torstai 17. marraskuuta 2011

Oho, olin ihan unohtanut!

Mullahan on yksi tilaus ihan kokonaan unohtunut esitellä. Hups! Tuossa kun päivitin noita lakkojani ja koristelu tuotteitani, löysin mun valokuvakansiostani nää. Oon kyllä varmaan maininnut tästä tilauksesta mutta nyt siis tarkemmin. Tilaus on Ihanat Kynnet verkkokaupasta.

tilaus kokonaisuudessaan

nämä tähti strassit tuli kaupanpäälle :)

Tuhottoman ihania jouluisia 3D kynsikoristeita

China Glaze: Jitterbug

China Glaze: Ingrid

Kynsilakan ohennusaine, on tätä etsittykkin!!!


Lakat kiekolla yllä ilman salamaa ja alla salaman kans.
Tuo Ingridhän on jo mulla kynsillä saakkakin nähty. Oon aivan myyty sen väriin, tosi ihana :)
Tänään ois tarkoitus lakata taas varpaan kynnet ja todennäköisesti onnistun siinä myös sitten kynsilakan poistoaineella suttaamaan sormenikynnet joten ehkäpä keksin niillekkin jotain kivaa.

Palaan siis uusien kynsien myötä todennäköisesti illan myötä blogille postailemaan...

Hei! 80 lukijaa on rikki jo :) Tosi hienoa!!! Uudet lukijani tervetuloa hillumaan Lepikkoon ;D Täällä se meikäläinen vain "kuhisee", toivottavasti viihdytte. Ihanaa että teitä on jo noin monta <3


4 kommenttia:

  1. Oijjoi mä niin himoitsen sun kynsitarvikkeita! :)

    VastaaPoista
  2. Ihania lakkoja :) Jitterburg näytti kiinnostavalta, toivottavasti se pääsee lähiaikoina kynsille :)
    Söpöjä noi joulukoristeet :D varsinkin noi joulupukit

    VastaaPoista
  3. vähän söpöt noi joulukoristeet :3

    VastaaPoista
  4. Laura: onhan noita ihan kiitettävästi tullu hamstrattua ja kokoajan ostelen jotain pientä lisää... lakkoja varsinkin :)

    Jane:Jitterbug pääsee kynsille varmasti ihan lähipäivinä... koristeiden käyttöä joutuu vielä vähän pitkittämään... jos vaikka ensimmäisen adventin kunniaks laittais jotain noista kynsille.

    Nails1820: Kiitos, olen aikas ihastunu itekki niihin, nyt ku raaskis ne vielä käyttääkin ;D

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)