perjantai 18. marraskuuta 2011

Ei oo oikeen mistään kotoisin

siis nää mun seuraavat lakkaukset. Nyt on siis kyseessä nää mun eiliset varpaiden kynsien lakkaukset. Eivät vaan säväytä millään tapaa, mutta onpahan lakka varpaissa kun oon tottunu jo että on aina. Saavatkin olla jonkun aikaa, jotenkin hankala noita lakkailla (varsinkin kun ota mahaa vähän turhan paljon ja on tälläinen jäykkis ettei meinaa taipua mihinkään ;D) ja sitten ei noista oikeen saa otettua kovin inhimillisiä kuvia illalla. No näihin saatte kuitenkin tyytyä.




Jos muuten jollakin on tietoo millä noi mun pottuvarpaiden päällä olevat kovettumat sais silleen "kivuttomasti" pois niin saapi vinkata. Sukuvika mun puolen naisilla vissiin... Oon kokeillu jo raspausta ja rasvausta vaikka millä rasvoilla ja siinäpä ne vieläkin on :( Ei sillä että ne ois kipeet tai mitään, ei ne tunnu miltään ovat vain rumat.

Sitten sarjassemme puhde askarteluja. Mulla on pojat vinkuneet jo pidemmän aikaa jonkin sortin parkkitaloa autoille josta vois sitten "autoilla" alas jotain mäkeä pitkin. Nooh, joulu tulossa ja pukin konttiin sellainen löytää kyllä tiensä mutta vininä piti saada edes hetkesi heltymään. Mulla on jo pidemmän aikaa nurkissa pyörinyt tuollasia lahjapaperin alla olevia putkia ja yks vähän järeempi pahvi putki. Näistäpä tää äitee sitten väänsi pojilleen autoille mäen käyttäen apuna mattopuukkoa, ilmastointi teippia ja kekseliäisyyttään ja a vot tälläisen viritelmän sain aikaiseksi :D



Jopas vain passaa sitten tapella ja kinastella tästä, aika väistämätön juttu joka asiassa joka on yhteistä... mutta hetkittäin jopa leikittiin sulassa sovussa :)

Kävin eilen Mimax:in verkkokaupassa taas katsastelemassa uutuuksia. Siis WOW, mitä laattoja sinne on tullu! Aivan älyttömän kivoja XL-leimauslaattoja ja sitten toisia pienenpiä teema-aiheisia. Jouluisia laattojakin tais olla ainakin pari erilaista.

2 kommenttia:

  1. Ihana toi viritelmä! :D Mä rakentelin itekin pikkusena aina kaikkee mahdollista tommosta... :D Ihme ettei musta tullut jotain insinööriä..?

    VastaaPoista
  2. Mun bravuuri oli pienenä mitä ihmeellisimmät Barbin talot ja siihen kuuluva rekvisiitta vaatteineen ja autoineen :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)