perjantai 25. marraskuuta 2011

Lakkauskilpailuja ja "blokc-kynnet"

Tänään jäi aikas myöhään mun kynsien laittaminen ja sitten siihen samaan syssyyn päätin tehdä vielä yhdet kilpailukynnetkin. Eli Sonnelassa on synttärikynnet lakkauskilpailu 1.12.2011 klo.12 asti ja Glitz & Glam joulukynsien lakkaus/koristelukilpailu 27.11.2011 klo.23.59 asti. Molempiin meinaan laittaa kuvat tänään menemään. Saahan sitä yrittää :D

Tänään tein siis sitten myös uudet kynnet. Lakkaus nro.55 olikin samanlainen lakka joka mulla on muuten yhdessä noista palkinnoista tossa mun blogin Talviarvonnassa :) Aivan älyttömän syötävän suklainen väri, kahdella kerroksella sain ihan hyvän peittävyyden kynsiin. Laatta jota käytin oli Konadin m73 ja leimaamiseen käytin konadin psyke pinkkiä ja rajaukseen tuota Color Clubin ihanaista Wild and Willing lakkaa.
Aika metka lopputulos ja eipä yhtään pöllömpi tuo pinkki ruskeen kanssa. Mistähän lie tuokin väri yhdistelmä pamahti päähän.









Niin ja sittenhän mulla kävi tzägä ja voitin tuolta Nail Slave:n arvonnasta sen aivan älyttömän ihanan palkinnon :D Paketti tuli tänään mulle postin mukana ja nyt tekin saatte ihastella sitä :)


Ihana <3


2 kommenttia:

  1. Ihana toi ruskeen ja pinkin yhdistelmä <3 eipä olis koskaan tullut mieleen, että ne sopii noin hyvin yhteen :)
    Onnea voitosta! On kyllä niin kaunis :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Jane :)Jospa sitä raaskis vaikka jo tänä iltana polttaa ekaa kynttilää...

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)