lauantai 21. tammikuuta 2012

Am-muuu! Day 7 ja "vapaa pvä" :D

Eiks ollukki taas paljon kuvaava otsikko kun kaiken ymppää siihen. Nyt täytyy olla pikainen tän postauksen kanssa ja muutenkin oon sokia pöllö nyt. Mulla on väriaine päässä ja silloin en viitti pistää rillejä päähän. En oo kyllä ees kokeillu tarttuuko aisoihin toi väri, mutta kumminkin.
Tänään seitsemäntenä päivänä on siis luvassa musta-valkoiset kynnet. Ensin suunnittelin vaikka ja mimmoisia kiekuroita mutta sitten jostain vain pätkähti dalmanttialaiset päähän josta taas sitten lehmukka... Mansikki, mustikka ja moni muu-uuu! Pääsivät ja jäivät siis tänään kynsille :D Tässä lakkauksessa on käytetty kahta arvonta kupposen lakkaa, mutta lasketaan tää vain yhteen... 1+1= Lakkaus nro.81





Tänään on siis taas ansaittu oma päivä. Isäntä lahti poikein kanssa mummolaan pulkkamäkeen ja sain jäädä kotiin :) Nyt siis päivä alkaa hiusten värjäämisellä, sitte suihkun kautta vois keittää kupposen teetä ja olla hetken ihan vain tekemättä mitään :D Sit kai pitäis siivota papanaattoreiden häkki ja vois sen jälkeen paneutua korujen ihmeelliseen maailmaan. Ruokaa ei tarvii vapaana tehdä isäntä lupas hoitaa tänään se puolen joten oletan että tänään on noutoruoka päivä ja jos vaikka leffa illaksi. Kuulostaako hyvälle? Kun näitä tämmöisiä päiviä on tarpeeksi harvoin, niin tuntuu kuin olisi päässyt paratiisiin :) Tosin kahden vuorokauden oman ajan kokemuksella yksi päivä riittää erinomaisesti seuraava tuntuu menevän ikävöimiseen ja miettimiseen mitä sitä sitten tekis?!

Oooo... mä oon ollu nopee, vielä 10min aikaa!!!

Niin huomasin että nyt oon saanut täydet 20 lukijaa jo tuonne Lepikossa kuhisee facebookin sivullekkin. Kiitos :) Jospa sielläkin puolelle saataisiin jotain vipinää aikaiseksi kohtapuoliin.

Oon tässä miettinyt josko laittaisin noille mun koruille ja muille tuunailuille oman sivun tuonne ylös/ ihan oman blogin (tosin sille ei tule olemaan tämä postaus tahti mahdollista). Miltä kuulostaa vai jaksatteko lukea tällä puolella niistä? Ajataus on siis vasta miettimis asteella joten nyt voi taas vaikuttaa!!! Rohkeesti mielipidettä kehiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)