lauantai 14. tammikuuta 2012

Lisää harjoituksia

Niin ihan niinkuin voitte arvata, en ole raaskinut tänään vaihtaa lakkauksia. On muutenkin ollu tänään sellainen päivä että oon tehny oikeestaan kaikkea muuta kuin kynsi hommia. Tein valmiiksi taas keskeneräisiä koruja ja oon kuvannu ja laittanu mun muksujen vaatteita hirmuisen kokoisen säkin nettiin myytäväksi ja kas vain kuinka onkaan aika menny ihan huomaamatta :)

Niin tässä sitten taas noita mun tikuille tehtyjä harjoitus kynsiä...










Leimaukset ovat siis MiMax:ilta ostetuista XL-leimauslaatoista D ja E, samoin kun olen käyttänyt sieltä ostettuja hopeista ja kultaista akryyliväriä.  Tämmöisiä tällä kertaa :) Telineessä näkyy vanhempiakin tekeleitä takana, mutta nytpähän pääseen mun uutta telinettäni täyttämään.
Huomenna voisin sitten tyrkätä tuon 31pvän haasteen käyntiin...

10 kommenttia:

  1. Upeita harjoitustöitä! Vou, sinulla on kyllä malttia näiden tekemiseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kyllähän noihin aikaa menee ja välillä meinaa mennä hermotki ;D Mutta toisaalta nää on semmoista hommaa mistä sitten kyllä nautinkin ihan älyttömästi.

      Poista
  2. Upeita! Ylärivin punasininen on minun ehdoton suosikki <3

    VastaaPoista
  3. Voi vitsi miten hienoja!! Sä oot ihan huippuhyvä!!!

    VastaaPoista
  4. HEI HUIPPUHYVÄ :D!
    KYLLÄHÄN NOISSA SILMÄ LEPÄÄ :).
    SULLA VAAN LUKIJAT LISÄÄNTYY.. HYVÄ HYVÄ :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D kiitos, kivan tuo on että lukijoita piisaa :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)