perjantai 9. joulukuuta 2011

Synttärikynnet

Ei mun, vaan näillä osallistuin Sonnelan lakkauskilpailuun. En päässyt finaaliin, mut ei se mitään :) mää tykkään näistä silti. On aika paljon erilaiset mitä oon tottunu tekemään, osittain senkin takia että sekoittelin reippaasti eri tyylejä kerrankin keskenään :) Ja pääsipä mun omatekoinen fimokin kynsille :)
Tässä muutama kuva niistä...





Tää onkin ollu taas tälle päivälle/aamulle reipas. Aamulla vanhempi poika kerhoon tonttu tamineissa (on hää niin söpöläinen <3) ja sitten kotiin hoitamaan pankkiasioita. No nyt määkin sitten saan semmoisen kortin jolle saan pay pall mahdollisuun ja e-bayn ihana maailma aukeaa mulle :) Ensin vaan pitää ootella ja ootella... Pelottaa kyllä lievästi jo ajatus etten tajuu noita juttui, mut onneks täällä oli jollain blogeilla noita tutoja aloittamiseen ja niin ees päin. Toivottavasti niistä ois apua. Oon ihan suoraan sanottuna aika tumpelo noissa jutuissa. No ei siitä sen enempää kiusaan teitä kysymyksillä jos en ymmärrä ;D

Kirjastossa kävin myös... lukemista tunnelmallisiin kynttilä iltoihin (milloihan sellaisen ehtis järkkäämään?!?)

Kohta kun saan pojat päikkäreille niin alan pyorittelemään fimomassasta taas jotain kivaa, ellei mitään ihmeellistä tuu ja muuta suunnitelmia... eli kohta ois koruja, jos kiinnostaa :)

6 kommenttia:

  1. Ihanat noi kynnet! Tosi pirteet :)

    VastaaPoista
  2. Harmi ettet päässyt finaaliin, mutta hienot kynnet ovat :) Mistä oot ostanu nuo leivosfimot?

    VastaaPoista
  3. Hih, eBayn ihmeellinen maailma vie kyllä sit helposti mukanaan - ainakin mulla lisääntyi kynsikaman määrä aika nopeasti sen jälkeen, kun uskaltauduin ekaa kertaa eBayta käyttämään :D

    Ja mullakin olis tarkoitus tänään tehdä jotain kivaa (koruja) massasta :3

    VastaaPoista
  4. Jane: Tattis :)

    Jane: tämmöistä tää on ;) noi kaks vasemmalta katsottuna on tullu hyrrässä jonka oon muistaakseni ostanu toiselta bloggarilta (Maryahilta), mutta onhan noita muistaakseni Sanna Taralla ja MiMaxillakin myynnissä :)

    Lumi: Onneks mulla on jo melkopaljon kaikkee koristelu rompetta ;D Lähinnä uv-maaleja ja akryylimaaleja ajattelin sieltä ostaa... Suomesta kun ei mun tietääkseni vissiin saa ostettua noita Oumaxin akryylimaaleja...

    VastaaPoista
  5. Pitäsköhän mun hommata uus pää??? Juu niin siis toi keskimmäinen kommentti on sulle Suvi... Saa iltaisin keskittyä yhtä aikaa sataan asiaan yhtäaikaa :S

    VastaaPoista
  6. Hienot kynnet! Musta noissa tulee tosi hyvin teema esille!

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)