tiistai 20. joulukuuta 2011

MO:n Beetle Juice kokoelma

Niin siis olen tästä kyseisestä kokoelmasta puhunut jo parissakin postauksessa ja eilen sitten sain kuulla että tää kokoelma olis jo myynnissä. Niinpä reippaana naisena joululahjaostosten yhteydessä kävin jälleen piipahtamassa Seppälässä. Mut muuten jo muistettiin siellä ja olisivat soittaneetkin jos olisin tajunnut antaa aikaisemmin puhelin numeroni ;D Eniweiss... kaikki viisi lakkaa lähti mun mukaan kotiin kun en osannut päättää mikä ois niintä kaikkein kivoin. Hintaahan näillä ei ole hurjasti, 4,95 kpl. Kynsiin en ole vielä ehtinyt kokeilemaan kiekolle kyllä :)
Tässä ihanuuksista kuvia:

Koko Beetle Juice kokoelma:
Aqua Violet,  Golden Green, Purple Blue, Emerald Black ja Pinky Brown



Purple Blue, Emerald Black, Pinky Brown, Golden Green ja Aqua Violet



Alimmaisista kuvista näkee kuin väri vaihtuu eri valaistuksessa ja ihan alimmainen on otettu nyt tarkoituksella tuollaiseksi jotta siitä huomaisi paremmin noiden lakkojen eron... perissa on shimmeriä, parissa holoa ja yks om mun mielestä ihan bacic metallinen... mutta mää en oo mikään paras imminen näitä lakkoja lajittelemaan tai muutenkaan... mulla on meinaan vielä jonkin verran hakusessa millä perusteilla nuo menee, mutta yritämpä välillä kuitenkin ;D Korjatkaa ja kertokaa mikäli oon väärässä!
Sitten pitihän mun nyt vähän muutakin sieltä Seppälästä ostaa... ostin ihanan pöllö kaulakorun, olin kahden vaiheilla myös sellaisen kaulakorun kanssa jossa oli vain yksi pöllö, mutta tää oli enemmän mun näköinen :) niin parit pinnit ostis Saupartista... nekin on tossa kuvassa.


Yritän vielä illan mittaan keritä postaamaan uudet kynnet, arvatenkin ne tulee olemaan jo koppareista... mutta ne sitten illalla, nyt tarvii mennä ruokaa tekemään muksuille :)

9 kommenttia:

  1. ihania lakkoja! Ei hinta niissä ole ollenkaan paha mielestäni, iso pullo ja ovat (yleensä) hyvälaatuisia :) hyvä hinta-laatu suhde

    VastaaPoista
  2. Nuo on kyllä niin ihania :)
    Enkä myönnä, että oisin käynyt itse myös kotiuttamassa nuo kaikki.. ;)

    VastaaPoista
  3. Ääh, nuo lakat oli kyllä pieni pettymys minulle, onneksi en ehtinyt käydä ostamassa niitä vielä.. Pakko ne on kuitenkin testata jotenkin, eli pakko-ostos tulossa :DD

    VastaaPoista
  4. Oi noi on kyllä niin ihania! Joudun varmaankin muutaman noista kotiuttamaan kunhan vaan Seppälään pääsen <3

    VastaaPoista
  5. :D, sain just ekalla lakalla lakattua kynnet :) Ensimmäisenä pääsi kynsille Purple Blue. En nyt enää tälle päivälle edi postaamaan, mutta huomenna näätte kynnet. Jännä kuin väri voi olla erinäköinen kynsillä ku pullossa... Ja kuinka kamera voi vääristää noin paljon värejä!!! Isäntä soti mulle viel illalla pari uutta ihanuutta (ei lakkoja) ja nekin näätte huomenna :) Nyt mä meen saunaan... huomiseen!

    VastaaPoista
  6. Aivan upeita lakkoja ! Pakko käydä itsekkin pari ostamassa :)

    VastaaPoista
  7. Golden green on kyllä pakko saada

    VastaaPoista
  8. Oi, mitä ihanuuksia. :D Pitää käydä hamstraamassa itselle ainakin Emerald Black ja ehkä myös Aqua Violet.

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)