sunnuntai 4. joulukuuta 2011

Eiliset huollot

Heissulin vei! Eilen oli hauskaa ja hengissä ollaan, ei oo edes mitään oloa joten senkin puolella meni kaikki putkeen :) Nyt mulla on väri päässä ja hörpin aamukahvia... ööö ja kello on 10.27 :) Harvinasta herkkua nää kiireettömät aamut. Ikävä oli kuitenkin muksuja jo niin kova että pitihän mun soittaa jo sinne... Onneks sielläkin on mennyt kaikki hyvin ja hauskaa on ollut.
Niin mutta ei siitä sen enempää. Tein eilen itselleni kynsihuollon ja samalla muutin kynnen muotoa. Vaihtelu virkistää!!! Omat kynnet ovat jo aivan älyttömän hyvän mittaiset ja sainkin niitä lyhentää jonkun verran. Tein siis geelauksen yhteydessä jälleen ihan perus ranskalaisen valkoisella geelillä. Mitään lakkauksia en etinyt tekemään joten strasseilla sain vähän lisää näköä kynsiin. Voi olla että annan olla näin vähän aikaa, riippuu ihan siitä että tahtoo mun äiti huollon omiin kynsiinsä vai ei ja niin ees päin. Mutta sekin selviää varmaan tän illan aikana. Mä osaan jotenkin sotkea noilla kynsilakan poistoaineilla aina omat kynsteni siinä kun poistan toiselta lakat... Tohlo, mikä tohlo... ehkäpä senkin oppii ajan kanssa ;) Mutta jos nyt sitten nää mun kynnet kuvina.





Eli niin kuin näette, e mitenkään erikoiset, mutta sievät omalla yksinkertaisella tavallaan ja onhan huolletut kynnet aina hyvän näköiset ihan "uutena".

Mutta nyt mä meen pesemään pään... kuvia saatte kuontalosta kun saan jonkun kuvaamaan sitä...

Ai niin ja tänäänhän on viimoinen pvä kun aktiivisimman lukijan/kommentoijan kisa on käynnissä. Varmaan huomenna jo ilmoittelen ketkä saavat palkinnon..  Huhuilen tosiaan heitä sitten blogillani tai jos mulla on heidän sähköpostiosoitteet (nyt arvonnan kautta saatu) niin laitan sähköpostiakin, toivon pikaista vastausta jotta saan paketitlähetettyä. Mutta siihen sitten huomenna :)

5 kommenttia:

  1. Ääh mä oon ihan kade, kun sulla ihan perus ranskiskin näyttää noin hyvältä :D Oikein kivat :)
    Ooh kukahan voittaa? Jännityksellä odottelen :)

    VastaaPoista
  2. Nätit ovat ja ihanat noi strassit =)

    VastaaPoista
  3. Kauniit kynnet! Itse käytän kikkakolmosena ohuita kumihanskoja kun poistan kynsilakkaa toisten kynsistä, jottei lakkaukset karkaa omista näpeistä! :)

    VastaaPoista
  4. Jane: ei se tuo ranskis mullakaan aina onnistu, nyt oli tuuria ja sopivasti rentoutusta pohjalla ;D Huomenna laskeskellaan ken saapi palkinnon, kolmellehan sen annan :) Malttaa malttaa!!!

    Mia ja Suvi: Kiitos paljon :)

    Tilhi: Kiitos myös sinulle. Mä oon kokeillu parikertaa noita ohuita kumihanskoja (mul on semmoisii vaaleenpunaisii), mutta mulla ainakin on semmoiset käytössä ettei se pidä poistoainetta ulkopuolella vaan se "syöpyy" läpi, mutta kavereille geelaksia tehdessä ne on ihan ok :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)