mä jäin pitkästä aikaa ihan yksin kotiin. Kieltämättä on vähän tylsää... oon aikani kuluksi jo siivonnu molemmat kerrokset kämpästä päivittänyt facebook statuksen ja nyt sitten tää puoli. Lupailin edellisessä postauksessa jo että esittelen uusia lakkojani joten eiköhän pistetä hösseliksi :)

U11, U02, U05, U23 ja U14

ilman salamaa

salamalla

juu näähän ei oo lakkoi kuten huomasitte, mut nää tarttui samalla reissulla mukaan...
Juu sitten illemmalla kävin katselemassa Itellan sivuilla missä päin mun Mimax:in paketti matkas ja ilokseni huomasin että se oli jo postissa :) Ja äkkiä hakemaan se, mulla kun ihan lyhyt kävely matka sinne... Ja tässäpä on sitten sen paketin sisältöä...

Blue yer´s eve ja Snow globe (paketissa tuli tollanen kiva "lumipallo"mukana)

Twinkle lights, Turned up tuquise ja W7 fluorescent yellow (tän keltaisen sain kaupan päälle)

salamalla... turkoosi olikin matta lakka... ei se mitään ,oli tosi ihana ylläri :)

ilman salamaa

Tietenki piti saada lisää tarroja...
hiuteleet ihan tavallisia hopeisia kynsitarrojat,
Hello kityt ja Ihaat water decalseja
Sitten tilauksen mukana tuli ne mun uunin lamput, joista en jostain syystä ole ottanut kuvaa. No jokainen tietää miltä ne näyttää joten ehkäpä se ois ollu vähän turhaakin. Niitä siis neljä kappaletta. Tämmöisiä ihanuuksia tällä kertaa. En millään vielä raaskis poistaa noita mun halloween kynsiä kun tuli ihan kivat niistä, mutta polttelis päästä jo kokeilemaan uusia lakkoja omiin kynsiin... huoh! Kaippa mä maltan kuitenkin huomiseen.

5 kommenttia:

  1. Mä kans ostin viime kesänä ton Turned up turquoisen ja mattaominaisuus yllätti minutkin. Ei siinä, ihana ja kaunis lakka. Harmi vaan kun en omista mattapäällyslakkaa ja toi lakka itsessään ilman päällyslakkaa ei kestä kynsillä muutamaa tuntia pidempään... :(

    VastaaPoista
  2. Onneks mulla on mattapäälyslakka. Ei muuten tullu edes mieleen että sekin tarvii semmoisen... ööö... välillä ei ihan leikkaa, mutta onneks kerroit :)

    VastaaPoista
  3. Kivoja lakkoja oot ostellu :) Mua harmittaa, kun meiltä päin ei löydy Flormarin lakkoja :( ei oo Tarjoustaloo lähistöllä, Tokmannilta oon löytäny yhden jostain alelaarista

    VastaaPoista
  4. Mä hamstrasin syyslomalla noita Flomarin lakkoja kun äidin luona niitä löytyy vielä tosi hyvin.

    Saitko muuten MiMaxilta jotian kaupanpäällistä? Ajattelin vain, onko heillä vielä se käytäntö kun edellisestä tilauksestani on jo aikaa.

    VastaaPoista
  5. Jane: Säästöpörssihän kuuluu myös tohon tokmannin ketjuun ja vissiin kans robinhood... mulla on kaks tokmannin kaupaa kohtuu lähellä ja niissä käyn säännöllisesti jo senkin takia kun käyn ostamassa mun papanaattoreille sietä kuivaruuan ja heinää :)
    Niniane: tosi kiva kun noi flormarin lakat tuli takas myyntiin ja tänne meille ainakin tuli lisää paljon uusia sävyjä :)
    Juu sain Mimax:ilta kaupan pääliseksi ton W7 keltaisen lakan, tosi ihanan värinen lakka onkin , silleen kivan shokkeerava mutta tykkään siitä melkein jopa enemmän kuin neon lakoista :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)