tiistai 29. marraskuuta 2011

100!!!

Teitä ihania lukijoita on jo sata! Todella hienoa, upeaa ja olen niin iloinen. Tuolla aiemmin jo mainitsin että järjestän arvonna kun sata tulee täyteen... en tosin osannut odottaa että se tapahtuisi ihan näin nopeasti, joten tästä syystä mulla ei oo vielä palkinto kokonaan kasassa. MiMax ja Sanna Tara ovat mukana palkinnossa sponsoroimalla osan siitä :) Se osa on jo siis kasassa, mutta se mitä itse tahdon mukaan laittaa on vielä hankinnan alla osittain. Tästä syystä en laita nyt vielä arvontaa käyntiin. Mitä mieltä olette, odotetaanko että saadaan tää Talvi arvonta pois alta ja sit heti perään uusi? Vaiko kaks arvontaa päällekkäin?


Glitz & Glam:Joulukynsien äänestys on alkanut. Käykäähän äänestämässä mielestänne parhaita, sillä äänestäneiden kesken on myös hyvä palkinto :) Omanikin ovat mukana, ne kyllä sieltä tunnistaa ken tahtoo...

Katotaampa saanko tänään julkaistua kynsien lakkauksia. Olis tarkoitus tehdä taas parit kilpailu kynnet ja jos se homma vie voimat ja olen aivan näännyksissä tästä luovuuden huipentumasta, niin oon illan ilman lakkauksia. Vaihtelu virkistää, en muistakkaan milloin viimeksi mulla ei ois ollu lakkauksia muuten kuin vaihdon yhteydessä.


Jottei ihan tylsäksi heittäidytä niin laitan tähän vielä semmosen kappaleen joka laittaa niin minun kuin mun poikienikin pepun ja jalat heilumaan :D

3 kommenttia:

  1. Eka talviarvonta poisa alta ja sit uutta arvontaa pystyyn :) !

    VastaaPoista
  2. Komppaan Lauraa. Ja tunnistin sun kynnet ;) olen itsekkin mukana kyseisessä kilpailussa, numerolla 8 :)

    VastaaPoista
  3. Joo eiköhän se oo järkevämpää lykätä tota arvontaa että saadaan tää nykyinen pois päivän järjestyksestä :) Helpompaa minullekkin :)

    Jane: sun kynnet oli ihQ:ut :)ja arvasin että sä ainakin bongaat mun kynnet sieltä ;D

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)