perjantai 4. marraskuuta 2011

Q kynnet ja postin tuomaa

Aloitetaan sen pidemmittä puheitta tuoreimmista lakkauksista. Ovat keltämättä aika erilaiset mitä olen tottunut tekemään mutta rutiineista poikkeaminen ei ole pahaksi, ei ainakaan aina :)
Laitan kuvia ja seposta sitten vasta...






Tämä lakkaus on siis Lakkaus nro.49. Toi Hot Lookin lakka on melkoista jänkkiä jo ja kaipaa ohentamista levittyäkseen parhalla mahdollisella tavalla. Harmikseni jouduin toteamaan että sen ohentaminen saa jäädä ensi viikkoon sillä paketti jossa on ohennusainetta on tänään päässyt kuljetukseen... noh odotan kuin kuuta nousevaa sitä pakettia. Niin sitten kynsissä on peilaavia erivärisä puoli kuita ja mikrohelmiä väriltään läpinäkyvä/väritön... juu ja muissa kynsissä on niinkin luovaa käden taitoa kuin viivoja :D Mitäs mieltä olette?

Oon muuten huomannut että kommenttipuolella on ollut aikas hiljaista. Eikö kynnet herätä minkäänlaisia tuntemuksia? Vai onko kenties vai muuten vaan hiljainen kausi menossa? Nyyh... Mulle saa laittaa kommentteja ja tosiaan tykkään niistä! Ja muutenkin toi kisa aktiivisimmasta kommentoijasta ja blogin seuraajasta päällä... päättyy vasta joulukuun 4. Sääntöjähän löytyy TÄÄLTÄ ja palkinto löytyy TÄSTÄ postauksesta kun vain jaksaa rullata alas päin...
Huomasin just että vanhoissa teksteissä on paljon korjaamista :( Siinäpä menee tää ilta rattoisasti, mutta kyllähän ne kuntoon pitää saada. Sen siitä saa kun menee tyyliä muuttamaan.

Olen käynyt tänään shoppailemassa :) Seitsemän lakkaa tuli ostettua ja vähän muuta kivaa pientä. Niistä myöhemmin lisää todennäköisesti huomenna.

Tänään postin mukana tuli Sanna Taralta tämmöisiä ihanuuksia! Nämä ovat siis saatuja :)


Aivan älyttömän nättejä kynsitarroja, sitten niitä mun hehkuttamiani strasseja joissa ei ole sitä hopeista pohjaa ja nyt heti kynsille päässeitä heijastavia puoli kuita. Ihania kaikki, KIITOS Sanna :) Näillä saadaan kivoja kynsiä taas aikaiseksi.

Sitten mun pitää vielä vilauttaa yhtä niistä mun ostoksista vähän etukäteen... sillä näillä näkymin arvontaan tulee samanlainen palkinnoksi :)


Tämmöisessä pötkylässä olivat siis nuo kynsissä käytetyt mikro helmet.... eli kuutta eri väriä ja noi purkit ovat toisissaan kiinni. Aika metka mun mielestä... ja on melko paljon helpommat avata noi purkit.

Mutta joo muistaakseni kyselyn aika päättyy tänään tai sitten huomenna ja arvonta johtaa railakkaasti joten eiköhän sitä arvonta järkätä kasaan... Osallistumis ajasta taidan tehdä melko pitkän tällä kertaa ja palkintoja tulee ainakin kaksi. Mutta niistäkin sitten vähän myöhemmin lisää ihan ihka omassa postauksessaan :)

Palaillaan ja nakatkaa kommenteilla :)

3 kommenttia:

  1. Kivat noi kynnet :) tosi hienoja noi puolikuut, täytyypäs käydä kattelemassa oisko sannalla niitä myynnissä.. noi strassit vaikuttaa jänniltä myös. tekis mieli tehdä tilausta johonkin, nyt on ainakin syy ;)
    arvonnat on kivoja :) harmi vaan että mulla on surkee tuuri :D

    VastaaPoista
  2. Jane: kiitos ja juu Sannalla on kaikki noi myynnissä mitä olen sieltä saanut, ei muuta kuin tilausta tekemään :) Minä jolla on aivan onneton tuuri missään olen jo voittanut kahdesti (toki olen osallistunut tosi moneen arvontaan...) niin että eihän sitä koskaan tiedä milloin onni potkaisee :D

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)