torstai 22. joulukuuta 2011

MO Aqua Violet

Tänään kynsille siis pääsi toinen koppari :) Uuuuuu!!!! Mä meen varmaan näiden kokeilussa ihana sekaisin, tuntuu että nää on toinen toisiaan ihananpia! Ja arvata varmaan voi, että tää lakka oli lähes mahdoton kuvata. Mutta onhan näitä siis taas muutamia...


















Musta oli aika yllättävää kuinka vähän tässä lakassa näkyy tuo violetin osuus. Suoraan ylhäältä katsottuna kynnet näyttävät häikäisevän kauniilta turkoosilta vedeltä, mutta vähän jäin kaipaamaan sitä potkua tuon violetin osalta. Kaksi kerrosta riitti tähän lopputulokseen joka näkyy kynsilläni. Lisäilin kynsiin myös noita tähden muotoisia strasseja ja tämmöiset näistä nyt sitten tuli ;D

Nin sitten mä lupailin näyttäväni mitä se isäntä mulle osti (ei soti niin kuin kommentissani olin kirjoittanut, mää en osaa enää kirjoittaa... liekkö oon koskaan osannut???).


Sain keittöön uuden avainkaapin, nyt mahtuu kaikki avaimet vihdoinkin samaan paikkaan. Musta toi lusikka on kuin piste iin päällä ja sopii nakutettuna keittiöön tulevaan avainkaappiin :)


Ja tästä mun uudesta korupuustani olen aivan täpinöissäni. Matalahan tää on eli kaulaketjut pitää "kietoa" ennen kuin se ripustaa mutta on tää kuitenkin mielestäni kaunis :)

Huomenna tulee sitten joulukynsi postaus ja sitten pidänkin päivän "vapaan" blogista ja olen vain perheen kanssa Jouluaaton. Pitää viedä mun muruseni Nestorin (siis mun koiran) haudalle kynttilä samalla kun käydään isännän vanhempien luona. Hirviä kun aika menee nopiaan. Yhä vieläkin nään unta siitä että Nessukan mussukka kaivautuu mun kaunaloon ja viekkuun nukkumaan tai luulen tuntevani märän ja kylmän kirsun säärtäni vasten keskellä yötä. Iso ikävä <3

4 kommenttia:

  1. Huokailin täällä noita kuvia ihastellessani <3 ihana! Kunhan pääsen sinne seppälään, niin mulle iskee varmaan järkyttävä valinnan vaikeus. Lopulta tyhjennän luultavasti koko hyllyn ;)

    VastaaPoista
  2. Eikö olekkin upeen värinen :) Saapa nähä onko loputkin yhtä kivoja.

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)