tiistai 17. tammikuuta 2012

30 pvän haaste, Day 3: keltaiset + ostoksia

No niin siis keltaiset tälle päivälle. Ei yhtään hullumpi väri :) Pirtee ja silleen. Tää on lakkaus nro.78 samalla. Käytin lakkaamiseen tuollaista auringonkukan keltaista, nam! Leimaukset MiMax:in XL-laatasta D. Niistä on laatassa peilikuvat joka on tosi hyvä juttu mun mielestä. Jospa nyt niitä kuvia, vai???


ilman salamaa




käytin leimaukseen tuota tumman lilaa lakkaa :)
Sanna Taran tilauskin tuli tänään :) Tässäpä ne ostokset...


Mä oon nyt sitten hurahtanu näihin... joten lisää tuli 


Reilun kokoinen pussi erilaisia strasseja

Äiskän isompi muruista esittelee mun uusia hengitys-
suojaimia (näitä tuli 10 kpl)

Uudet pienen pienet siveltimet, nää on ollu tosi hyviä!
Ystäväni on palannut Thaimaasta ja kävikin tänään hakemassa postinsa. Mä sain aivan älyttömän ihania tuliaisia!!! Mä oon niin ihanstunut erilaisiin huiveihin ja Pashminoihin. Kattokaa, aivan ihanii!!!


Tää ensimmäinen sopii myös juhliin, mutta "harakka" ku oon niin tykkään käyttää myös ihan arkena tämmöisiä ihanan kimaltavia huiveja. Todella kaunis :)


Sitten tää toinen. Ylläri että mun lempivärini :) Taitaa ystäväni muistaa jo :D Ei kuviota, mutta ei tarviikkaan. Kangas on mielettömän pehmeää ja todellakin aivan mahtavan värinen oranssi. Mä tykkään kuin hullu puurosta!!! Isänännälle esitin jo pyynnön omasta huivinaulakosta :D Sais pysymään vähän paremmin järjestyksessä, kun näitä alkaa olla jo muutamia.

Niin sitten latailen tuonne MYYTÄVÄ sivulle lisää koruja, het tän postauksen jälkeen (voipi mennä hetki kyllä että saan sivun päivittettyä, niitä on meinaan ihan monta!) mutta tosiaan aloitan heti :)

6 kommenttia:

  1. mihin noita hengitys suojaimii tarvii??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hengitys suojaimia olisi hyvä käyttää kun viilaa akkryylikynsiä tai geelikynsiä. Siis huollon ja poistamisen yhteydessä pöllyää kynsipöly oikeen kunnolla. Eikä tuo pöly oo ollenkaan terveellistä keuhkoille...
      Hyvä ja aiheellinen kysymys, harvapa näitä mainostaa käyttävänsä :)

      Poista
  2. ihania strasseja!! oot pidelly noit arvontoja mut ois kiva jos joku kerta jonku lakkaus kilpailun on tietty arvonnatki kivoja.. jos vaan pääsis osallistuu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä pistän tän lakkauskilpailu ehdotuksen korvan taakse, ei lainkaan mahdoton ajatus. Olihan mulla viimeksikkin kysely mitä lukijat tahtovat, ja arvonta voitti silloin. Lakkauskilpailu on ehdottomasti sitten kaikille :)

      Poista
  3. Toi XL-laatta on kyllä ihan mahtava!!!! :P

    Oisko tämmönen mtn huivisäilytykseen: http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/70108912/
    Tykkään ite kovasti, yks tuommonen melki täynnä huiveja :D Ukko pitää skrakoja omassaan. :)

    Tulikohan mun eilinen maili perille? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. WOW!!! tää täytyy käydä hankkimassa ja o vielä halpaki. Kiitos hyvästä vinkistä :)
      Juuh, kävin just vastaamassa vihdoin ja viimein siihen sun mailiin... olin unohtanu vastata o.O

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)