tiistai 31. tammikuuta 2012

Ihan vähän ostoksia, tribaaleja ja viimeinen osallistumis pvä arvontaani.

Niin, taisin mainita tilanneeni verkkokaupoista tavaraa... No tänään tuli jo kaks pakettia!!! Siis ihan tajuttoman nopeeta toimintaa, mutta mikäs sen parempaa! Ostin enemmän mitä näissä kuvissa tulette näkemään, osa meni tulevaan 200 lukijan arvontaan ja osa tulevaan lakkauskilpailuun. Mutta nää jää mulle :)

Sanna Taralta tilasin metallin hohtoiset helmen puolikkaat ja mustat strassit hyrrässä sain Sannalta, molemmat todella ihania :)


JT-Cosmetics:ilta tilasin näitä vähän erilaisempia Water Decalseja. Söpöjä eikö vain?

Disneyn aiheisia :)

Ja juu, näitä piti saaha ehottomasti!
Sitten kynsiin. Haasteessa oli tribaalit aiheena tänään. Henkilökohtaisesti en oo mikään tribaalifani, en semmoista esim. nahkaani antaisi tatuoida (minullahan on kaksi tatuointia) ja jostain syystä en ole koskaan oikein edes innostunut niitä piirtelemään. Joten tästä mennään taas aidan helpoimmasta kohdasta yli tai ali, miten kukin sen nyt tahtoopi tehdä. Olen siis leimannut nämä ja kun oon mitä oon niin entahtonut käyttää mitään "tribaali värejä". Joten pohja on kultainen ja leimaukset on tummalla violetilla tehty. Ite kyllä tykkään näistä, mutta varmaan just sen takia ettei näitä heti yhdistä tatuointeihin niinkuin minä tribaali kuivion yhdistän.






Kuten alimmaisesta kuvasta voi huomata niin kultainen lakka on Lakkaus nro.86, meinasimpa unohtaa mainita sen...

Niin siis tänään on viimeinen osallistumis päivä 100 lukijan arvontaan... ihan noin niin kuin muistuttelen vain. Enään klo.23.59 jälkeen tulleita ei hyväksytä.
Huomenna sitten jossain vaiheessa päivää postailen kuka sen palkinnon voitti. Laitan hänelle sähköpostia ja hänellä olisi sitten 5vrk aikaa vastata mun lähettämään viestiin... ja jos ei näin tapahdu niin arvon palkinnon uudelleen 6.2.2012.

5 kommenttia:

  1. Nämä olisivat mun makuuni!Tuo kullanväri vielä <3

    VastaaPoista
  2. Minulla oli tuo H&M:n kynsilakka, mutta myin sen viime kirpparilla pois. Ostin sen silloin kun minulla oli 30 eurolla kosmetiikkaa -haaste.

    Kynnet on minusta tosi nätit. :)

    Glitz & Glamissa olisi tunnustus sinulle. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, haasteesta. Olen kyllä jos siihen kertaalleen vastannut... ;D

      Joo toi lakka on ollut kovasti mun mieleen, varsinkin tuo kulta. Alkaa olemaan jo melko vähissä :)

      Pitääkin ryykätä sun kirppikselle sit het viideltä kattelemaan :D

      Poista
  3. Tosi kauniit kynnet! Ei se mitään, jos joskus haluaa päästä vähän helpommalla, kun lopputulos on kuitenkin noin kivan näköinen. :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)