sunnuntai 27. marraskuuta 2011

Kuivakukka kynnet

Saatte tänään nädä taas mun yhdet vanhemmat kynnet. Oon itse kerännyt tuossa alkusyksystä kukat ja prässänny ne, eli ne on vähän mitä on... mutta ekaan kokeiluun kelpasivat aivan mainiosti :) Lakkaus nro.57 on siis mun ekat kuivakukka kynnet ja aivan kamalan värinen kultalakka joka mielestäni vihertää jollain tavalla. Kuitenkin väri ei sopinut sitten yhtään ihonvärin kanssa yhteen ja vaikka kukkien laitto onnistuikin niin lakan takia kynnet menivät melkein heti vaihtoon...






Tänään on siis tiedossa paria astetta normaalia kiireisempi päivä... mennään käymään parissa isommassa kaupassa (tai ainakin näin on suunniteltu, mutta muksujen käyttäytyminen vaikuttaa tooosi paljon siihen mitä oikeesti tehdään), joten eiliset kynnet saavat nyt olla kynsillä. Mutta toisaalta ne mihinkään oo ehtineet eilisestä vielä edes kulua ja kivathan ne on...

Eilen illalla tein sitten taas vähän tilauksia. Tilasin pari CG:n Eye Candy 3-D Glitter lakkaa ja yhden muun CG:n lakan... ne saatte sitten esittelyyn kun ne tulee mulle kotio. Niin ja lähtihän sieltä muutakin kivaa tulemaan kotio kohti :) Nämä kaikki siis tilasin MiMax:ilta. Nyt sitten pitäisi vielä pari verkkokauppaa käydä läpi ja ostaa sieltä lisää... ;D ihan niin kuin mulla ois siihen oikeesti varaa, mut jos nää oiski mun joululahjoja ittelleni ;D

2 kommenttia:

  1. Kuivakukat on mattalakan lisäks ainoo juttu jolle en kynsissä oikeen lämpene.. Mutta toi on kyllä hyvä idea että kuivaa ne kukat ite, mun mielestä on naurettavaa maksaa siitä että tilaa noita valmiina :D Jokatapauksessa sait noi kyllä siististi laitettua :)

    VastaaPoista
  2. Joo se on kyl yks laji kynsikoristeita joista en välittäis maksaa, kun itekki voi tehdä (tosin näin talvella on himppasen vaikeeta toi kukkien poiminta ;D) Ei oo kyl mun jutta noi kukat, mutta mattalakasta ei oo parikertaa kokemusta ja toistaiseksi oon kyllä tykänny. Näähän on onneks puhtaasti makuasioita, eikö vain?

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)