sunnuntai 1. tammikuuta 2012

ARVONTA, sata jo täynnä!!! (SULJETTU)

Niin siis nyt on aika vetäistä toinen arvonta käyntiin. Olenhan luvannut pitää arvonnan kun 100 julkista lukijaa on täynnä. No tosi asiassa se on ollut  täynnä jo jonkin aikaa, mutta kun oli se toinen arvonta jo käynnissä...
Eli ohjeistus tulee tässä, olkaa tarkkoja, en huutele kenenkään perään jos tietoja puuttuu...


MUOKS. 7.1.2012 Ihan kaiken selvyyden vuoksi vielä muistutan, että tarkistan oletko julkinen lukijani... ja siksi siis pitää ilmoittaa millä nimellä luet.

Osallistuaksesi kommentoi tätä postausta. Kirjoita millä nimellä luet, kirjoita toimiva sähköposti osoitteesi josta saan sinut kiinni jos voitto osuu kohdallesi. Jos tahdot lisä arpoja niin toimi arvan neuvojen mukaisesti.
Postitan palkinnon vain suomeen...

1 arpa: sinun täytyy olla julkinen lukijani  (uudet lukijat tervetuloa vain mukaan)
+1 arpa: mainostat arvontaa omassa postauksessaan, kuvaa jossa on koko palkinto, saa käyttää (laita mukaan osoite mistä löydän mainoksen)
+1 arpa: mainostat arvontaa sivupalkissa, kuvaa jossa on koko palkinto, saa käyttää (laita mukaan osoite mistä löydän mainoksen)

Eli mahdollisuus on kolmeen arpaan :)

Arvonta alkaa tämän postauksen julkaisusta ja päättyy 31.1.2012 klo.23.59 


Palkinto on suurimmaksi osaksi minun ostamani, mutta MiMax ja Sanna Tara Nail Art & Beauty Studio ovat myös osallistuneet palkintoon :) Suuri kiitos heille siitä.


Tämän Konadin leimaus setin on lahjoittanut Mimax

Kultaisia ja hopeisia mikrohelmiä lahjoitti Sanna Tara Nail Art & Beauty Studio

Tästä eteen päin palkinto on minun kustantamani. Tässä neljä arkkia kynsitarroja

Flormar Graffiti lakkoja musta ja hopeinen

Flormar Super Shine Miracle lakkoja Lila ja kultainen

Kynsilakan poistolappuja, tuoksuna persikka

Jalkojen hoitosetti

3D kuviota 12 eriväristä ja erilaista
Tämmöinen setti tällä kertaa... Eli kuukausi aikaa osallistua. Onnea arvontaan! Ai niin ja jos on kysyttävään, niin ei muuta kuin rohkeesti kymymään :D

110 kommenttia:

  1. osallistun! ihana palkinto :>
    Olen lueskellut jo pitkään blogiasi, nimimerkillä 3nn ja sähköpostini on enni94@hotmail.com
    eli yhdellä arvalla mennään.

    VastaaPoista
  2. Oallistun kahdella arvalla
    1.olen julkinen lukijasi nimellä maarit
    2.mainos arvontaan vasemmassa sivupalkissa
    http://lakkahamsteri.blogspot.com
    maarit-johanna@suomi24.fi

    VastaaPoista
  3. Osallistun! Olen lukenu blogiasi kauan ja luen nimellä cottoncandy. S-posti on cottoncandymaker@hotmail.fi

    Yksi arpa siis :-)

    VastaaPoista
  4. Ihana palkinto, ehdottomasti osallistun ! :)
    Luen nimellä ooka, s.postini on: memories@hotmail.fi
    Ja mainostin arvostin arvontaasi blogissani;
    http://huomennatoisin.blogspot.com/p/arvonnat_01.html

    eli kahdella arvalla mennään :)

    VastaaPoista
  5. Mukana! Lisäsin mainoksen uunituoreeseen blogiini http://betternailday.blogspot.com/2012/01/lepikossa-kuhisee-arvonta.html
    ja olen julkinen lukija eli osallistun kahdella arvalla. S-postini on teag(a)iki.fi

    VastaaPoista
  6. marru osallistuu!
    marru@netikka.fi

    VastaaPoista
  7. Osallistun! (: ine_91@msn.com. Yksi arpa.

    VastaaPoista
  8. Osallistun yhdellä arvalla (olen julkinen lukija).

    S-posti: lifeofbambi at gmail.com

    VastaaPoista
  9. osallistun! Julkinen lukija nimim. Sandra

    sandrakatariina94@gmail.com

    VastaaPoista
  10. Tilhi osallistuu! :)

    terhimaria90@gmail.com

    VastaaPoista
  11. osallistun, ihana palkinto! :) Luen nimellä nails1820 ja sähköpostini on nails1820@gmail.com

    VastaaPoista
  12. 1.luen nimella mmilya
    2. mainostin osoitteessa http://mmilya.blogspot.com postauksessa: Arvontoja :)eli kahdella arvalla mukana :)

    s-posti: miljuska_@hotmail.com

    VastaaPoista
  13. Osallistun! Olen julkinen lukijasi bloggerin kautta ja luen nimellä Suvi.

    Suvi.valitalo@hotmail.com

    VastaaPoista
  14. Lukija olen, Niniane nimimerkkini.
    charmedtaisan at hotmail.com
    Mainos on täällä: http://korkokengiss.blogspot.com/2012/01/mainostusta.html

    VastaaPoista
  15. Moikkamoi,
    Olen julkinen lukija (Seepro)

    Mainostin (http://lakkalaatikko.blogspot.com/2012/01/uusi-arvonta-lepikossa.html)

    Mainostin myös sivupalkissa blogissani(oikea sivupalkki!)

    3 Arpaa siis.

    Ja sähkärihän on sassesa@gmail.com

    VastaaPoista
  16. Mainostin blogissani

    http://sipriinat.blogspot.com/2012/01/arvonta.html

    Olen myös julkinen lukijasi (Vaanaikaa).

    2 arpaa siis.

    Ja se s.postini on nea16@suomi24.fi

    VastaaPoista
  17. 1.Luen blogiasi nimimerkillä: sanniau-
    2. Mainostin arvontaa blogissani: http://sannilovessumtumn.blogspot.com/2012/01/arvonta-mainostusta.html

    ja sähköpostini: sanniau@live.fi

    VastaaPoista
  18. Mukana ollaan! (: Luen nimellä Marie.
    En mainostanut kun vaihdoin juuri blogia ja sen koodauksetkin ovat aivan kesken. D:

    beautiful.darkness@hotmail.com

    VastaaPoista
  19. Osallistun kahdella arvalla. Olen julkisena lukijana nimimerkillä Belegwen.

    Ja tässäpä linkki blogiini jossa mainostan arvontaa:
    http://belegwen.blogspot.com/2012/01/lepikossa-kuhisee-arvonta.html

    sposti: belegwen81 at gmail.com

    VastaaPoista
  20. Olen julkinen lukijasi nimellä Roosa
    Mainostan arvontaasi blogissani http://rowsablog.blogspot.com/2012/01/ja-jalleen-arvontaa.html

    Elikkäs kaksi arpaa : )
    s-posti: roosa_9@hotmail.com

    VastaaPoista
  21. Osallistun kahdella arvalla. Olen julkinen lukija nimellä kajsa.

    Osoite blogimerkintääni jossa arvonnasta ilmoittelen on http://sekasotku.blogspot.com/2012/01/uusi-vuosi-uudet-kujeet.html

    Minut tavoittaa sähköpostilla osoitteesta kaisamaria@live.fi :)

    VastaaPoista
  22. Osallistun. :) Olen julkinen lukija nimellä henni.

    Sähköposti: henni95@windowslive.com

    VastaaPoista
  23. Julkinen lukija ja yhdellä mukaan :)

    pia1972 at jippii.fi

    VastaaPoista
  24. Osallistun ,osallistun ja laitan tuon arvontasi myös oman arvontani mukaan tuonne blogiini:) Ja saanko tuon kolmannen arvan, jos laitankin tämän sivusi tuonne FACEBOOKIIN, siellä kun minulla on suomalaisia lukijoita muutamia satoja :D

    VastaaPoista
  25. Ai niin, ja tytttäreni harrastaa tätä kynsijuttua ja mulla on nyt pikkurillissä ihana vaalean lohenpunainen kynsi, jossa sellainen musta pitsimäinen perhonen jossa strassi <3 Eli käyttöön nämä voitot menisisvät!!!!!!

    VastaaPoista
  26. Marjo: laita sähköposti osoittees ja kolmasarpa on ok :) Käyhän tykkäämässä blogin facebook sivua niin saan sitä kautta helpointen tarkistettua linkin :)

    VastaaPoista
  27. Pakkohan se on onneaan kokeilla. ;) Kaikilla kolmella arvalla osallistuisin. Julkinen lukija nimellä Nella, blogiin laitoin postauksen ja sivupalkkiin mainoksen; http://my-nailsandmore.blogspot.com/2012/01/arvontaa.html
    S.posti josta saa kiinni jos tarve; mellu123@gmail.com

    VastaaPoista
  28. Lukijanimeni Anzq
    S-posti anna.lahtinen@wippies.fi

    Wihii, ihana arvonta! (: Yhdellä arvalla olen siis mukana!

    VastaaPoista
  29. http://marjonsivuilut.blogspot.com/ lukiana olen täydellä mukana Sanna kynsituoteet ovat meillekin tervetulleita sillä olen jo Sannan vakioasiakkaita.... )

    VastaaPoista
  30. Taas ihana arvonta :)

    Nimi on Jenni ja mainostin postauksella ja sivupalkissa http://jennissillylittlethings.blogspot.com/2012/01/lepikossa-kuhisee-blogin-arvonta.html

    sposti on jenni.ozkaya@hotmail.com

    VastaaPoista
  31. Vau mikä arvonta ja palkinto! Aloin uudeksi lukijaksesi nimimerkillä Miina.

    sposti: miinaminde@gmail.com

    :)

    VastaaPoista
  32. Osallistun =) Olen julkinen lukijasi nimellä Charissa. jonna113@hotmail.com

    VastaaPoista
  33. Blogittoman yhdellä arvalla mukana mielettömän kutkuttavan houkuttavassa arvonnassa. Peukut pystyssä...
    teijadotlentoatelisanetdotfi

    VastaaPoista
  34. Osallistun. Olen julkinen lukija Marja Ainasoja.
    marja.ainasoja@luukku.com
    Julkaisin arvonnan facebookin profiilissani.

    VastaaPoista
  35. Osallistun kahdella arvalla, olen julkinen lukija nimellä Jane ja mainostin täällä http://nail-wonderland.blogspot.com/p/arvonnat_04.html
    sposti on janette.salminen@hotmail.fi

    VastaaPoista
  36. Osallistun!! Luen nimellä miiinari.
    v.mukala@gmail.com

    VastaaPoista
  37. Osallistun! :) Luen nimellä Alcyone
    sähköposti: maissi_88@hotmail.com

    VastaaPoista
  38. Osallistun!:) Luen nimellä Annika ja olen julkinen lukijasi. Yksi arpa siis.
    sähköposti: ansku996@hotmail.com

    VastaaPoista
  39. Ihana palkinto, kynsiä on niin kiva laittaa:)

    Yhdellä arvalla mukana olen(liityin lukiaksesi).

    sonja.sulkunen@hotmail.com

    VastaaPoista
  40. Mukana yhdellä arvalla :) piukup@hotmail.com

    VastaaPoista
  41. Osallistun kahdella arvalla! 1. olen julkinen lukija 2. mainostan arvontaa omassa postauksessa! luen nimella .aamanda. ja sähköposti on aamandap123@gmail.com

    VastaaPoista
  42. Osallistun yhdellä arvalla

    _Lady_@hotmail.fi

    VastaaPoista
  43. Osallistun yhdellä arvalla :)

    Luen blogiasi nimellä Essiöäww*

    Sähköpostini on Essi-nya@hotmail.com

    VastaaPoista
  44. osallistuisin yhdellä arvalla :)
    s.postini: oonaaalto@hotmail.com

    VastaaPoista
  45. Luen blogiasi nimellä jjohanna ja @postini on johku_95@hotmail.com

    osallistun siis yhdellä arvalla =)

    VastaaPoista
  46. olen julkinen lukijasi, joten osallistun yhdellä arvalla :) s-posti on mony@luukku.com

    VastaaPoista
  47. Olen julkinen lukija, luen nimellä Inkku. Mainostin blogissa http://pienikynsinurkkaus.blogspot.com/2012/01/arvonnan-mainostelua.html

    Elikkäs kaksi arpaa (ellei lasketa sitä että mainostan blogiasi sivupalkissa) ;D

    Merisulka@hotmail.com

    VastaaPoista
  48. Osallistun ja olen julkinen lukija nimellä Anni ja sähköposti osoite on anska_95@hotmail.com

    VastaaPoista
  49. Täältä ilmoittautuu yksi (vanha) julkinen lukija mukaan arvontaan :) idamariankynnet@yahoo.com

    VastaaPoista
  50. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  51. Luen Blogia nimellä lotta ja sähköposti:
    lottaliuska@windowslive.com
    lisä arvan saa tarkistaa omasta blogistani:
    http://ihqublondi.blogspot.com/2012/01/mainostusta.html

    VastaaPoista
  52. Luen julkisesti nimellä AN eli yks arpa :)
    addictive-nails@hotmail.com

    VastaaPoista
  53. Olen vanha lukiasi nimellä Yuko
    sonja.suorsa@gmail.com


    http://krrwaawwawaw.blogspot.com/2012/01/mainostussss.html

    VastaaPoista
  54. Ihana palkinto. Osallistun yhdellä arvalla, lukija olen nimellä marika.

    marikax@gmail.com

    VastaaPoista
  55. Osallistun ! :) Oon lukija nimellä Nebu, ja mainostin arvontaa osottees : http://nebun-blogi.blogspot.com/2012/01/arvontojen-aikaa.html

    NebuParsahh@hotmail.com

    VastaaPoista
  56. Osallistun ! Olen julkinen lukija nimellä Masa
    Elikkä osallistun yhdellä arvalla ja sähköposti on f_masha@inbox.ru

    VastaaPoista
  57. oon jonku aikaa lueskellu sun blogia nimellä lozku! lode1@live.fi

    VastaaPoista
  58. Lukija Tuula Osallistuu
    tvoitto@gmail.com

    VastaaPoista
  59. Hei, minä myös mukana arvonnassa !

    Email: anita.leppanen@gmail.com

    VastaaPoista
  60. Ja lisäksi laitoin facebook sivuilleni mainoksen :-)
    eli http://facebook.com/anita.leppanen
    ja se on julkinen

    t. anita
    anita.leppanen@gmail.com

    VastaaPoista
  61. Yhdellä arvalla mukana julkinen lukijasi. Sähköposti löytyy tililtäni.

    VastaaPoista
  62. Pitkään oon tätä sun blogias jo lueskellut mutta lukijaksi en ole liittynyt ennen tätä päivää (: Yhdellä arvalla mennään :)

    t. Janni

    high-onlife-@hotmail.com

    VastaaPoista
  63. Luen julkisesti, nimellä Taru, s-posti taruu94@gmail.com sekä mainostan omassa blogissa ! :)

    http://my-little-addictions.blogspot.com/

    VastaaPoista
  64. Ihana arvonta! :) Luen julkisesti nimellä Inka ja sähköpostiosoitteeni on inka.ovaska@hotmail.com
    Mainostin arvontaa postauksessani:
    http://kynsilakkaholisti.blogspot.com/2012/01/toisenkin-arvonnan-mainostusta.html
    Eli yhteensä 2 arpaa.

    VastaaPoista
  65. Tosi kivat palkinnot! Liityin nyt lukijaksi nim.merkillä Iida, ja s-posti on iiskuli@gmail.com eli 1 arpa :).

    VastaaPoista
  66. Lukijanimeni: pikku tähti
    Sähköposti: prinssikaspian@gmail.com

    VastaaPoista
  67. Olen julkinen lukijasi nimellä Nymphadora.
    Mainostan arvontaasi täällä: http://www.kynsiblogisweetnails.blogspot.com/2012/01/naissa-blogeissa-arvotaan.html
    S-posti on nelli-99@hotmail.com
    2 arpaa siis :)

    VastaaPoista
  68. Ihana palkintopaketti!
    Oon lukenu blogias jo pitkään, mutta nyt liityin sitten lukijaksi nimellä Veeeera.
    Arvonnan mainostus on samassa postauksessa toisen arvonnan mainostuksen kanssa täällä: http://nine-minutes-to-six.blogspot.com/
    Sähköpostiosote on vekkuli98@gmail.com

    Elikkä kaksi arpaa? (:

    VastaaPoista
  69. Olen julkinen lukija nimellä Essi.
    Mainostan arvontaasi postauksessa: http://titaniumdream.blogspot.com/2012/01/arvonnan-mainostaminen.html

    2 arpaa?

    esssi98@hotmail.com

    VastaaPoista
  70. Yhdellä arvalla osallistun eli nimimerkilä tania t.ania@suomi24.fi

    VastaaPoista
  71. Osallistun! Olen julkinen lukija nimellä Elina.
    Mainostan blogissa vielä tänään ja sähköpostiosoite on sorseli348@gmail.com :-)
    Olen siis kahdella arvalla mukana.

    VastaaPoista
  72. Osallistun tähänkin :) Nimimerkki h3nna ja s-posti h3nna@suomi24.fi

    Mulle siis yksi arpa.

    VastaaPoista
  73. Aunena lue.
    aune.pirkko@gmail.com
    ja yksi arpa. Nyt vasta liityin julkiseksi vaikka lukemassa olen käynyt jo jonkin aikaa.

    VastaaPoista
  74. Hieno palkinto!!
    Osallistun kolmella arvalla :)
    Olen lukijasi nimellä -Caramel-
    Mainostin arvontaa blogissani ja sielä näkyy myös sivupalkissa tieto arvonnasta http://fromcaramelshands.blogspot.com/2012/01/arvontoja.html
    s-posti on caramel-1985@hotmail.com

    VastaaPoista
  75. Luen nimellä sss_
    Sähköposti: sss_@luukku.com
    Mainostin arvontaa: http://smiling-nails.blogspot.com/2012/01/arvontaa.html

    VastaaPoista
  76. Mukana ollaan! Osallistun nimimerkillä CCiara!
    hensakki@hotmail.com
    (::

    VastaaPoista
  77. Liityin lukijaksi nimellä mirya : ) Yhdellä arvalla mukana!
    mirya@wippies.com

    VastaaPoista
  78. luen blogiasi nimellä ebbuebbu :) yhdellä arvalla mukana. ebbuebbu@gmail.com

    VastaaPoista
  79. yhdella arvalla mukana! :)

    aliisa-99@hotmail.com

    VastaaPoista
  80. 1 arvalla mukana (julkinen lukija, nimimerkkinä tiia(?))

    1plus2on12@gmail.com

    VastaaPoista
  81. Yhdellä arvalla mukana, olen julkinen lukijasi nimellä Hannele.

    kunsiih at gmail.com

    VastaaPoista
  82. Olen julkinen lukijasi nimeltä Lilli.
    Sähköpostini on Aino-Elisa@netti.fi
    Mainostan arvontaasi täällä:
    http://satunurkkaus.blogspot.com/2012/01/mainontaa-osa-32.html

    Olen siis kahdella arvalla liikkeellä :)

    VastaaPoista
  83. Olen julkinen lukijasi Marsi

    marileppis@gmail.com

    VastaaPoista
  84. Olen julkinen lukijasi nimellä windywish.

    zorromi91@gmail.com

    VastaaPoista
  85. Olen julkinen lukijasi Elisabet.
    S.postini on eltsu1999@windowslive.com.
    Mainostan arvontaasi täällä:
    http://mybigbangtheorys.blogspot.com/2012/01/arvonta-blogissa-lepikossa-kuhisee.html
    Samassa osoitteessa on myös tuo sivupalkki juttu. Eli olen mukana 3 arvalla ;)

    VastaaPoista
  86. osallistun yhdellä arvalla :) olen julkinen lukijasi nimellä Heidi ja s-postini on heidi.rattya@luukku.com

    VastaaPoista
  87. Osallistun. Olen julkinen lukija, nimellä Nora. Email norankynsiblogi@hotmail.com. :)

    VastaaPoista
  88. Osallistun sittenkin kahdella arvalla, luen nimellä piukup ja mainostatan arvontaa tuoreessa blogissani täällä http://kynnellekykenevat.blogspot.com/2012/01/taalla-olis-arvontaa.html
    s-postini piukup@hotmail.com

    VastaaPoista
  89. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  90. Osallistun yhdellä arvalla, olen julkinen lukija nimellä: _Marimo_

    s.postini on maaritjulia@hotmail.fi

    VastaaPoista
  91. Osallistun yhdellä arvalla, luen nimellä Snikka.
    s.posti on sinikka.kaasalainen@hotmail.com

    VastaaPoista
  92. Olen lukijasi nimimerkillä imlacking, mainostan arvontaasi blogissani ja laitoin linkin arvonnastasi sivupalkkiini.

    completelylacking[at]gmail.com

    Linkki blogiini/postaukseen: http://imlacking.blogspot.com/2012/01/arvonta-lepikossa-kuhisee-blogissa.html

    VastaaPoista
  93. Seilasin tänne ja liityin oitis, voi että kun upea palkinto kisassa mukana:)

    VastaaPoista
  94. Ihana palkinto!(: Luen nimellä Iina, sposti iiscu@hotmail.com

    VastaaPoista
  95. Yhdellä arvalla mukana! Liityin juuri lukijaksesi. Ihanaa löytää taas uusi kynsiblogi. :)

    Furiahz
    furiahz(at)gmail.com

    VastaaPoista
  96. Mahtava palkinto! Luen nimellä Viivi s-posti olis viivi.korpela@hotmail.com (:

    VastaaPoista
  97. Osallistun yhdellä arvalla, julkinen lukija nimellä elisa ja sähköposti : elisanoma.blogi @ gmail.com (:

    VastaaPoista
  98. Jos sitä yhdellä arvalla kokeilisi, nimi näkyy tuossa ja sähköposti vim(at)iki.fi

    VastaaPoista
  99. Julkinen lukija nimimerkillä Juno. Sähköpostini mew_mew_@luukku.com

    VastaaPoista
  100. Osallistun!:) Julkinen lukija nimimerkillä Kati. Sähköpostini on:
    kati.rinkinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  101. Osallistun kahdella arvalla ! Julkinen lukija nimimerkillä SMURFFISARA. Linkki arvonnan mainostukseen : http://thekeytomadness.blogspot.com/2012/01/arvonta.html
    Sähköpostini : sarjis97@hotmail.com

    VastaaPoista
  102. Olen julkinen lukia. Luen nimimerkillä Laululintu , eli yksi arpa :) ja säpö on : ahdistuskohtaus-laululintu@luukku.com

    VastaaPoista
  103. osallistun yhellä arvalla ja nimimerkki on marjo ja sähköposti marjoo_96@hotmail.com :)

    VastaaPoista
  104. Yksi arpa ! Luen nimellä Giraffe. Olen siis julkinen lukijasi.. (sain jotenkin poistettua edellisen osallistumis-viestini, joten lähetin uudelle)

    VastaaPoista
  105. Osallistun.(; Olen lukija ja laitan omaan blogiini niin pian kuin voin eli siis 2arpaa tässä on blogini:http://mylife-tupsu.blogspot.com/

    VastaaPoista
  106. Osallistu :) Luen nimellä Jennni ja sähköposti jennimattila95@gmail.com

    VastaaPoista
  107. Osallistun yhdellä arvalla~

    Luen nimellä Lumi ja sähköposti löytää perille osoitteeseen pastelliunelmia@gmail.com

    VastaaPoista
  108. osallistun yhellä arvalla :)
    luen nimellä tiiaemilia ja sähköposti on tiia.rasimus@nic.fi

    VastaaPoista
  109. Hei, olen julkinen lukijasi nimimerkillä Satu ja jos satun olemaan onnekas voi sähköpostin heittää osoitteeseen pikkunasu84@windowslive.com

    VastaaPoista
  110. Osallistun yhdellä arvalla =) Julkinen lukijasi olen, nimimerkillä Mia. Sähköposti on: mia.omaposti@gmail.com

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)