maanantai 12. joulukuuta 2011

Puna-keltaiset kynnet

Niin kuin eilisessä postauksessa mainitsin niin en tee tänään uusia kynsiä vaan kaivoin kansion kätköstä nämä seuraavat kynnet. Olen siis leimannut ihan naturellin väriselle kynnelle vain keltaisella leimauslakalla kuviot ja tehnyt punaisella glitterilakalla ranskalaisen. Yhdistelmä... njooh onhan se... ehkä vähän erikoinen kieltämättä. Lakkoja en sitten näköjään oo kuvannu tai ainakaan tähän hätään en niistä löytäny kuvaa, mutta muistelisin että ihan konadin keltaista leimauslakkaa ja Yes loven glitteri lakkaa olen käyttänyt.




Lähes sama kuva, mutta eri valoituksella. Noi tippi osat ei näyttänyt noin läpikuultavilta luonnossa. Taas näitä kameran temppuiluja... uskokaa pois vain! Nää tais olla johonkin kynsien lakkauskilpailuun harjoittelut joilla en sitten todellakaan osallistunut.

Niin ja tänään posti heppu toi mulle kivan kuoren :) Sanna Tara oli lähettänyt mulle nämä:


Vaaleen vihreitä hiutalehileitä (taidan tehdä näistä jotain kivaa seuraaviin kynsiin :D) ja hyrrän 1,5mm strasseja eri väreissä. Mulla ei taida olla aikaisemmin ollutkaan näitä ihan pieninpiä strasseja ja nää tuli niin totaaliseen tarpeeseen että :) Kiitos Sanna :)
Tein tänään molempiin mun sponsori paikkoihin taas uudet tilaukset. Mun joululahjat :) Paljon kaikkee ihanaa taas tulossa niin lakkoja kuin koristelu tarvikkeitakin. Niitä odotellessa...

Meille onkin sitten tän talven ensimmäinen lentsu saapunut. Huh! Me ollaan kyllä ihan oikeesti selvitty vähällä tänä syksynä ja talvena. Vanhempi pojista on jo ihan tukossa ja nuorempikin niiskuttaa oikeen lupaavasti. Tää tietää mulle huonosti nukuttuja öitä ja kiukkuisia muksuja. Toivottavasti en vain ite kovin kipeeksi tuu. Nyt sitten pitäs ottaa itteeni niskasta kiinni ja tehdä loppuun siivoukset, leipoo pipareita ja joulutorttuja (meillä ei muuten luumuhilloa niihin laiteta vaan tätä omena-kaneli hilloa), vielä kun jaksaa ja en oo kipiä ite. Ajattelin kyllä päästää itseni helpolla ja piparitaikina tulee meille tänä vuonna pakastealtaasta ja piparkakkutalon sijaan teen piparikuusen (samaltahan nuo maistuu) ja koristelen sitten sen sokerikuorrutteella ja nameilla.


Kuva ei ole minun, vaan  internetin ihmeellisestä maailmasta ja lainattu Täältä
Vaan eikö olekkin hienoja!!! Tähän minäkin pyrin...

1 kommentti:

  1. Ajattelin vaan kiittää paketista, saapui tänään ehjänä perille :) Ihania nuo pikkupullot <3
    Laitathan sitten kuvaa piparikuusesta! Todella kauniilta näyttävät

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)