keskiviikko 2. marraskuuta 2011

En voi olla tuijottamatta

näitä mun tämän hetkisiä kynsiäni. Ei sillä että niiden leimailu olisi ihan onnistunut, mutta tää pohjalakka! Oon käyttänyt tätä Flormarin lakkaa (U16) joissan koristeluissa ja liukuvärjäyksessä mutta en oo aikemmin lakannut koko kynttä. Lakassa on turkoosia/vaaleen sinistä shimmeriä joka välkkyy valoon osuessaan (jopahan oli taas kuvaus ;D) ja on aivan älyttömän kaunis jopa lamppujen valossa. Lakkasin kynnet siis jo eilen ja tämä päivä ollaan vielä näillä jos sitten huomenna vaihtais. Mutta siis tää on Lakkaus nro.47 Perhosia on vaikka kuinka monta ja monelta eri laatalta joten en ala laattoja tähän luettelemaan. Jos tahdot tietää mistä laatasta joku tietty perhonen on, niin nakkaa viestillä/kommentilla. Leimailuun käytin konadin valkoista ja turkoosia lakkaa ja vielä muutamia turkooseja strasseja jokaiseen kynteen ja siinä se. Ihan on taas niin blig-bling kuin olla ja voi :D













Joissan kuvissa näkyy mun poikien kädet tahtoivat mukaan kuviin ja tällätavoin sain heidät mukaan :) Hauskaa kun haluavat osallistua äiteen kynsi juttuihin...

Sitten meidän perheeseen tulee varmaan tässä talven mittaan "perheen lisäystä", kun en kissaa nyt näillä näkymin sitten saa niin isäntä antoi mulle periksi toisessa kauan haaveilemassani jutussa :) Mä saan rottalaisia ainakin kaksi. Voi että mä oon niii-in ilonen että en melkeen pöksyissäni pysy!!!!  Häkki tehdään itse ja siitä tulee melkoisen iso, oon jo suunnitellut sen. Ja sen jälkeen kun tyttöjen koti on valmis niin alan katselemaan sopivaa kasvattajaa.
Marsutkin ovat nyt oppineet kulkemaan kerroksien väliä hienosti. Alkuun vissiin oli "hankalaa", mutta nyt taaperretaan jo tosi hienosti rampit ylös. Tuntuu olevan kaikki uusi aina vähän pelottavaa (toki näinhän se tuppaa olemaan kaikkien marsujen kohdalla), mutta sitten kun huomataan ettei oo mitään syytä pelätä niin avot! Mitähän nuo Mauri ja Väinö tulevat tykkäämään rotta neideistä???

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)