maanantai 24. lokakuuta 2011

Varpainen kynsien lakkaus

Tänään oon pakertanut noiden välisivujen kanssa. On ollu kuvattavaa ja kuviin kirjoittamista enemmän kuin "laki sallii" ja siksi en olekkaan tehnyt uusia kynsiä. Nääkin varpaiden kynnet oon lakannu jo pari päivää sitten. Mutta toisaalta voihan sitä tosiaan olla pari päivää samoissa lakoissa ja mikäs näissä ollessa, on ihan kivat :)
Huomasin tänään myös että uusia kynsien lakkauskilpailujakin on taas alkanut/alkamassa parikin kappaletta ja samalla kun oon tässä koneen ääressä työskennelly niin aivojen takaperukoilla on raksuttanut... lopullisen ahaa elämyksen saan taas kuitenkin nukkumaan mennessä. Mulla on paha tapa funtsia liikaa silloin kuin ei pitäsi.
Mutta jos nyt niihin kynsiin.




Jopas oon onnistunut huonot kuvat ottamaan :( Strassien kuviosta ei juurikaan näköjään selvää saa... No jospa vaikka kerron. Keskellä keltainen isompi pyöreä, ylhäällä alhaalla ja sivuilla purppuran väriset suorakulman muotoiset strassit (tämän hyrrän olen saanut Sanna Taralta ) näiden väleissä on sitten pienempiä violetteja pyöreita strasseja... Oliko mahdottaman vaikeesti selitetty... eräänlainen kukkanen siis :)
Olen muutenkin huomannut että mulla pysyy strassit varpaan kynsissä huomattavasti pidempään kuin sormissa, mikä siinä sitten on syynä, en tiedä... sillä oon kova potkimaan varpaitani minne milloinkin (vahingossa siis) ja luulisi noiden kärsivän siitä.

Sitten tähän loppuun ajattelin läväyttää tämmöisen kuvan mun hommaamista tuikkulyhdyistä, onhan nyt HALLOWEEN viikko. Juu ja mulla ei oo näissä eläviä tuikkuja (tuskin toi ohut muovi sellaisia lämpöjä kestäisi) vaan semmoiset paristoilla toimivat "elävä liekkiset" tuikut.



Juu ja takas valokuvien pariin... plääh... puuduttavaa, mutta kohta on edes yksi sivu valmis :)

2 kommenttia:

  1. Itsellä varpaissa on ollut samat lakkaukset kesästä asti. Sen jälkeen kun paljasjalka kelejä ei enää ole ollut, en ole jaksanut vaivautua varpaita lakkailemaan, kun ei niitä kukaan katsele :) Mutta kiva kun joku jaksaa niistäkin huolta pitää! Nätit kynnet :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos vain :) Mä kattelen varpaitani päivittäin kun oon sisällä joten ehkäpä siksi niitä tulee lakkailtua vielä näin syksylläkin.

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)