maanantai 16. tammikuuta 2012

30 pvä haaste, day 2: oranssit & pöllökoru

Tänään on vuorossa mun toinen lempiväreistäni: oranssi, JEE!!! Kiva päästä punaisesta eroon. Pääsdyin liukuvärjäykseen ja simppeliin mutta niin siihen sopivaan appelsiini leimaukseen joka on Konadin laatasta m55. Sen ihmeemmin selittelemättä tässä kuvia:


ilman salamaa

salamalla




Joo ja sitten oonkin joskus aiemmin maininnut kokeilevani taikataikinan tekoa ja siitä muovailemista. Aika paljon haastavampaa kuin fimomassasta muovailu, mutta tästä saa helpommin tehtyä vähän kookkaampia koruja. Ensin uunitusta ja sen jälkeen vielä kuivatusta ihan huoneilmassa jotta koru kuivuu kokonaan. Ajattelin näyttää teille nyt sitten vaikka tässä postauksien lopussa näitä mun töitä. Suurin osahan näistä on koruja... tarttis varmaan ostaa lisää korun osia ku alkavat loppumaan jo edelliset hankinnat.


Pöllön oon maalannut akryyliväreillä ja lakannut sen jälkeen sen. Koko n.7cm korkea ja vähän alle 5cm leveä, eli ihan kohtalaisen kokoinen. Tästä ois voinu tehdä rintakorunkin, mut mulla ei ollu yhtään rintakorupohjia... joten se selittää miksi tästä tuli kaulakoru :) Aikas lutunen, vaikka ite sanonki.

6 kommenttia:

  1. Onpas kivan pirteät kynnet!
    Ja voi miten söpö pöllökoru, ihana!

    VastaaPoista
  2. Voi miten söötti pöllökoru <3

    VastaaPoista
  3. ihanat noi kynnet tosi pirteöt värit!! miten toi sun peukun kynsi näyttää tuolata?

    VastaaPoista
  4. Mia & Jane: kiitos, onnistuin ihan kivasti ton pöllön kanssa :)

    Lozku: Kiitos :)Et oo tainnu huomata aiemmin? Mun vasemman käden peukkun kynsi on tosi kaareva verrattuna oikeeseen peukkuun. Toki toi liukuvärjäys ja kuvakulma tuo sen vielä pahemmin esiin ja geelaus vielä taitaa olla vähän paksumpi kuin normaalisti ku en oo aikoihin ottanu niitä kokonaan pois. Mut siinä selitys, miks se näyttää tolta. Sama kynsihän näkyy tossa punaisessakin lakkauksessa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon mä enneki huomannu mut en oo viittiny kysästä.. :) sitten vielä cesarsshopissa on alessa konad laatat ja leimaus lakat yms. :D

      Poista
  5. Oranssista minäkin tykkään ja se on kyllä hyvä piristeväri harmaan keskellä!

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)