tiistai 15. marraskuuta 2011

Ruskiaa ja jälleen utelen asioita

ja kultaa kera keltaisten strassien (oon saanu ne strassit Sanna Taralta). Tämmöisen syksyisen yhdistelmän sain aikaiseksi.





china glaze: Ingrid, H&M duosta kulta, color club: wild and willing
sekä keltaiset suorakulmio srtassit (hyrrä saatu Sanna Taralta)

Ei ihan hirviän selvästi noista kuvista huomaa että tuon vaaleemman kullan ja ruskean keskellä on myös käytetty tuollaista pronssisempaa kultaa. Kynnethän on siis liukuvärjätty sienellä töpöttelemällä. Luonnossa kimaltelee jälleen kauniisti.

Sitten ihan toisiin juttuihin. Muistakaa käydä osallistumassa mun talvi arvontaan (linkki sinne tuolla vasemmalla sivupalkissa). Hienosti on tullut uusia lukijoita ja osaanottajia arvontaan. Samoin risuja ja ruusujakin on tullut ja erittäin rakentavaan sävyyn, kiitos siitä :) Olen saanut komentteja siitä että blogin tausta on sekava. Haluaisinkin nyt seuraavaksi tietää mikä siitä tekee sekavan. Olisi sitten helpompi lähteä sitä korjailemaan... nyt tiedän vain että siinä on korjaamisen varaa... tokihan asia on niin että kaikkia ei oi miellyttää mutta aion ainakin yrittää miellyttää mahdollisiman montaa lukijaa :) Mutta siis kommenttia siitä mikä tuossa taustassa mättää, kiitos.

Hieman alle kuukausi jäljellä siihen että saadan selville kuka on ollut blogini aktiivisin lukijana. Heistähän siis palkitsen kolme aktiivisinta tuossa ens kuun puolella. 4.12.2011 mennessä tulleet kommentit ovat kilpailussa mukana.

Siimahäntien kotiuttamis projekti edistyy... Mun isä lupaisi tehdä mulle metallisen rungon häkkiin, samoin sen metallisen aluslaatikon. Saan sen kotiin tuossa joulukuun alussa kun mun äiti tulee käymään :) Sitten siihen enään pitääkin laittaa verkkoja ja sisustaa se rotille sopivaksi. Nimiksi oon kaavaillu tällähetkellä Marttaa ja  Helkaa, nehän voivat siis vielä vaihtua mitään ei ole sen suhteen lyöty lukkoon. Yhden sopivan kasvattajankin olen jo löytänyt tästä sadan kilsan säteeltä meistä. Aionkin ottaa häneen yhteyttä kohtapuoliin ja tiedustella tulevia poikasia.Oiiii! Mä niin odotan että saan ne pikkuruiset rottuliinit!

5 kommenttia:

  1. Voi hitsit ku tuo ruskea lakka on kivan sävynen. Mutta ihanat kynnet taas jälleen :)

    VastaaPoista
  2. Itekki oon yllättynyt kuin ruskea tuo CG:n Ingrid on, joissain kuvissa se vivahtaan enemmän tommoiseen luumuun kuin puhtaasti ruskeaan jota oikeesti on. Kunnon syksy lakka :)

    VastaaPoista
  3. Ihanan sävyiset kynnet ja nuo hauskan malliset strassit sopii mukaan tosi nätisti!
    Ja onnea tulevista rotista! Aivan ihania otuksia ovat kyllä ja nimetkin kuulostaa tosi söpöiltä. Mulla oli tuossa pari vuotta sitten kaks rottapoikaa (Tauno ja Viljo), joista on tosin enää jäljellä iso kasa ihania muistoja (:

    VastaaPoista
  4. Aivan ihanat kynnet :) hauskan muotosia noi strassit.
    En kyllä ymmärrä tota taustan sekavuutta. Mun mielestä se on hyvin selkee. Mutta makujahan on monenlaisia :)

    VastaaPoista
  5. Oi, itsekin haluaisin uusia rottia noiden edellisten jälkeen, vaikka kynsien lakkailu jäisikin vähän vähemmälle niiden hajuherkkyyden takia mutta en ole saanut. :( Onnea niistä rotista! :)
    Tuo tausta oli aluksi aika sekava noiden isojen lumihiutaleiden takia mutta siihen tottui ja nyt se on tosi hyvä. :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)