lauantai 19. marraskuuta 2011

Jo on tyttömäiset!

Ei ehkä mikään uusi idea, olen nähnyt tästä eri variaatioita useamman ja tässä minun versioni :) Alle valitsin tuollaisen pinkihkön lilan ( MO:n Lilac Dream) Tykkään väristä tosi paljon, tää pääsi nyt ekaa kertaa mun kynsilleni tänään. Kuviot on tehty leimaamalla ja olipahan taas sottaista touhua tuo mustalla leimaaminen :( Yksi syy juuri siinä minkä takia mulla niin harvoin nähdään mustia leimauksia. Tällä kertaa kynnet vaativat sen mustan värin ja sen myös saavat senkin uhalla että kynsinauhat ovat nyt jonin verran sotkuiset. Yhdistelin leoa ja seepraa ja mukaan heitin useita strasseja. Huomasin muuten että mun strassi varastot on uhkaavasti vähentymään päin ja tämä tarkoittaa sitä että pitänee tilata jossaki vaiheessa lisää... Jokohan mä oisin siihen mennessä saanu tilattua ittellene visa elektronin niin pääsis ebaysta tilaamaan ne... Toivoa ainakin sopii :)
Mutta jos en edes ala tästä sen enempää löpisemään vaan näytän teille mitä sain aikaiseksi.

vasen

oikea


ilman salamaa





Tein tänään toisetkin kynnet tuonne Sonnelan synttäri lakkaus kisaan. En vielä osallistunu kun sinnehän omahdollisuus osallistua kaksilla kynsillä. Nyt vaan pitää hetken fundeerata minkälaiset sitä toisiksi keksis... kai mää lähden taas ajattelemaan sieltä epätodennäköisimmästä päästä ja niistä tulee semmoiset mitä kukaan ei sit tajuu (ei eka eikä takuu varmasti vikakaan kerta) mutta kaippa se on pääasia että kynnet ovat "minun" näköiset :) Onko sitten hyvä vai huono juttu, niin en tiedä.

Tuossa hoksasin että jos lukijoita tulee samaa tahtia mitä nyt niin sata paukkuu rikki jo tämän vuoden puolella :) Voiskohan se olla sitten uuden arvonnan paikka?!?

7 kommenttia:

  1. Kiitoksia oikein paljon, yllätän itseni välillä tuijottamasta niitä. Mulla kun ei normisti oo ihan tän värisii kynsii ja noi mustat erottuu niin paljon paremmin kuin mun perus leimailut. Kaippa mun silmät tottuu näihin :)

    VastaaPoista
  2. Oi noi on kivat :) hauskat kun on seepraa ja leopardia tollain samassa kynnessä :)

    VastaaPoista
  3. Jane: kommentti puoli ei vissiin taaskaan toimi oikein vai? Mikähän hitsi siinä on?
    Joo ajattelin yhistää noi kuviot kun en osannu päättää kumpi ois kivempi. Kamalia noi valinnanvaikeudet ;D

    VastaaPoista
  4. Joo eli se kommentointi ei siis toimi tässä mun läppärillä, mutta vanhempien pöytäkoneella taas toimi ihan hyvin. En tiiä mistä ihmeestä johtuu :/

    VastaaPoista
  5. Jane: nää on niin mystisiä juttuja ;D

    Maryah: <3 kiitos

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)