torstai 3. marraskuuta 2011

Rusetti kynnet

Täällä taas, mähän lupasin tulla postaamaan vielä kynnetkin tälle päivälle ja tässäpä nämä nyt sitten olis. Lakkaus nro.48. Ei sitten millään tavalla syksyiset, mutta hällä välii tulevatpahan ainakin huomatuksi :D Niin siis lakka on flormarin super neon colors sarjaa N008, 3D rusetit ovat sekailesta hyrrästä jossa on myös kukkia ja olen sen ostanut Mimax:ilta, fimo rusetit Ihanat Kynnet liikkestä saatu kaupan päällisinä, strassit ööö...
jostain jonkun huudon mukana tulleita. Hopeiset pisteet on tehty hopean värisellä lakalla jolle on annettu lähtö tuomio, vielä sain hammastikun nokalla jotain kökköä sieltä pullosta kaivettua. Mutta siis kaiken kaikkiaan ei mitkään ihan mahdottoman vaikeat tehdä ja loppujen lopuksi tuli aika näyttävätkin. Toki kesäiset mutta mulla menee minä vuodenaikana tahansa kun tykkään kirkkaista väreistä :) Nyt sitten kuvien pariin ja niitä on taas "muutama" :)












Kuvista huomaa taas kuinka suuri ero on millaisessa valossa kuvaa, osa ilman salamaa, osa salaman kanssa ja sitten osa lampun alla salamalla ja ilman... joo-o, päivän valoa kun ei taas ollu tarpeeksi saati sitten auringon paistetta. Plääh, näitä tihkusade/ällö päiviä. Mä kaipaan aurinkoa!!!!
Mutta auringosta viis sitä en saa tähän hätään vaikka kuin vinkuisin, sen sijaan saan kohta paistaa lettuja kun meen nyt tekemään taikinan turpoamaan. Mansikkahilloa ja kermavaahtoa kaveriksi, NAM! Miten niin kärsin kaamoksesta, mun takapuoli vaan leviää ja leviää... heh-heh!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)