torstai 8. joulukuuta 2011

Violettia ja kimallusta

Näähän menee aivan hulppean mielikuvituksellisiksi, siis otsikot ;D On aika vaikee välillä keksiä...
Niin siis vuorossa on tänään Lakkaus nro.60. Lakka "sarjassamme" ei oo tullu paljoa käytetyä, miks ihmeessä?" Nimittäin väri on hyvä, levittyy kuin unelma ja peittää kahdella kerroksella ja kuivui niin nopeaan etten tarvinnut edes pikakuivattajaa! Mulla on muistaakseni samaisen valmistajan sininenkin lakka, mitään muistikuvaa ei oo milloin viimeksi sitä oisin käyttänyt. Kuitenkin siis yhdistelin näihin kynsiin nyt tuota mun yhtä lempparia WaC:n Purple Glitteriä, rajasin vaaleenpunaisella koristelu lakalla ja keskareihin liimailin vielä reilulla kädellä kynsitarroja (nää on muuten ostettu Sanna Taralta ) ja siinäpä tämän kertaiset kynnet. Kuviin en saanut tallennettua niin hyvin tuota hileiden kimallusta kuin oisin tahtonut, mutta kaippa noista nyt jotain osviittaa voi saada :)







Pääsin tänään myös pika pikaa käymään seppälässä. Ei ollu tullu vieläkään Models Own:in koppari mallistoa sinne. Alkaa ihmetyttää liekkö tulee ollenkaan? Nooh, joka tapauksessa ostin kuitenkin muita lakkoja kun halpoja olivat...


Golden roselta hopeisen hololakan, Pretty Woman: sininen-, turkoosi/vihreä- ja mustalakka ja ekan Wet n Wild:n lakan joka on vissiin nimeltään Sparked?

Käytiin myös ostamassa mun vanhemmalle pojalleni ekat luistimet, jos vaikka päästäisiin kohta (kun vain saadaan siis ensin talvi) kokeilemaan. Pitää varmaan kyllä hommata kypäräkin... Kauhistuttaa jo valmiiksi ajatus noista tulevista muksahduksista...!

Niin joo ja samalla kun olin kerran liikenteessä niin kävin postittamassa nuo aktiivisimman seuraajan palkinnot, eli Maryah, Nails1820 ja Jane, voitte odotella niitä saapuvaksi ens viikon alussa. Paketit on postitettu 2lk.ssa ja maksikirjeinä. Mää niin toivon että ne saapuvat perille ehjinä ja parhaani tein pakkaamisessa (siis ne on pussitettu, teipattu ja paperia tungettu...).

Siinäpä kaikki tältä kertaa. Mulla on tän päivän tuo netti tökkinyt oikeen urakalla, liekkö ilmoissa vika (täällä satelee lunta), mutta jos mun postauksia ei kuulu eikä näy niin siinä vika... palaillaan taas jamahdollisimman pian :D

6 kommenttia:

  1. Tosi ihanan värinen lakka:) Koristelut sopii tohon lakkaan todella hyvin :)

    VastaaPoista
  2. Toi purple glitter näyttää kivalta :)
    Odottelen palkintoani innolla <3 tulisi jo.. :D
    Ja siitä MO:n koppiskokoelmasta, ei taida kyllä tulla myyntiin, kävin kyselemässä pari viikkoa sitten, eikä myyjä edes tiennyt mistä puhuin -.-

    VastaaPoista
  3. Noi manhattanin lakat on aikas hyviä, ite oon ainakin tykännyt..tosin mulla on niitä vaan kolme ja lähinnä käyttänyt mustaa...mut anyways...kivat lakkaukset ja violetti kelpaa aina :D.

    VastaaPoista
  4. Suvi: kiitos, musta koristelut on kans ihan kivat:)

    Jane: Purple glitter on kyllä ihan hyvästä syystä yks mun lemppreista, se jaksaa ylläättää kauneudellaan kerta kerran jälkeen :) Palkinto tulee kyllä, malta nyt vielä muutama pvä :D Harmittaa kyllä jos koppareita ei suomeen tuu... mut jospa sitten edes saisin kohtapuoliin ulkomailta tilattua :)

    Maarit: mä oon tainnu saada noi manhattanin lakat P-P:n kummitädiltä jos oikein muistan ja ei taida olla suomesta ostettuja. Mutta joo tosi hyviä ovat, tykkään kun ovat laadukkaita :)

    VastaaPoista
  5. Mulle on ainakin jäänyt sellainen kuva, että se MO kokoelma on vain netissä myynnissä, eikä se tule kauppoihin edes briteissä :(

    VastaaPoista
  6. Lumi: ei yhtää hyvä uutinen tuo MO:n juttu :(

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)