keskiviikko 28. joulukuuta 2011

Omppu vihreää kera raitojen

Mitäpä tästä mun yhdestä lemppari lakasta voisin kertoa. Joo on mun yksi parhaimman värisistä lakoista. Pitää yhdellä kerroksella ja on vaan yksinkertaisesti hyvä ja tosi halpa lakka. Eli Lakkaus nro.68 on kirkas, pirteä ja no ok, ei ehkä koristelultaan tyypillistä minua. Mutta täytyyhän sitä kokeilla. Oman saväyksensä tekee tuo lila hileraita kaiken keskellä (mitä mää ajattelin???) Näillä kuitenkin oon huomiseen saakka koska ei nää nyt mitenkään kauheetkaan oo, koristelu nyt vähän mättää vain ;D









Mähän tein siis huollon geeleille ja meinasinkin etten postaa niistä oikeestaan mitään mutta tää olikin ylläri mulle. En edes huomannu viilanneeni kynttä liikaa. Mutta nyt kun poistin edelliset lakat niin karu totuus paljastui. No kipiä se ei oo ja geeli suojaa kynttä, mutta ei ole todellakaan suositeltavaa tehdä näin!



Poistin siis tällä kertaa rankiksetkin ja varmaan osittain siksi tää liika viilauspääsi tapatumaan. On ihan kivasti omaan kynteen tullut pituutta. Mallinkin muutin takaisin tuohon pyöreämpään kärkeen, jotenkin nää on vaan mulla luontevammat. Saapa nähdä kuinka kauan mun oma kynsi kestää tälläisiä pituuksia vaikka onkin geelattu...



Jaa jos pistäis mietintä myssykän päähän ja keksis jotain kivaa kynsille huomiseksi :)

6 kommenttia:

  1. Ihanan pitkät kynnet sulla jo, *kade kade*..mää voin vaan haaveilla noista... töitä kun tekee käsillään, niin arvaahan sen... oon mää näille joka päivä jutellu, et "kasvakaa, kasvakaa"..mutta ei ne vaan kasva.. piimax kuurikin on kohta popsittu... :(... mutsi mulle kyl sano, että kyllä ne alkaa kasvamaan, mut saattaa olla yhtä heikot, ku hällä... voi kuinka lohduttavaa :O...

    VastaaPoista
  2. Mitää?? Onko sun omat kynnet noin pitkät? O.O Kuinka sait ne noin pitkäks?
    Ihana lakka, voin vaan kuvitella kuinka upeita kesäkynsi tolla saa tehtyä..

    VastaaPoista
  3. Onhan mulla oman kynnen päällä siis tuo geeli, etten varmasti ihan omin voimin ois niitä saanu kasvatettua noin pitkiksi. Mutta menihän siihen se 4-5kk kun kasvatin nää ihan nysistä :) Nyt en anna enää hirveesti pituutta kasvaa, ku nääkin on jo siinä rajoilla että on hankaalaa välillä noiden muksujen kanssa toihuuminen. Ei oo kiva jos raapaisee vahingossa. Mitään kalkkia tai muitakaan tabui en oo syöny sitten raskausajan, mutta voi olla kyllä ihan hyvä ajatus, jos vaikka sais kynsiin kestävyyttä sillä tavoin. Vaikka eipähän tuo oo nyt mikään mahoton juttu houltaa noita kynsiä 2-3vkon välein :)

    VastaaPoista
  4. Tuli tuosa mieleen että minkä merkkisiä geelejä käytät? Ihtellä vasta aika opetteluvaiheesa geelien laitto ja oon käyttäny näin ens alkuun tuota Sure Promisen yksivaihe geeliä (MiMaxilta), se vaan tuntuu jotenki kökköseltä vaa mahtaako olla käyttäjässä vika :D

    VastaaPoista
  5. -Caramel- Ite käytän nyt eniten Rose Nails geelejä, niitäkin saa MiMax:ilta, ehkä vähän kalliimmat kun eivät oo yksvaihe geelit, mutta sopii mun kynsilleni ehdottomasti parhaiten näistä mitä oon kokeillut...emmi-nail (saksalainen merkki ja 1-vaihe geeli ja sit mulla on kans ollu tuo Sure Promisen geeli. Jotkuhan ylistää maasta taivaaseen tuon Cesarsin geelit, ite en oo kokeillu ku ovat musta ihan hirmu kalliita.

    VastaaPoista
  6. Kiitos paljon vastauksesta :) Tarvii jossain vaiheessa käyä shoppaileen :D

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)