sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Luodin reikiä kynsillä

Haasteen kahdeksantena päivänä oli metallinen lakka. Käytin tähän yhtä parhaimmistani ja vanhimmistani lakoista Yves Rocherin Colures Nature Roosaa lakkaa. Jälki sykähdyttää kerta kerran jälkeen aina vain. Tulee suru puseroon sitten kun pullo loppuu, tätä kun ei käsiittääkseni enään saa.
Kuitenkin halusin jotain taiteilla kynsilleni, nyt sitten käytin vain lakkaa, enkä niin kuin normaalisti akryylivärejä. Lopputulos on vähän erilainen. Keskusta reiästä oli alkuun musta, kynsistä tuli tosi synkät joten väritin sitten reiän keskiosan samalla värillä kuin itselakkaus oli ja olin paljon tyytyväisempi. Mä oon joskus yläasteen aikoihin piirelly mun vihot täyteen noita luodin reikä. Taito taitaa olla vähän ruosteessa... mutta joo onhan noi ny jonkun näköiset.









Tänään on myös suorittanut kansalaisvelvollisuuteni ja kävin aamulla äänestämässä. Eipä ollut ainakaan minkään sortin ruuhkaa. Taidan käydä heti aamulla kans jos ja kun toinen kierros äänestetään.

Laitan tuonne marsuni sivulle vähän lisää kuvia tämän päivän aikana. Mauri ja Väinö ovat tälläkin hetkellä jaloittelemassa lattialla. Oli muutenkin ns. huoltopäivä. Kynsien leikkuuta ja sen semmoista. Ihan kiva katsella kun taas pitkästä aikaa pisteetään popcornaillen aitauksessa kunnolla :)

14 kommenttia:

  1. Todella kauniin värinen tuo roosa lakka todellakin! (:

    VastaaPoista
  2. Mä tykkään siitä jo ainostaan sen takia että mun mielestä se on semmoinen vanhan aikaisen roosan värinen vaikka onkin metellilakka :)

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Eikö olekkin ;) Harmittaa ku en oo löytäny vastaavaa roosaa mistään vaikka oon etsinyt...

      Poista
  4. Upeat ! Muuta sanaa en näille keksi ! :)

    Heitin siuta muuten haasteella, löydät sen blogistani :)
    http://huomennatoisin.blogspot.com/2012/01/one-lovely-blog-award.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ja kiitos myös haasteesta, Olen samaiseen haasteeseen jo vastannut :)

      Poista
  5. Tosi hienot! Saat haasteen blogissani http://mybigbangtheorys.blogspot.com/2012/01/haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ja oon tehny jo ton haasteen :)

      Poista
  6. Vau, hienot ja persoonalliset kynnet! En ole ainakaa itse törmännyt toisiin luodinreikäkynsiin, ainakaan ihan viime aikoina. Kauniin värinen lakka kyllä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, en mäkään oo nähny ja siks ajattelinkin että vois olla kivaa vaihtelua :)

      Poista
  7. Onko tämä samaa väriä/sävyä ehkä hieman tummempi https://www.loveit.fi/trind-metallic-aubergine-kynsilakka-cc144.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aikas samalta väri näyttää... löysin myös vihdoin dupen tälle tuolta seppälästä... Classics metallic sävy nro.02 oli halvempi vielä kuin tää trindin lakka :) Muuten näitä oli nyt viimeksikkin sielä ale laatikoissa.

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)