sunnuntai 11. joulukuuta 2011

Kukkasia...

Niin päätin taas maalailla kukkasia kynsille. Kun aloitin niin mulla ei vain ollut muuta mielikuvaa, kukkia van piti saada. Pohjalle käytin flormarin lakkoja, kolmea eri väriä (supershine miraclea), joiden perusteella sitten päätin kukkien väritkin. Vähän sekavat tulivat kun en halunnut mennä rajaamaan niitä mustalla tai muullakaan värillä, mutta kaiken kaikkiaan olen melko tyytyväinen :) ja oikeesti nää on taas paremman näköiset ihan livenä kuin kuvina...













Näiden lakkojen lisäksi siis käytin akryylivärejä ja seche viten pikakuivattajaa. Nyt ois tarkoitus olla taas näillä kynsillä useampi päivä, mutta kaivellaan taas vanhempia julkaisemattomia lakkauksia tuolta valokuva albumista.

Niin ja sittenhän mää menin lupaamaan käyttö kokemuksia tuosta Biozellin kuivashampoosta.


Tänään kokeilin sitä sitten ja olen suht tyytyväinen. Hiuksista tuli puhtaan tuntuiset, päänahkani ei ole kudinnut ollenkaan (joka on muuten toosi hyvä juttu), tuoksu aivan älyttömän hyvä (mieto omenan tuoksu), ainoa miinus on se että paine jolla kuivashampoo tulee pullosta on tosi kova. Vähän huono yhtälö se ja lyhyet hiukset, yritä sitä sitten sumuttaa hiusten juureen kun paine puhaltaa hiukset harjasta ;D Juuh, mutta ratkaisin ongelman sillä että haroin vain hiuksia käsillä samalla sumutellen... Näky oli varmaan melkoisen koominen!!! No hyvin toimii ja tuskin tää pullo jää mun viimeiseksi. Mulla varmaan vaan kestää tää ekakin pullo melkoisen pitkään :)

Tänään illemmalla tiedossa leffoja, saunomista ja pari siideriä :) Huomenna jos vaikka yrittäis kölliä ainakin yhdeksään sängyssä... saahan sitä ainakin yrittää :D

6 kommenttia:

  1. Oi vitsi, oon monesti miettiny, että pitäis ostaa jotain kuivashamppoota, koska oon usein aamusin niin myöhässä, että en kerkee suihkuun/hiukset jää märäks. Jostain syystä en kuitenkaa oo saanu aikaseks, mutta jospa sitä joskus..

    VastaaPoista
  2. Mulla on usein sama kun Sandralla.. Oon miettinyt kuivashamppoon hankintaa, mutta oon kuullut että se saa tummat tai vaaleat hiukset näyttämään harmailta :/ satutko tietämään kumman väriset se harmaantaa? :D
    Rakastan noita supershinejä, pitäis varmaan hankkia itsellekkin :)

    VastaaPoista
  3. Ihanat kynnet :) Mistä noita Flomarin lakkoja oikein saa ostettua?

    VastaaPoista
  4. ArGGH!!! Joo kaippa se kolmas kerta toden sanoo... niin siis oon jo pari kertaa yrittäny jo vastata.

    Sandra: Suosittelen lämpimästi, löytyy tokmannin ketjuista ainakin näemmä. Alle 5 euroo maksoi, mut tää on se pienempi pulloista.

    Jane: Olettaisin että se on tummat jotka voi vaalentua... mutta tän kanssa en kyllä huomannu mitään värin muutoksia :)

    Suvi: Olen itse ostanut omat flormarin lakat joko tokmannilta, säästöpörssistä tai tarjoustalosta. Oletan että niitä on kaikissa noissa tokmannin ketjun myymälöissä aika ajoin myynnissä (nää on vissiin jotain kampanja juttui, ku ei oo jatkuvasti myynnissä). Valikoimakin tuntuu vaihtelen myymälä kohtaisesti aika paljon.

    VastaaPoista
  5. I-H-A-N-A-T kynnet!! :)) Niin värikkäät, just mun makuun varsinkin kun tuolla ulkona on niin synkkää ja pimeää kun ei tuu lunta :(

    VastaaPoista
  6. Kiitos Jenna, ei ehkä ihan näin värikkäitä ollu tarkoitus tehdä, mutta minkäs teet ku vähempi ei taas riittäny :D

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)