keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Varaslähtö halloweeniin ja kukkakynnet

Musta jotenkin tuntuu etten ehdi tekemään kaikkia suunnittelemiani ja haluamiani halloween kynsiä kuun viimeisellä viikolla, niin otin sitten varaslähdön :D Tein tänään ekat Halloween kynnet ja näytän ne samantien teille. En ookkaan omasta mielestäni aikoihin akryyliväreillä maalannut ja nämä ja myös kukka kynnet onkin maalattu niillä. Mutta ensin ka-ka-kauhuaaaaaa!!!! No ei oikeesti...




Mistä näitä ideoita kumpuaa??? Mua oikeen nauratti tota lentävää silmämunaa tehdessä, ehkä hieman sairas mielikuvitus mulla... Mutta tässähän ei ole siis kaikki vaan luvassa on vielä paljon lisää.

Sitten tähän väliin... Maarit Kynsilakkahamsteri blogista oli niin ihQ että kiikutti mulle mun kynsiporat ja hänen bloginsa kautta ostamani viisi laattaa mulle postilaatikkoon. KIITOS :) Siinä satsissa oli toi halloween aiheinen laatta. Pääsee jossain muodossa varmasti myös kynsille... Mä olin alkuun vähän ihmeissäni noiden porien kanssa että mitä ihmettä!!! Missä ne terät on??? Ennen kuin mieheni sitten sanoi että ne on varmaan ton varren sisällä suojassa. ÄäääH!!! Mä oon niin blondi välillä. No sieltähän ne sitten löytyi :)

Taustakuvana on näköjään kuopuksen tekemä piirustus...
Niin sitten Villihelmen tilauskin tuli tänään. Ihania kirjainhelmiä josta tekaisin itselleni avaimenperän ja pojille nimikorut kaulaan :)





Tommoset ihan simppelit, mutta pojille ihan sopivat kun naru ennemmin menee katki kuin kuristaa... On meinaan välillä melko raisut leikit pojilla.

Mutta nyt ne kukkakynnet josta mainitsin jo. Tämä on Lakkaus nro.42












Kukkasten keskellä on siis lilat helmen puolikkaat, ne ei näy ihan hirveen selvästi noista kuvista ja terälehtiin sipaisin vähän lilaa glitterlakkaa. Toki, mites muutenkaan. Näillä nyt oon varmaan ainakin paripäivää, onnistui mun mielestä jopa niin hyvin.

Parista viimeisestä kynsikuvasta nappaan viel' yhden aiheen... siinä on villalankaa josta pompaten villasukkiin jotka sain valmiiksi eilen illalla :) Esikoiselleni siis. Poika on kohta neljä ja jalka on noin viisi vuotiaan kokoa!




Joo nyt lopettelen. Meillä vaan valot välkkyy kun ulkona ukkostaa välillä melko kovinkin. Selittää sitten tän koko päivän kestäneen päänsärynkin.

7 kommenttia:

  1. Upeaa taas kerran :).
    Kukkakynnet on ihanat, värit herkulliset.

    VastaaPoista
  2. Molemmat kynnet on niin upeita, että vaikee sanoo kummat on hienommat ^^ valitsen ehkä kuitenkin noi halloween kynnet, ihan lentävän silmän ansiosta ;) tosi upeet, oot hyvä tekeen akryyliväreillä :)
    Hmm.. kynsiporia? mitä niillä tehdään? saatan olla vähän tyhmä.. ^_^ Ja ihanat nimet sun pojillas :) Pyry <3

    Miks tää ei anna mun lähettää kommenttia mun google tilillä, vaan sanoo ettei mulla oo oikeutta katsella tätä sivua? :o

    VastaaPoista
  3. Marru: Kiitos paljon, värit miellyttivät minukin silmää.

    Jane: Kiitos :) Kynsiporat ovat kirjaimellisesti poria... tai siis ainakin poranteriä joilla tehdään omaan tai esim. geelikynteen reikä johon saadaan sitten laitettua kynsikoru. Mulla onkin semmoinen ollut jo... ja siitä löytyy myös postauskin.
    Pyry on oikeesti Pyry-Petteri, mutta kutsumme siis lyhyemmin vain Pyryksi :)
    Tohon kommentoimiseen googletilin kautta en voi muuta kuin ihmetellä, oisko näitä bloggerin omia kommervenkkeja taas? Marru on ainakin onnistunut sitä kautta kommentoimaan... (olettaisin siis kun kuva näkyy...)?!? Onko tää ollu nyt vain tämän kerran vai useammin tapahtunut juttu?
    Ja mäkin näköjään onnistuin... kokeilin ihan varta vasten...

    VastaaPoista
  4. Ihanat nuo violetit kynnet! Jännä sinänsä, että ne iski muhun kun toi violetti on lempiväri... :)

    VastaaPoista
  5. Jaa, oon nähnytkin niitä kynsikoruja, en vaan oo tienny että niitä voi itsekkin tehdä.
    Jännäks tän tekee se, että voin muutamaan blogiin (esim. Sonnelaan) kommentoida google tilillä, mutta muihin en :/ Noh, toivotaan että vika korjaantuu ^_^

    VastaaPoista
  6. Niniane: violetti ei oo mun lemppari, mutta jostain syystä se vain sopii mun ihon väriin hyvin... pitäis vissiin ostaa enemmän sen värisii vaatteitakin.

    Jane: piän peukut pystyssä jotta korjaantuis pian tuo kurja vika :)

    VastaaPoista
  7. nää on ihan törkeen kauniit :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)