maanantai 21. marraskuuta 2011

Vaaleat kynnet ja kynsilakkapullo korut

Vaihteeksi ihan vaaleat kynnet. Lakkaus nro.53 oli YR:n lumenhohtoinen minilakka, ihanasti taittaa ihan himpan violettiin ja sitten enemmän vaaleanpunaiseen. Kaunis lakka johon on aika vaikea keksiä sopivaa koristelua. Ensin ajattelin laittaa hopeisia lumihiutaleita tarroina, mutta nyt niitäkin on ollut melko monella blogilla, niin sitten päädyin ihan basic mustiin kukkatarroihin joissa on pieniä hopeisia strasseja. Kyseessä on siis 3D kynsitarrat. Ihanan sippelit :) Alta kuultaa sopivasti myös tuo geeleillä tehty ranskalainen mani, lakka ei siis ole peittävä, kynsilläni on sitä nyt kaksi kerrosta.








Oon yrittänyt etsiä itselleni jo pidemmän aikaa korua jossa olisi kynsilakkapullo. Yhden löysinkin taisi olla Thomas Sabo:n (olikohan toi nyt oikein...?) maskotti, ja mä en ainakaan löytänyt sen verkkosivuilta kohtaa että sen olis saanut tilattua ihan vain erikseen ilman ranne tai kaulakorua. No tästä lievästi ärsyyntyneenä päätin sitten ihan ite tehdä sen. Onhan mulla tuota fimo massaa josta muovailla. Tein sitten heti useamman korun kun jotenkin oli tyhmää lämmittää uunia vain yhden kaulakorun riipuksen takia. Joten sain aikaiseksi tälläiset...


Kaulakoru, pullossa lukee Nail Polish.... pinnalla on helmiäishohtoista lakkaa :)


Kaulakoru jossa kolme lakkapulloa 3D:nä, niitä on kans lakkailtu ja kirjoitukset maalasin siveltimellä...
Korvakorut, pullot varmaan tunnistaa :D, uhrasin korvis osat yksistä mun kauheista koruista joita en oo käyttänyt vuosikausiin (mietin miksi oon ylipäätään ne edes säilyttänyt, mutta nyt tulivat tarpeeseen.).


Parit kuvat vielä joista pystyy hahmottamaan paremmin minkä kokoiset noi korvikset on.

Oon kyllä ajatellut hommaavani noita korvakoru osia ihan kaupasta, vosihan noita tehdä enemmänkin. Oli aika terapeuttista hommaa meinaan :) Mieli lepää kun saa näperrellä kaikessa rauhassa näitä. 
Jaaha ja jos palaisi taas kutimien pariin, nyt kun kynnetkin on jo laitettu tälle päivälle :)

7 kommenttia:

  1. Hauska idea tuo.. :) Tulipa mieleen tästä että voisi pistää vanhat Cernit-massat käyttöön ja askarrella vaikka 3D-koristeita kynsille :)

    VastaaPoista
  2. Mä oon kans miettiny josko tosta fimo massasta vois tehä kynsikoristei... siis muitakin ku fimopötköjä :)

    VastaaPoista
  3. Tosi hauska idea :) Noi China Glaze korvikset on aivan ihanat :D
    Mulla menee itsellä aina hermot noihin valkosiin lakkoihin, jotka ei peitä tarpeeksi. Enpä oo tajunnu että sitä vois käyttää noinkin :)

    VastaaPoista
  4. siis wau..hienoja..etenkin noi korvikset pisti silmään...on se hyvä, kun jollain riittää taitoa moiseen :D!!!

    VastaaPoista
  5. Jane: kiitoksia kovasti. Oli mulle aika helppo valita minkä merkin noihin korviksiin maalaan, mun mielestä ehdottomasti paras lakka merkki :) Joo toi läpikuultavuus ei oo aina paha, jos vaan saa tasaisen jäljen tehtyä :)

    Maarit: kiitos myös sinulle, voisinhan sullekki tehä jos haluut :)

    VastaaPoista
  6. Kiitos Chloe, välillä vaaleetakin :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)