tiistai 1. marraskuuta 2011

Näillä prinsessa kynsillä osallistuin

mutta en päässyt finaaliin saakka. Ehkäpä mä ajattelen eri vinkkelistä nämä kilpailun aiheet... mut hei "se on elämää ei sen enempää" :) Kiva vaan kun saan osallistua ja tulee sen myötä tehtyä semmoisia kynsiä joita muutoin tuskin tekisin. Eli mun prinsessa kynsien taustalla on idea sadusta, tarkemmin ottaen Tuhkimo sadusta... Tarina alkaa peukalosta ja päättyy onnellisesti pikkurilliin :) Elikkäs ämpäri harjoineen lätäkössä kuvaa ns. tuhkimon "orja" aikaa karusti ilmaistuna. Sitten kuvioon tupsahtaa haltija kummi joka auttaa. Kurpitsahan on aivan välttämätön juttu sillä niistähän tuli ne upeat hevosvaunut jolla Tuhlimo meni linnaan tanssiaisiin. Nimettömän lasikenkä on jo kaikille tuttu katoamistapaus ja mikäs muu kuin kruunu pikkurilliin, sillä Tuhkomo sai prinssinsä ja hänestä tuli prinsessa. Siinä lyhykäisyydessään mun prinsessa kynnet ja nyt saatte kuvia :)






Huomenna taas uudet kynnet. Oon ne jo tänään kyllä tehnyt, mutta malttanette huomiseen odottaa :)

5 kommenttia:

  1. Tosi kiva, että on muitakin ajatuksia, kun pinkkiä ja timangeja ;)
    maijus.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Hienon persoonalliset! Ei perus vaaleanpunaista glitteröveriä, vaan jotain muuta. :) Itse tein semmoiset söpöt vaaleanpunaiset meinaan.. Aika tylsän tavallista. En ole vielä blogissani niitä ehtinyt esitellä.

    VastaaPoista
  3. Kiitoksiaaa! Joo mä taidan olla poikkea "nuori"...
    Maiju, kävin kahtomassa blogisi. Tosi kivat ja sait musta lukijan :) Olis kiva jos susta tulis mun blogin lukija ;D
    Niniane: oot varmasti saanut hienot kynnet tehtyä ja käyn kattomassa ne takuu varmasti sit ku postaat ne :)

    VastaaPoista
  4. Nää on tosi kivat! :) hyvä vaan, kun on erilaiset :D

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)