sunnuntai 6. marraskuuta 2011

TALVI ARVONTA (osallistumisaika päättynyt)

Kysely on nyt päättynyt ja arvonta sai eniten ääniä joten tässäpä sitten laitetaan arvonta käyntiin :)
Osallistumisaika on pitkä johtuen ihan siitä että tässä on joulun alla itsellä ja varmaan muillakin ihan kiitettävästi tekemistä... eli arvonta alkaa nyt tästä päivästä (6.11.2011) ja päättyy 31.12.2011 klo.23.59.

Osallistuaksesi sinun täytyy olla blogini julkinen lukijani. Voitot postitan vain suomeen.

Arpoja on mahdollisuus saada 5kpl.

1 arpa: olet julkinen lukijani 
+1 arpa: olet vanha lukijani (eli julkinen lukijani ennen 6.11.2011)
+1 arpa: mainostat arvontaani omalla postauksellaan blogissasi (ilmoita mistä löydän sen)
+1 arpa: blogini löytyy blogiluettelostasi/ seurattavista blogeista (ilmoita mistä löydän sen)
+1 arpa: anna palautetta blogistani... risuja tai ruusuja...onko parannettavaa tai jotain muuta

Osallistua voit siis kommentoimalla tätä postausta. Ilmoita kuinka monella arvalla olet mukana arvonnassa, mainostamiset ja nuo blogiluettelot käyn tarkastamassa. Ilmoita myös minulle toimiva sähköpostiosoitteesi josta saan sinut kiinni mikäli joku voitoista osuu kohdallesi :)

Ja nyt niihin palkintoihin joita on 4kpl 



Eli
PALKINTO A sisältää:  
Stamping Nail Art B15 leimauslaatta
100kpl kirkkaita kynsi tippejä
mikrohelmiä 6 eriväriä
15kpl erilaisia fimotankoja
jasmiinin tuoksuinen kynsinauhaöljy
kynsiviila

PALKINTO B sisältää:
Stamping Nail art B35 leimauslaatta
100kpl kirkkaita kynsi tippejä
kynsikoriste tähtiä 6 erilaista
Nivean Chocolate Carat sävyinen kynsilakka
15kpl erilaisia fimotankoja
ruusun tuoksuinen kynsinauhaöljy
kynsiviila

PALKINTO C sisältää:
Stamping Nail Art B78 leimauslaatta
Arkki Hello Kitty kynsitarroja 
9kpl erilaisia fimotankoja
kynsiviila

PALKINTO D sisältää:
Stamping Nail Art B57 leimauslaatta
kultainen kynsiteippi
8kpl erilaisia fimotankoja
kynsiviila

Palkinnot ovat uusia ja itse ostamiani.
Arvon palkinnot 1.1.2012 päivän aikana :)
Palkinnot arvon järjestyksessä ja arvontaan käytän RANDOM. ORG palvelua.

ONNEA ROPPAKAUPALLA ARVONTAAN :)

89 kommenttia:

  1. 1+ julkinen lukia
    1+ oon vanha lukia
    1+ mainostin - http://my-life-my-storyxd.blogspot.com/2011/11/arvonnan-mainostus.

    Ruusuja
    +Paljon kuvia ja tekstiä tasasesti =)
    +Kerrot mielipiteitää lakoista ja vinkkejä (:
    +jaja kirjotat sopivasti välillä muistaki kun kynsistä 8]

    risuja ei tulekkaa mielee ;o

    VastaaPoista
  2. Ja aniioo

    yukoasdxd@gmail.com

    (8

    VastaaPoista
  3. Osallistun. Olen julkinen lukijasi ja olen ollut jo ennen arvontaa. Eli 2 arpaa :)

    Suvi.valitalo@hotmail.com

    VastaaPoista
  4. Eli osallistun 3 arvalla;
    Olen lukija, luen nimellä nails1820
    olen ollut jo mooonta kuukautta lukijasi! :D Eli vanha lukija.
    Risuja ja ruusuja... Hmm... Ruusuja: upeita käsinmaalauksia! Risuja: Joskus ehkä hieman liian monta kuvaa, kestää välillä kauan ennenkuin kuvat ovat latautuneet niin että näen ne :/
    sähköpostini: nails1820@gmail.com

    VastaaPoista
  5. osallistun kahdella arvalla! :)
    1+ olen julkinen lukija, 1+ olin lukijana jo ennenkin tätä arvontaa.
    sähköposti: enni94@hotmail.com

    VastaaPoista
  6. Osallistun kolmella arvalla. Oon lukijasi ja ollut jo ennen tätä arvontaa niinkun varmaan tiedätkin :) toi kommentointi ei tosiaan vieläkään toimi, mutta kai se onnistuu näinkin? Ja sitten niitä ruusuja ja risuja..
    No ruusuja on tietysti hienot lakkaukset ja omaperäinen tyyli. Tykkään myös siitä, että puhut muustakin kun kynsistä. Ja sulla on hyvä postaustahti, postauksia tulee tarpeeksi usein. Ja käytät värejä monipuolisesti, et tee esim. vaan pinkkejä lakkauksia.
    Risuja taas.. hmmm, vaikeaa :D en keksi mitään :o

    Hienot palkinnot on :) kiitos!

    janette.salminen@hotmail.fi

    VastaaPoista
  7. Olen ollut julkinen lukija jo jonkun aikaa ja blogisi näkyy seurattavien listassa profiilissani (tarkoititkohan tätä, sillä tietääkseni se näkyy kaikilla julkisilla lukijoilla?).

    + Blogistasi löytyy hyvin paljon ja monipuolisesti lakkauksia.
    +/- Blogi on selkästi sinulle tärkeä ja se välittyy lukijalle. (: Mutta toisaalta päivität niin usein, että menen aina sekaisin minkä postauksen olen lukenut. :D

    Eli tekee 3 tai 4 arpaa asioista riippuen. (:
    Sähköpostini on kynsikuu(at)gmail.com

    VastaaPoista
  8. OSALLISTUN NELJÄLLÄ ARVALLA :)
    -olen julkinen lukijasi
    -vanha lukija
    -mainos sivupalkissa http://kynsilakkahamsteri.blogspot.com "ARVONNAT" vasen yläreuna
    -blogisi näkyy omassa blogiluttelossa
    maarit-johanna@suomi24.fi

    VastaaPoista
  9. Osallistun neljällä arvalla =)
    Olen julkinen ja vanha lukija, blogisi löytyy myös blogrollistani, http://criria.blogspot.com/ sivun alareunasta.

    Ruusuja saat monipuolisista ja usein tulevista postauksista, sekä siitä että höpötät muustakin kuin kynsistä :)
    Risut saat siitä että olet niin hyvä taiteilemaan akryylimaalien kanssa ja olen todella kateellinen! :D Jos tuota edes risuiksi lasketaan :P

    VastaaPoista
  10. Ja tottakai se osoite unohtui! crituk@gmail.com

    VastaaPoista
  11. Osallistun kolmella arvalla. Olen julkinen lukija ja ollut jo pidempään. Lisäksi sit palautetta.

    Olet kyllä tosi taitava tekemään kynsiä, ja sulla on mahottoman hienoja lakkauksia. Etenkin ne akryylimaaleilla maalatut kynnet on upeita! Risuista sen verran, että itseäni vähän häiritsee, kun tuo teksti on valkoista ja pohja aika vaalea..

    Ja se sähköpostiosote sani-ma(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  12. Kynsikuu: tarkoitin tuolla blogiluettelolla/ seurattavien listalla esim. tuollaista listaa joka näkyy mulla omalla blogillani vasemmassa reunassa nimellä: Oma blogiluettelo. Joten olisit sitten kolmella arvalla mukana :)

    VastaaPoista
  13. Osallistun 3 arvalla. Olen ollut julkinen lukijasi jo ennen 6.11.

    Ja sitten vielä kommentit blogistasi:
    Tykkään siitä että päivittelet tätä todella usein ja se on hyvä juttu. Hyvää on myös hienot omalaatuiset ideat, minkänlaisia harvoin näkee muissa blogeissa.
    Huonoa taas että joissakin postauksissa kuvia on liikaa. Toisaalta se on ihan hyvä juttu, mutta latautuminen kestää vähän kauemmin. Ja jotkut kuvat ovat myös vähän epäselviä.

    Ihanat palkinnot muuten! :)
    Ja sähköposti oli: henni95@windowslive.com

    VastaaPoista
  14. Osallistun neljällä äänellä! Olen lukija ja vanha sellainen. Mainos löytyy täältä: http://korkokengiss.blogspot.com/2011/11/mirjan-arvonta.html Linkki blogiisi on kynsiblogien listassa. :)

    VastaaPoista
  15. Ja se puuttuva sähköpostiosoite: charmedtaisan at hotmail.com

    VastaaPoista
  16. + Oon julkinen lukijasi
    + Oon ollu lukijasi jo ennen 6.11
    + Kommentteja blogistasi:

    Tämähän nyt on täysin makuasia, mut mä en hirveesti tykkää tästä fontista, mikä sun blogissa esiintyy. Samoin banneri olisi kivempi, jos se olisi leveämpi. Kuvat voisivat myös olla isompia :)
    Postailet usein, siitä plussaa! Postauksesi on sopivan pituisia. Blogin tausta on kiva ja omaperäinen!

    S-posti: cottoncandymaker@hotmail.fi

    VastaaPoista
  17. Osallistuisin :)
    Olen julkinen lukija, ja vielä vanha sellainen :)

    Blogissasi on mukavasti sisältöä, mutta tykkäisin jos fonttina olisi joku normaalimpi, helppolukuisempi ja pienempi. Ei muuta valittamista. Blogin värit ovat pirteät ja sisältö mielenkiintoista :)

    Ja mainostus löytyy täältä:
    http://yonas-naildesign.blogspot.com/2011/11/arvontoja-ja-muuta-kivaa.html

    4 arpaa siis!
    tuvih@hotmail.com

    VastaaPoista
  18. Täältä taas tulis yksi osallistuja lisää! Oon julkinen lukija, joka on seurannut blogiasi jo useamman kuukauden :) Eli kaksi arpaa.
    iitu.pirkkalainen@yahoo.com

    VastaaPoista
  19. Osallistun! (: Olen vanha lukija ja löydyt blogrollistani joka on blogini sivupalkissa. Palautetta sen verran että kynnet ja varsinkin maalatut sellaiset ovat aivan mahtavia mutta valkoinen fontti vaalealla pohjalla tuottaa vähän päänvaivaa. Silmille olisi mukavampaa jos fontin väri vähän tummenisi (:

    Eli neljä arpaa ja mailiosoite on ine_91@msn.com

    VastaaPoista
  20. Osallistun 3 arvalla

    -olen blogisi julkinen lukija
    -mainostin arvontaasi täällä:http://loveyournails1.blogspot.com/2011/11/2-upeaa-arvontaa.html
    -ruusuja: blogissasi on paljon mielenkiintoisia käsinmaalauksia
    -risuja: hieman sekava ulkoasu

    s-posti: mira.farm@hotmail.com

    VastaaPoista
  21. Osallistun !(: Olen vanha lukija.

    + Kivoja käsinmaalauksia, jotka on sun näköisiä, tai sulla on siis oma tyyli tehdä kynsiä. Postauksia tulee kivan usein, ja on hyvin kirjoitettuja joten niitä jaksaa lukea (:

    - Ulkoasu on vähän sekava, valkoista tekstiä suht vaalealla pohjalla on hivenen vaikea ja ärsyttävä lukea.

    VastaaPoista
  22. Osallistun:) olen vanha lukija.
    nanshine ät hotmail dot com

    VastaaPoista
  23. Ja se sähköposti on elisanoma.blogi @ gmail . com :D

    VastaaPoista
  24. Moips, tulinpas minäkin osallistumaan. Eli:
    1 arpa, koska olen julkinen lukija
    +1 arpa, koska olen vanha lukija
    +1 arpa, sillä mainostan arvontaasi blogissani ( http://kissankynnet.blogspot.com/2011/11/mainostan-taas-njihihi.html )
    +1 arpa palautteesta
    Yhteensä siis 4 arpaa, jos nyt oikein tein nuo.

    Ruusut:
    -Kiva talvinen ulkoasu, on layout sekä erilliset kategoriat mm. kynsilakoillesi ja koristelutuotteillesi
    -Olet itse ystävällinen ja muutenkin mukavan oloinen
    -Kuvat eivät ole liian suuria (sivua on helppo selataa), mutta ne saa halutessa myös isommiksi.

    Risut:
    -Näitiä minulla ei enää olekaan, kun juuri kerkesit vaihtaa ulkoasua. Mutta jos nyt jotain pitäisi sanoa, niin pari kirjoitusvirhettä olen bongannut.

    Sähkärini on: hanna-soini@hotmail.com

    VastaaPoista
  25. osallistun! 1arpa :) olen julkinen lukijasi.
    sähköposti on sabina.97@hotmail.com

    VastaaPoista
  26. Hei! Olen julkinen/vanha lukija. Mainostan sinua ja olet blog rollissani täällä: http://mybigbangtheorys.blogspot.com/. Tykkään blogistani, sinä päivität tasaisesti ja esittelet lakkoja hyvin! S.postini: eltsu1999@windowslive.com.
    Haluasin palkinnon B. Eli sain siis 5 arpaa?

    VastaaPoista
  27. Olen ollut julkinen lukijasi jo ennen arvontaa. nimellä h3nna.
    Kilpailuasi on mainostettu omassa blogissani, http://kultakehys.blogspot.com/2011/11/lisaa-arvontaa.html

    Ulkoasusta annan vähän risuja, teksti on niin pientä että ainakin omasta mielestäni sitä on vaikea lukea ja se näyttää suttuiselta.
    Muuten ei ole valittamista! Ruusuja tulee iloisesta asenteestasi kirjoittaa juttuja.

    Laskin 4 arpaa..?

    h3nna@suomi24.fi

    VastaaPoista
  28. Osallistun 2 arvalla:

    *Olen julkinen lukijasi.
    *Palautetta:
    **Ulkoasu on sekava, idea on kiva, mutta tekstit ei ole laatikossa ylä- ja alareunasta.
    **Blogiirjoitusten asenne on kiva :)
    **Hienoja käsinmaalattuja kynsiä :)

    kunsiih@gmail.com

    VastaaPoista
  29. Osallistun kahdella arvalla. Olen uusi lukijasi (nimellä Marika luen). Ruusuja: Sinulla on tosi hienoja kuvia kynsistäsi :)


    marikax@gmail.com

    VastaaPoista
  30. Osallistun kahdella arvalla (julkinen lukija + palaute)

    Vielä paripäivää sitten olisin antanut palautetta sekavasta ulkoasusta, mutta nyt voin unohtaa senkin kun olet tehnyt paljon muutoksia!:) Plussat siitä, että et käytä pelkästään kalliita lakkoja, vaan postauksissa on paljon kaikkien saatavilla olevia markettilakkoja ja postaukset on monipuolisia! Lakkaukset ei myöskään näytä tusinakopioilta vaan tosi persoonallisia :).

    addictive-nails@hotmail.com

    VastaaPoista
  31. Ruusuja: Ihania lakkauksia ja postauksia on paljon. Kirjoitat myös kivaa tekstiä.

    Risuja en voi antaa, sillä mitään pahaa blogista ei mieleeni tule.

    1 arpa: olet julkinen lukijani
    +1 arpa: mainostat arvontaani omalla postauksellaan blogissasi http://nekku-chan.blogspot.com/2011/11/toinen-arvontattata.html
    +1 arpa: anna palautetta blogistani... risuja tai ruusuja...onko parannettavaa tai jotain muuta

    nekkuchan7@gmail.com

    VastaaPoista
  32. Ihana blogi. :)
    1 arpa: olen julkinen lukijasi
    +1 arpa: olen antanut palautetta blogiisi(ihana blogi!!!)
    +1 apra: blogi löytyy blogiluettelostani

    @posti: pirre_rasanen@hotmail.com

    VastaaPoista
  33. Olen julkinen lukija, ja olin jo ennestäänkin. :) Ruusuja tulee mielestäni sopivasta postaustahdista ja kivasta kirjoitustyylistä. Tää uusi ulkoasukin on muuten ihana! :)

    Eli 3 arvalla osallistun.

    kanerva_89@hotmail.com

    VastaaPoista
  34. Kaksi arpaa, ja olen julkinen lukija nimellä Anyli99.

    Mielestäni kynnet ovat todella nättejä, ja bloggauksesi mielenkiintoisia, mutta tausta on sekava. Banneri on hyvä, mutta tausta on sekava..

    Anyliinix@hotmail.com

    VastaaPoista
  35. Olen lukija nimellä jjohanna. parasta blogissasi on hyvät ja selkeät kuvat ja tää talvinen tausta on hieno !

    johku_95@hotmail.com

    VastaaPoista
  36. olen julkinen lukija nimellä pulla, plussaa monipuolisista postauksista ja kynsistä! :)

    juulip@luukku.com

    eli 2 arpaaa

    VastaaPoista
  37. Osallistun arvontaan 4 arvalla. Ruusuja monipuolisista postauksista ja kuvista, risuja en keksi :)

    Arvonnan mainostamisen löydät tästä osoitteesta:
    http://lllauraeveliina.blogspot.com/2011/11/arvontaa.html

    Olen julkinen lukijasi ja mun blogit, mitä seuraan ei näy muille, mutta huomaat mut kyllä lukijoissas, eli seuraan kyllä blogiasi :)

    VastaaPoista
  38. Niin ja tosiaan se mun sähköpostiosote on kaoru@netti.fi

    :)

    VastaaPoista
  39. Kahdella arvalla mukana :) Olen julkinen lukijasi ja blogisi näkyy blogilistallani!

    tiia.poikela@gmail.com

    VastaaPoista
  40. Ryhdyin lukijaksi, eli 1 arpa
    Linkkasin blogiini http://iandwem.blogspot.com/2011/11/arvontoja-kay-osallistumassa.html toinen arpa :)
    Palautteeksi antaisin epäselvästä blogista, taustan takia. En tiedä häiritseekö muita mutta minua tuo tausta häiritsee vähän lukiessa! Kolmas arpa!Muuten kyllä aivan ihana blogi!

    suttyra@hotmail.com

    VastaaPoista
  41. Kahdella arvalla mukana :)
    (uusi) lukija ja ruusuja:

    Pidän kovasti kynsijutuista ja sytykeruusupostaus tuli yks päivä niin tarpeeseen :)

    VastaaPoista
  42. pieni lisäys:
    pia1972 at jippii.fi

    VastaaPoista
  43. Vanha lukija on kahdella arvalla mukana. :)
    nelffutus@gmail.com

    VastaaPoista
  44. Uusi lukija kahdella arvalla mukaan.
    Ruusuja ihan ehdottomasti siitä, että blogissa on tosi piristäviä, erilaisia ideoita. Tosi hienoja taideteoksia olet onnistunut kynsiin loihtimaan. Itse vasta aloittelen koko touhua ja sun blogista löytyy ideoita joita tosin voi olla mämmikouran vähän hankalampi toteuttaa =) Tarvikkeitakaan ei vielä ole paljon ehtinyt kertymään mutta hiljaa hyvä tulee. Ja eikun harjoittelemaan...
    tanetski@suomi24.fi

    VastaaPoista
  45. 1 arpa olen julkinen lukijasi
    +1 arpa blogi on blogiluettelossani bloggissani
    ( löydät sen: http://amazing-nailsblog.blogspot.com/ )
    eli osallistun 2 arvalla :)
    _oona@hotmail.fi

    VastaaPoista
  46. Hei
    Osallistun yhdellä arvalla, senhän se vain tarvitsee, jos on onni kohdillaan.
    Ihanat palkinnot.
    teijadotlentoatelisanetdotfi

    VastaaPoista
  47. 1 arpa olen julkinen lukijasi
    maijus@windowslive.com

    VastaaPoista
  48. Moi. Osallistun arvontaa. 2 arpaa.

    Olen uusi lukija (virallisesti).

    Palautteena sanoisin, että kuvia voisi vielä parantaa. Koittaa napsia lähempää että sun hienot koristelut näkyisivät paremmin. Ja tosiaan sun käsinmaalaukset on tosi ihania.

    fanny.kangasniemi@gmail.com

    VastaaPoista
  49. Uusi lukija kahdella arvalla mukaan arvontaan! :)

    Koko kimppu ruusuja tosi taitavista käsinmaalauksista, VAU! Tekstien fontti tuntuu vähän levottomalta ainakin omiin silmiini.. Keep going good work!

    VastaaPoista
  50. ... ja sähköpostiosoite on terhimaria90@gmail.com! :)

    VastaaPoista
  51. Heippa :) Oon nyt lukija, kävin täällä ensimmäistä kertaa kun liityit minunkin blogini lukiaksi, siitä siis 1 arpa ! :) Sähkäri on cherryfox@windowslive.com ja palautetta haluaisin antaa, täällä on kauniita kynsiä + sinun kynnet on kauniin muotoset ja ulkoasu on muuten hyvä mutta vähän sekava kun tekstin alla on sillai kuvia. Blogi vaikuttaa tosi kivalta ja ryhdyn innokkaasti lukemaan tätä! ♥ Eli saan 2 arpaa !

    VastaaPoista
  52. Olen julkinen lukija 1arpa

    Linkkasin blogisi omalle blogilleni
    http://sipriinat.blogspot.com/2011/11/arvontoja.html , siitä 1 arpa.
    Palautetta:
    Toivoisin enemmän myös postauksia varpaankynsien lakkauksesta ja koristelusta :) 1arpa.

    yhteensä 3arpaa

    s.posti nea16@suomi24.fi

    VastaaPoista
  53. Osallistun tottakai!
    Elikkä olen julkinen lukija/ siitä 1 arpa
    ja palautetta: minun mielestäni blogin ulkoasu on huono, mutta kynsien suhteen ei moitittavaa. / toinen arpa
    sähköposti: f_masha@inbox.ru
    Ja kahdella arvalla oon siis mukana (:

    VastaaPoista
  54. Osallistun kolmella arvalla:
    1. olen julkinen lukija
    2. blogisi löytyy blogini "lemppari kynsiblogini"- luettelosta. http://lifeofbambi.blogspot.com/ ja oikealla sivussa.
    3. Ruusuja: sinulla on kiva blogi, josta saa paljon inspiraatiota. Plussaa myös siitä, että välissä on muitakin kun kynsijuttuja. Ne antavat kirjoittajasta niin paljon enemmän, kun pelkät kynsitarinoinnit. Mielestäni kun on kiva tietää vähän kirjoittajasta kauniiden kynsien takana. Jatka siis samaan malliin!

    VastaaPoista
  55. Pitäähän tähän osallistua :)

    Olen lukija ja siun blogi löytyy miun blogista "Blogeja joita seuraan" tunnisteen alta.
    Eli 2 arpaa :)

    VastaaPoista
  56. 2 arpaa.
    Julkinen lukija, ja ruusuja blogistasi hmm.. no sun lakkaukset, on huolellisesti tehtyjä ja on kiva lueskella sun tekstejä ja mielipiteitä joistain tietyistä lakoista.
    Ja ainiin sp: ella.merkle@gmail.com

    ++tosi siistit palkinnot !

    VastaaPoista
  57. Osallistun arvontaan,
    olen julkinen lukia, mainostan arvontasi; http://laracb.blogspot.com/2011/11/lepikossa-kuhisee-arvonta.html
    ja olet blogiluettelussani, löytyy alhaalla vasemalla puolella. :)
    eli 3 arpaa :)
    lara.brostrom@gmail.com

    VastaaPoista
  58. Hei,

    osallistun kahdella arvalla eli ensinnäkin olen uusi julkinen lukijasi. Lisäksi palautetta eli ruusuja etenkin mukavasta kirjoitustyylistä ja hienoista käsimaalauksista. Taustaa voisi ehkä hieman yksinkertaistaa kun on vähän sekava omaan silmään, mutta ei kyllä muuta huomautettavaa. :)

    VastaaPoista
  59. ...ja tosiaan unohtunut sähköposti dimavarien@gmail.com

    VastaaPoista
  60. Anteeks, tässä unohtunu sähköposti osote: maissi_88@hotmail.com

    VastaaPoista
  61. Olen julkinen lukija. Mainostin arvontaasi: http://smiling-nails.blogspot.com/2011/12/arvonta.html
    Kiva talvinen tausta. Ihania kynsiä! Hyviä postauksia.(: Eli kolme arpaa.
    sss_@luukku.com

    VastaaPoista
  62. Osallistun! (:
    oon julkinen lukija : kiipsa_jussi

    Teet upeita kynsiä! :)) ja sul on paljo kuvia postauksissa se on hyvä asia!
    + ulkoasu on tosi kiva ja talvinen:)

    Eli sain 2 arpaa? : D

    VastaaPoista
  63. oho! :D joo siis se s-posti!
    kiipsa_jussi@hotmail.com

    VastaaPoista
  64. Kamala kun meinas jäädä tääkin arvonta huomaamatta, kun en pitkään aikaan ole kerennyt kynsiblokeja selailemaan!
    laskeskelin että kolme arpaa olis tiedossa, kun oon jo vanha lukija
    ja blokisi löytyy mun bloki listalta
    http://nailrecipe.blogspot.com/

    sandrakatariina94@gmail.com

    VastaaPoista
  65. Neljällä (tai kolmella) arvalla osallistun.

    Olen siis julkinen lukijasi ja ollut sitä jo tovin. Blogisi löytyy blogrollistani.
    Mutta se neljäs arpa josta en ollut varma, elikkä en kirjoita omaa postausta tästä kilpailusta, mutta mainostan sitä sivupalkissa blogissani osoitteessa: mimosnailart.blogspot.com

    Sähköpostiosoitteeni on: mimosa.palen@gmail.com

    VastaaPoista
  66. Osallistun yhdellä arvalla,olen julkinen lukijasi =) jonna113@hotmail.com

    VastaaPoista
  67. Olen uusi lukija nimellä Jenni ja lisäsin blogisi blogrolliini http://jennissillylittlethings.blogspot.com/ sivupalkkiin. Matkin sinulta tuon Arvontoja-sivupalkin kun se on mielestäni paras tapa mainostaa kun ei huku uusien postausten alle :)

    2 arpaa jenni.ozkaya@hotmail.com

    VastaaPoista
  68. Olen uusi lukija joten osallistun yhdellä arvalla.

    caramel-1985@hotmail.com

    VastaaPoista
  69. Osallistun! Olen julkinen lukija nimellä Pinja ja s.posti on pokspum@luukku.com
    Blogin ulkoasu on omaan silmään hieman sekava, mutta muuten on vaan ruusuja jaettavana :) Olet aika varmasti paras käsin kynsille maalaaja, johon olen törmännyt! Tekstejäsi on mukava lukea kun kirjoitat rennon olosesti eivätkä aiheet rajoitu vain kynsiin. Kaiken kaikkiaan hienoja kynsiä mukavalla asenteella :)

    VastaaPoista
  70. Oon julkiin lukija, nimel Nebu.
    Sähkäri on : NebuParsahh@hotmail.com

    Ja palautetta.. Ulkoasu on kiva, mut vähän epäselvä ainaki sivust. Tänne lataamiin kesti kauan. Kirjotat kuitenkii sopivan pitusii postauksii ja ne on tosi kuvarikkait :)

    2 arpaa siis !

    VastaaPoista
  71. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  72. Olen julkinen lukija nimimerkillä Pinkuiini S. Valitettavasti en voi (en tiedä miksi) kommentoida google tililläni. Sun tekemät kynnet on tosi hienoja, niitä on aina ihana katsella! Itse en oikein tykkää tän blogin taustasta, se on hiukan sekava.

    panda_saukko@hotmail.com

    VastaaPoista
  73. Pinkuiini S: Yhdellä toisellakin lukijallani on sama ongelma, mutta käsiittääkseni se on hänen läppäristään johtuva. Koska toisella koneella google tilin kautta kommentoiminen onnistuu... Harmillinen ongelma!

    VastaaPoista
  74. Mirja: Tuo on tosiaan inhottava ongelma, mutta pitää varmaan minunkin kokeilla jollain toisella koneella

    VastaaPoista
  75. + 1 arpa olen blogisi julkinen lukija ( nimellä Roosa )
    + 1 arpa risuja ja ruusuja ! :
    ruusut: Siis ihan älyttömän upeita kynsiä ! Käsinmaalauksia varsinkin :) Ja hienoa että jaksat järjestää arvontaa lukijoille (:
    Risut: En keksi mitään pahaa sanottavaa !
    + 1 arpa , mainostan vielä kaikenlisäksi arvontaasi blogissani :) Sepäs löytyypi täältä : http://rowsablog.blogspot.com/2011/12/arvonta.html

    Elikkäs 3 arpaa :)

    Elikkäs siis se sähköposti kun viimeks unohtu : roosa_9@hotmail.com

    VastaaPoista
  76. 3 arpaa:)
    Sähköposti: madli@kolumbus.fi

    Parannettavaa: en löydä mitään isoa sanottavaa, muta itse en tykkää kauheasti login taustasta
    Kirjain koko ja muut ovat hyviä:)

    VastaaPoista
  77. Olen julkinen lukija ja luin jo ennen arvontaa :)

    Blogisi löytyy lukuluettelostani blogin oikeasta reunasta (http://lakkausrakkaus.blogspot.com)

    Sitten se palaute.. Kuvien laatu on parantunut hurjasti viime aikoina :) ja kiva että kuvia on paljon! Ja pidän tästä nykyisestä taustasta enemmän kuin edellisestä, tämä on selkeämpi!
    Risuja ei nyt irtoo!

    VastaaPoista
  78. Voi tööt :S siis kolme arpaa ja maili on lakkausrakkaus@gmail.com! miten lyhyt muisti ihmisellä voi olla..

    VastaaPoista
  79. Uusi lukija täällä.
    Palautteena voisin sanoa, että en kyllä voi olla ihailematta varsinkin noita käsinmaalauksia, kauniita! :) s-posti emilia989@hotmail.com

    VastaaPoista
  80. Lukija olen nimellä Inkku (1 arpa)
    Blogisi löytyy blogiluettelostani http://pienikynsinurkkaus.blogspot.com/ (1 arpa)

    Ulkoasu on kivan talvinen, ite tykkään siitä. Kuvia on postauksissa paljon, ja ne on tarpeeksi isoja. Kaikki kynnet on superhienoja!
    Banneri, tai itseasiassa toi koko 'ylätausta' bannerin ympärillä ei oo mun mieleen. Kokonaisuudessa kuitenkin kiva blogi! (1 arpa)

    Elikkäs 3 arpaa :) Säpö, merisulka@hotmail.com

    VastaaPoista
  81. Olen kyllä seuraillut blogiasi, mutta vasta nyt julkinen lukija nimimerkillä Belegwen. :)

    VastaaPoista
  82. Belegwen: Sähköpostiosoittees????

    VastaaPoista
  83. Mukana uutena lukijana, ideoita etsimässä. Aiemminkin täällä vieraillut mutta nyt arvonnan innoittamana rekkautuneena:)

    Sisssi, teag(a)iki.fi

    VastaaPoista
  84. Mukana yhdellä arvalla, uutena (siis virallisesti..) lukijanasi. Tykkään muuten ihan hurjasti noista taustan lumiukoista, ja jännityksellä odotan että mitä taustaan ilmestyy kevään tullen...

    VastaaPoista
  85. -Olen julkinen lukijasi nimellä jansku ja olin lukija myös ennen arvontaa.
    -Blogisi löytyy sivupalkistani http://laatikollinenlakkaa.blogspot.com/
    -Ruusuja: Postaustahti, Postaukset sisältävät muutakin kuin kynsiä, Paljon käsinmaalauksia
    Risuja: Välillä kynsissä on aika paljon kaikkea ja monia yksityiskohtia. Ei oikein tiedä mihin katsoa, mutta silti ne ovat kauniita.

    Eli laskujeni mukaan 4 arpaa.
    jansku410@hotmail.com

    VastaaPoista
  86. Mukana ollaan kahdella arvalla. Olen uusi (julkinen) lukijasi ja annan ruusuja sinulle mukavasta blogista ja hienoista kynsistä :) Tätä on ilo lukea ja tulen varmasti toistekkin. Piukup@hotmail.com

    VastaaPoista
  87. Eli kolmella arvalla lähdetään mukaan
    +1 olen julkinen lukija
    +1 mainostin
    +1 blogi löytyy seurattavistani

    http://myblog-everydaygirl.blogspot.com/

    birtas79@hotmail.com

    VastaaPoista
  88. Kolmella mukaan! =)

    1+ Olen julkinen lukija
    1+ Mainostin (http://lakkalaatikko.blogspot.com/2011/12/lepikossa-kuhisee-blogin-talviarvonta.html)
    1+ Arvostelusta:

    Ruusut:
    Ihana ulkoasu
    Selkeä teksti
    Upeita kynsiä
    Lukijoiden miellyttämistä esm. kilpailuilla.

    Risut:
    Hieman häirii tuosta sivubannerista "ulos" työntyvät kuvat, mutta sillehän ei voi mitään.

    Toivotaan, että onni potkii! =)
    sassesa@gmail.com

    VastaaPoista
  89. Osallistun 1 arvalla eli olen julkinen lukijasi bloggerin kautta.

    esssi98@hotmail.com

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)