keskiviikko 23. marraskuuta 2011

Omalla tavallaan talviset...

Niin tai voihan siitä olla eriäkin mieltä... hopea/harmaa ja lumihiutaleet. Kuulostaako talviselta? Ihan kuin e-suomen talvi ;D Pimeää, loskaa, kuraa ja välillä hetkittäin luntakin. Ok, viime talvi oli kyllä poikkeus ja silloin oli valkoista ja mää tykkäsin. Anyway. Kynsiin pääsi CG:n Jitterbug vihdoin. Oon kyllä niin tyytyväinen tähän ostoon että! Mahtava hopeaan taittava lakka joka mun mielestä on kyllä talvinen enemmän kuin kesäinen. Koristeita käytin tällä kertaa vain nimettömissä koska lakka oikeen vaatii omana itsenään huomiota :) Kahdella kerroksella sain peittävän lakkauksen aikaan, suorastaan älyttömän hyvin levittyi.  Taidan olla rakastunut <3






Kuvat on taas otettu sisällä, eivätkä tee oikeutta lakan hopealle... mutta uskokaa pois kaunis on :)

Kaupassa käydessä bongasin halpoja kynsitarroja... oli vähän niin kuin heräteostos taas...



Ja tätä seuraavaa olen inittänyt isännältä jo pari vuotta... ja nyt mää sen sain. Omin pienin kätösin ruuvasin sen tuonne reilun parin metrin korkeuteen, huh-huh oli muuten hankalaa keikkua jakkaran päällä ku oon iten sellaset 160cm lippa pystys. Ja siks noin korkeelle ku isäntä on lähes 2m pitkä ettei satu vahinkoa ja lyö hän päätään... Mut mulla on siis ollu tänään kaikenkaikkiaan tosi ihana päivä :)


2 kommenttia:

  1. Oi aivan ihana <3 Näin kaunis lakka ansaitsee kyllä huomiota :) Ja minkä sait vihdoin? pitäisikö tässä näkyä joku kuva? eipä näy mulle.. :(

    VastaaPoista
  2. Jane: Nyt näkyy kuvakin ;) olin unohtanu näköjään liittää, hups! Onneks sanoit! Niin siis mun asemakellosta oli kyse :D

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)