sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Kukka

Tää sana on taas mielestäni oudoimman näköisiä sanoja ;D Niin ihan oikeesti välillä katselen vain sanoja niistäkin voi välillä saada jos jonkin näköisiä inspiraatioita! Kuitenkin siis haasteessa on tänään tarkoitus inspiroitua kukista. Vaihtelun vuoksisitten kaivoin akryylivärit ja maalasin ne kukat (tosi vaihtelua joo-o!) kynsille käyttäen osin one stroke tekniikkaa ja silleen. Pohjalla on lakka joka on lakkaus nro.85, flormarin keltainen.Oikeenkin pirteä tapaus :)








Vähän erilaiset kuin aikaisemmin oon tehnyt :)

Oon saanut kivasti ehdotuksia lakkauskilpailuun, mutta vielä mahtuu paljon lisää mukaan ja aikaakin on ens kuun loppuun asti. Siis kilpailu tullaan järjestämään aikaisintaan maaliskuussa. Sitä ennen mulla ei yksinkertaisesti riitä resurssit järkätä sitä. Niin ja pitäähän siihen saada palkintokin hommattua, eikös?

Tänään ois tiedossa taas punomista, saa mun selkä levätä vielä ja jos sitten illalla saisin aikaiseksi tehdä noista kirahvi kynsistä tuton kun sitä multa pyydettiin :) Ois sitten huomenna julkaistavana sekin. Multa saa kyllä tutoja pyytää, mikään pro en niissä ole kun tää tuleva on eka lajissaan mulle. Mutta onhan se niin että vain tekemällä oppii... videoita en tee... niissä kuuluisi kuitenkin kovemmin mun poikien ääni kuin omani ja emmä kyllä ees osaa niitä ladata tonne You Tubeenkaan... Mutta tolleen ihan basic versioita kuva kuvalta voin yrittää toteuttaa :)

Ihan tuossa pätkähti päähän kun kirjoitin ton lakkauskilpailun ehdotuksien aika rajaa. Sehän on siis karkauspäivä milloin on vika pvä laittaa noita ehdotuksia. Edellinen karkauspäivä menikin ihastellessa mun vanhempaa poikaani joka oli silloin alle vuorokauden ikäinen. Kyllä muuten jännitti että syntyykö poikani karkauspäivänä vai ei. No ei syntynyt vaan edellisen vuorokauden aikana :) Mutta niin se aika menee nopiaan ja mun muruseni täyttää jo kohta neljä, iso jätkä jo!

3 kommenttia:

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)