keskiviikko 14. joulukuuta 2011

Violetti talvi

Näistä kynsistä tulikin kivat :) Kimaltelee, peilaa ja holoilee kun kynsiä vaan liikuttaa. Mutta arvatkaas kuin kenkkumaiset oli kuvata?!? Ihan kamalat, mutta idea selvinnee kuvista. Petteri on nyt lilakuono ja kynsien kärkiin laitoin vaalean lilaa hiutalehilettä, molemmat koristelu jutskut on Sanna Taralta (strassit olen saanut ja hileet ite ostanu). Tämän enempiä en nyt näistä seposta eli Lakkaus nro.63 ois tässä:









MiMax:in tilauskin tuli tänään. Alla olevissa kuvissa on taas esittelyä niistä :)


Hyrrässä sekailaisia helmiä ja purkissa INDIAN PINK strassi rusetteja

3D muotti, kukkia

Nämä 3D muotit sain kaupan päälle :D
vasemmalta: neliöitä ja ympyröitä (röpelöinen pinta), päivänkakkaroita ja
mansikoita

China Glaze: Anklets Of Amethysts, Glitterin Garland ja Fairy Dust

Kiekolla kerros kutakin
Mä oon tätä nykyä ihan täysin ihastunut noihin CG:n lakkoihin. Ok, onhan niitä paljon muitakin hyviä merkkejä, mutta tää on ollut hintaansa ja laatuunsa nähden erittäin hyvä. OPI:n lakat on ollu mulle vähän pettymys ja niitä tuskin enään viitsin ostaa ainakaan täyteen hintaan. Harmi vaan kun tuota China Glazea ei saa mitään kaupasta täältä missä asun, mutta onneksi on nää verkkokaupat ja heillähän on ihan hyvät valikoimatkin :)

Tein eilen illalla vielä fimomassasta taas koruja, tällä kertaa ei yhtään lakkapulloa tehty vaan ihan jotain muuta :)

kakku viipaleita

joulutorttuja

Joulutähti ja piparkakku-ukkeli kaulakorut

Tämmöisiä tällä kertaa. Noihin kakkuviipaleisiin oon nähnyt jo monella askartelu blogilla ohjeita, niistä se itsellekkin mieleen jäi. Torttuja sen sijaan en oo missään vielä nähny, mutta tuskinpa sekään mikään ihan uniikki idea on...  Ajattelin kokeilla myös tehdä taikataikinaa, senhän saa sitten maalattua haluamansa värisiksi kun on uunitellut :)
Mutta mutta, tänä iltana meinasin kokeilla noita mun 3D muotteja :) Joten palailen huomenna taas uuden postuksen merkeiss.ä

7 kommenttia:

  1. Onpas nätit kynnet! Mä en yleensä tykkää et kynsistä kuultaa läpi, mutta näihin se sopii. :)

    VastaaPoista
  2. Minäkään en täysin ymmärrä tuota O.P.I hypetystä, mielestäni hinta ja laatu ei kohtaa, upeat kokoelmat sillä aina on

    VastaaPoista
  3. Jep, täällä toinen täysin china glaze fani...ne on tosiaan vaan ihan törkeen hyviä ja värivalikoimassa löytyy mukavasti :).

    Ootahhan, kun saat sen korttis toimimaan, sekoat täysin ;).

    Ihania koruja, kävinkin päivällä pikasesti naamakirjassa toteamassa tuon :D.

    VastaaPoista
  4. Ihania nuo joulutortut ja pipariukko! n_n

    Mä jouduin tänään taas toteamaan, että täällä on paikallisessa askartelukaupassa ihan järjettömät hinnat korutarvikkeilla! Kaikki lukot ja korvakorukoukut ihan järkyttävän kalliita.. Mutta pakko oli muutamat tarpeelliset jutut ostaa - ja kahdeksan pakettia fimomassaa (joka onneksi on aika siedettävän hintaista). Loppuviikko meneekin varmaan askarrellessa, että saa joululahjoja valmiiksi (kun aina unohdun tekemään samalla kaikkea muutakin pientä kivaa massasta).

    VastaaPoista
  5. Passion for Nails: mulla taitaa olla joku sellainen kausi menossa että käytän noita ei niin peittäviä lakkoja nyt. Ja sitten toisaalta mullahan nyt geeleillä tehdyt ranskikset, niin oon niiden antanut näkyä. Seuraavissakin tulee kuultamaan läpi ;)

    Birta: oon kyllä samaa mieltä että O.P.I.:n lakoissa on hienot kokoelmat :)

    MAARIT: Tottahan mun ny pitää niitä lakkojakin tilata :D Mutta onneks ei voi heittäytyä ihan vallattomaksi kun meidän pitää syyäkki ;D Juu huomasin että olit naamiksessa käyny kuvistä tykkäämässä, kiitos.

    Lumi: Kiitos. Mä oon ostanu noi mun koru tarvikkeet verkkokaupasta (Villihelmestä) siellä on aika edullista ja hyvä valikoima. Käyhän tutustumassa :) Niin ja tosi nopee toimitus! Pitäis varmaan itekki pistää uus tilaus sinne.

    VastaaPoista
  6. Söpö toi petteri :)
    Ihania koruja, en ymmärrä kuinka saat tehtyä noin hienoja :) etenkin joulutortut on mun mielestä tosi kivoja

    VastaaPoista
  7. Jane: Hoksasin muuten vasta leimaus vaiheessa että tolla Petterillä on silmälappu! :D Hauska!
    Oon kyllä elämäni varrella näperrelly vaikka ja mitä koruja, kärsivällisyyttähän ja mielikuvistusta eniten tää homma vaatii...

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)