lauantai 3. joulukuuta 2011

Niin siis...

joo en oo ehtiny tälle päivälle postaamaan ja tääkin jää tämmöiseksi kuvattomaksi ja lyhyeksi. On ollu taas kiirus koko aamupäivän, ja sit iski semmonen juttu päällensä että mies ja pojat läks mummolaan yökylään. Lupasin siivota ja ottaa itselleni laatuaikaa. No nyt oon siivonnu lähes kokonaan, on vain hirmuinen vuori puhtaita vaatteita viikkaamatta ja sen ehtii huomennakin ;) Ja olen huoltanut kynnet, malli muuttui taas vähän. Ihan perus ranskalaisella mennään jälleen pohjilla. Strasseja lätkäisin kynnelle muutamia. Saatte sitten huomenna niistä kuvat sikäli mua ei yritä krapula kaataa... Niin juu, viihteellä tää ilta, sallittakoon se minulle pari kertaa vuodessa. Tänään pitää vaan olla sievästi, on meinaan huomenna tulossa mun äiti kylään... oishan tuo ihan kiva olla kondiksessa jo silloin. No kohta tulee ystis meille ja palaan blogin puolelle sit huomen paremmalla ajalla.
Hauskaa viikonloppua kaikille :)

3 kommenttia:

  1. Mukavaa iltaa minunkin puolestani! :)
    kiitos tosta jouluradion linkistä, olen kuunnellut sitä jo muutamana päivänä saadakseni vähän joulufiilistä ;)

    VastaaPoista
  2. Kiitos, hauskaa oli :) Ja Jane, mullaki soi melkein koko päivän noi joululaulut ton nettiradion kautta :) Vaikken siis istu edes koneella...

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)