perjantai 2. joulukuuta 2011

Ihana bling-bling, tää lakka meinaan...

Eilen illalla lakkasin uudella China Glazen Lorelei's Tiaralla. Oikeen häikäsi kun niitä sitten kattelin illan mittaan. Päälle tein tuommoiset valkoiset "jotkut", vähän tylsät mutta jotain sitä piti vielä kynnelle ahtaa. Ois kyl ehkä ollu parempi ilman mitään maalailuja. Ekaa kertaa kun lakkasin kokeilun merkeissä kiekolle niin ihmettelin tuota 3-d osiota tuon lakan kokoelman nimessä. No nyt kyllä se sekin selvisi. Kynsillä on kaks kerrosta ja pinta on kuin onkin röpelöinen, oikeestaan tosi kivan tuntuinen :) Tykkään ja kimallus on ihan omaa luokkaansa. Kyllä mun mies valitsi hyvän lakan mulle, oon kyllä muistanut hänellekkin kehua :)









Ja varpaan kynnet lakkasin sitten yhteen sopiviksi. Kerroksia on vain yks... mä oon niin sokee etten nää varpaitani kunnolla niin ei haittaa vaikka ei lakka peittäiskään ihan 100%



Näyttäis tosi moni  julkaiseen kilpailukynsiään tuon Glitz & Glam:in osalta joten laitampa minäkin sitten omani... Yleensä kyllä julkaisen vasta kun kilpailu on ohi, mutta poikkeus vahvistaa säännön :)



Että tämmöiset maalailut. Vähän harmittaa kun tuo mun pukki savupiipussa ei näy kovin hyvin... mulla oli kyllä hauskaa kun maalailin sitä :D

4 kommenttia:

  1. Toi on kyllä aivan upee lakka :o Vau...
    Naureskelen edelleen tolle pukille :D Se on vaan niin hauska :'D

    VastaaPoista
  2. On muuten keränny katseita noi mun kynnet tänään kun oon ollu enempi liikenteessä, näitä kun on vähän vaikee ola huomaamatta kun kimaltelee ja välkkyy niin vietävästi :)

    VastaaPoista
  3. Ihanat kynnet, ooh! :P Molemmat!

    Tuo Lorerelei's Tiara on kyllä hurjan kaunis lakka! Hieman kyllä paksua tökköä mutta onneksi kuivaa nopeasti ja tuo lakka muuten on niin kaunis että töykköys murehduttaa vähemmän.. :) En tiedä mitä tuumaisi jos pistäisi vähän ohennusta ...

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)