torstai 20. lokakuuta 2011

Vähän kaikkee...

Siis niin en ole eilisten kynsien tilalle tehnyt uusia vaan kaivoin kuva arkistostani tämmöisen lakkauksen. Lakkaus nro.43 joka ei ollut kynsilläni kuin pari tuntia... ei vaan ollut mun juttu. Kokeiltu on nyt kuitenkin.




En tiedä onko vika minussa vai miksi koen nämä tämmöiset paksummat (onko nää nyt sitten näitä creme lakkoja?) jotenkin hankalaksi. Aivan älyttömän ihanat värit ja silleen mutta siis jostain syystä en näitä hirveesti  käytä kuitenkaan. Joo levittyvät ihan ok, mutta vaativat melkein aina sen kolme kerrosta että saisi tasaisen pinnan... no mutta joka tapauksessa sain näitäkin nyt useampaa käytettyä :) Mun pitää varmaan jostain löytää sitä ohennusainetta niin saisin käytettyä useammin...

Sitten oon jostain syystä unohtanut laittaa nämä esittelyyn...

pinsetit ei oo esittelyssä... :D
Niin toi bufferi tuli muistaakseni Seppälästä ostettujen Models own kolme kahden hinnalla kampanjan kylkiäisenä. Hyödyllinen ja kiva, on ollut paljon käytössä ja ei todellakaan enään noin siistin näköinen! Takana on mun talvijaloille tarkoitettu hohkakivi raspi/harja yhdistelmä. Mähän en siis tykkää käyttää sukkia! Jalkaan pistän sukat jos on ehdoton pakko ja syksyllä/talvellahan se oikeestaan on (paitsi kotona sisällä), joten mulla on välillä jalat melkoiset korput kantapäistä ja tää unelma auttaa siinä aivan taivaallisesti. Oon muuten kokeillu jos jonkin näköisiä raspeja, mut tää on ihan paras!!!!


Sitten tämmöinen pläjäys hileitä. Oon ostanu nää kirpparilta ja hintaa tais olla 0,50€, ei paha. Ei suoranaisesti kynsille tarkoitettuja ja mutta käyvät kyllä siihen tarkoitukseenkin ja varsinkin askarteluun ;) Toi punainen on semmoinen jänskä sekoitus ja sen takia tän ostin. Kultaa ja hopea hilettä pukkaa joka suunnasta...

Viimoisena kuva settinä laitan mun karvaisista ystävistäni muutaman kuvan. Pallerot ovat jo puoltoista vuotiaita! Järkky kuin aika menee nopeeta. Kuitenkin nää kuvat on otettu kynsien leikkauksen yhteydessä ja jäbät ei siitä ihan hinkuna tykkää ja poseeraukset on sitä luokkaa... Mutta välillä siis mun papanaattoreitakin kuvina :)





Juu, hei toi ei oo mun käsi tossa viimeisessä kuvassa vaan mun nuorimman pojan. Eli Mauri ei ole jättiläinen vaan ihan normikokoinen marsun pallero :)

Mä meinasin ihan unohtaa. Mun piti kertoa että MiMax:ille on tullut nyt Konadin uudet laatat M84 ja M85 myyntiin ja hinta ei oo paha!!! Huomasin myös että kuvioitujen tippien valikoima on kasvanut huimasti ja siellä on vaikka ja mitä ihanuuksia. Mun tilauslistani vain kasvaa ja kasva-a-a-a-a-a.... Käykäähän katsomassa ja tutustumassa :D

Tämmöisiä höpinöitä tänään ja huomenna varmaan jo uudet kynsien lakkailut kynsille :)

6 kommenttia:

  1. Ootko leimannu kukat vai tehny ne maalaamalla? jännän näkösiä..
    Suomessa "tavallisissa kaupoissa" (siis ei nettikaupoissa) on huono valikoima kynsikoristeita, mutta löytöjä voi silti tehdä :) Oon itekkin löytäny Sinellistä strasseja ja Tiimarista sellasia hologrammisydämiä.. Täytyy vaan soveltaa ;)

    VastaaPoista
  2. Jane: kukat on tehty ihan kynsikalla ja dottin toolilla ja sitten oon vetäny nuppineulalla noi raidat niihin.
    Siis noissa perus kaupoissa on huonosti, mutta onneks verkkokaupoissa on kohtalainen valikoima. Käy vaikka kattomassa tuolta Mimax:ilta ja Sanna Taralta, niissä molemmissa on mun mielestä paljon kaikkee kivaa ja sit toki ebaysta löytyy jos ja vaikka mitä!

    VastaaPoista
  3. Niin kyllä nettikaupoista löytyy :) ebay olis ihan taivas, mutta en saa tilata ulkomailta :(

    VastaaPoista
  4. tosihienot kynnet :O kivat glitterpuikulat!
    Awws kuinka söpöjä marsuja :3

    VastaaPoista
  5. Nails1820: eiks vaan ookkin suloisii palleroita. Vaaleempi (eli Väinö) on vähä semmonen että himoitsee pureskella mun kynsiä ja iskis niihin heti mahdollisuuden tullen kiinni, muuten ei kyllä pure :) Ja mammam mussukka ja sylissä kököttäjä on Mauri. Molemmat niin omanlaisia persoonia ja niin ihania <3

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)