perjantai 27. tammikuuta 2012

Miten kirahvi sanoo???

Tiukka kysymys jonka vanhempi poikani esitti minulle :D Itseasiassa mulla ei oo hajuakaan! Tämän oivalluksen hän sai kun kysyi mitä teen ja sanoin maalaavani kirahvin kuvioita kynsiini. Haasteen kolmantenatoista päivänä (joka oli mulle näköjään sama kuin perjantai 13. Tästä kerron vähän ajan päästä) oli siis eläinkuosi inspiraation lähteenä. No oon nähny haasteessa tiikeriä, leoa, seepraa jne. , mutta yhtään kirahvia ei oo vielä blogeilla tepsutellut vastaan haasteen osalta :) Joten tässä sellainen. Tää on sitten lakkaus nro.84 ja nyt kuviin :)







Nyt sitten tulee pitkä selostus...
Niin siis eilenhän tää meidän koneen liittymä temppuili oikeen urakalla, jep mä sain sen kyllä sitten illalla pelittämään ja samalla siinä sitten bongasin tv-ohjelmista kauhuleffan. Nimi tais olla Metsän siimeksessä tai jotain... No jo, piti katsoa loppuun se, loppui 00.45... ja aamulla herätys puol kasi (joka on muuten mulle aikaisin kun ei normaalisti tarvii ku ysin pintaan nousta). Silmät ristissä sitten oltiin aamulla, oma vika.
Vietiin vanhempi poika kerhoon ja sitten lähdettiin kaupungille ostoksille. Seppälä, jossa mun oli tarkoitus käydä aukeaa vasta kymmeneltä, niin pyysin isäntää kuskaamaan mut Säästöpörsiin katsastamaan lakka valikoiman. Ja olihan niitä lisää Evelinen lakkoja ja sitten löysin vielä yhden Ruby Kisses lakan jota mulla ei ollut :) Oli myös Flormarin lakkoja mutta mulla olikin jo niistä kaikki... miten niin mulla on niitä ihan muutama??
Ruokakauppaan tämän jälkeen ja sit kello olikin jo kymmenen. Ja niin mä pääsin Seppälään. Olinkin jo saanut kuulla että Golden Roselle oli tullut uusia mattalakkoja, mutta se oli uutta että niitä löytyi tuollaisina väreinä! Ostin tuollaisen "metallisen violetin" todella upea väri! Ja sitten mukaan lähti MO ja useampi Wild&Mild lakka. Näistä kaks lähtee eteenpäin eikä jää mulle.
Pitäis varmaan tehdä huomenna sellainen lakkojen esitys postaus.... Joo-o, niin mä teenkin. Eli huomenna siis jää haaste päiväksi tauolle.
Mutta siis mennäkseni tähän väärään perjaintai 13.pvään. Hain poikaa kerhosta ja pitelin häntä kädestä kiinni kun ylitimme tietä ja senkin takia että siellä oli liukasta. Selkäni on ollut nyt ehkä viikon päivät sellainen "kärttyinen" ja muistutellut olemassa olostaan aamuisin eniten. Nyt nyt sitten poikani liukastui ja tietenkin pidin kädestä kiinni joka aiheutti jumalattoman nykäisyn oikialle. Itse en lentäny pehvalleen tai mitään, mutta niin vain selkäni sai taas viimeisen niitin siitä. No, nyt ollaan sitten siinä pisteessä että nappailen issias lääkkeitä ja yritän levätä sen minkä nyt pystyn noiden jäppisten kanssa. Onneksi mun vanhempi muru, auttaa kaikessa lattialta nostelussa ja sellaisessa missä nyt pystyy. Reppana taitaa huomata, että nyt ihan oikeesti äitiin sattuu. Postauskin jäi just tän takia näin myöhään kun en ihan oikeesti pystynyt könöttämään tässä koneen ääressä ollenkaan itkemättä. Nyt onneks lääkkeet alkaa vaikuttamaan ja oli on säväyksiä (siis noita vihlaisuja) lukuunottamatta ihan siedettävä.
Huoh!!! Olihan taas avautuminen monen mutkan kautta. Asiasta toiseen sadanteen. Ootteko seurannu Idolsien karsintoja? Mä taisin nähdä tänään ekan jakson siitä tälle vuodelle. Olin yllättynyt sen tasosta, silleen positiivisesti :)

Kohta on sitten 200 lukijaa täynnä. Kamala kuin nopiaan teitä on tullu :D Blogihan on kohta vasta 9kk vanha:) Mutta oon niin iloinen ja onnellinen jokaisesta teistä <3 KIITOS.
Mä olin vähän niin kuin kaavaillut että seuraavaksi olisin järjestänyt lakkauskilpailun, mutta toisaalta 200 lukijan arvontakin on jees. Voishan sen lakkauskisan järjestää tuossa keväämmällä kun saa otetua parempia kuviakin paremassa päivän valossa. Lakkauskilpailu tulisi sitten olemaan avoin kaikille. Voisin tehdä oman postausen jossa voisitte ehdotella aiheita ja teemoja lakkauskilpailuun. Miltäs tämä kuulostaa???

10 kommenttia:

  1. No nyt kun aloin miettimään, niin kirahvit taitaa olla aika hiljaista sakkia :D Hienot kynnet!

    Voi harmi sun selkäs kanssa :( Nyt vaan nappulaa nassuun ja lepoa :) Pikaista paranemista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D on outoo mitä kaikkea pienen päähän tulee kysyttävää ja sitten äiti ei osannu vastata niin P-P totes että sehän puhuu niiku mekin ;O ! Meillä on siis katsottu just suomeksi puhuttu Savanni jengi. Ah niin ihanaa ajatuksen juoksua!
      Kiitos ja nappulaa vedetään nassuun, onneks ne auttaa :)

      Poista
  2. Upeat kirahvit, wow! Jäi sen verran häiritsemään tuo kirahvin äänteleminen että pitihän sitä eksyä youtubeen etsimään kirahvien ääniä, kyllä ne jonkin sortin ääniä tuntuvat tekevän! :)

    Jos jotakuta kiinnostaa, laita youtuben hakuun:
    Myth Crew - Giraffe (ääntely löytyy kohdasta 1:50)

    Ja harmi selän kanssa, tosiaan on kyllä liukasta... :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä, kävin jo poikien kanssa katsomassa mimmoista ääntä kirahvi pitää :) En oo tainnukkaan aikaisemmin kirahvin ääntelevän!

      Poista
  3. Ihanaa ihanaa! (::

    //
    Olen tässä lähiaikoina aloittanut kynsiblogin, ja toivoisin saavani paljon lukijoita. Blogissa lupailin, että kun saan ensimmäiset viisi lukijaa, laitan upean tutoriaalin (tälläkertaa) pitkille kynsille!

    Ole siis kiltti, ja liity blogiini!

    imma-nailholic.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. kiva idea nua kirahvi kynnet ku aina vaan kaikilla leopardi kynsiä!! innolla odottelen jo lakkauskilpailua kun arvontoihin en pääse mukaan ilman google tiliä! harmi juttu selän kanssa :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lakkauskilpailu kyllä tulee, sen lupaan :)
      Onneks selkä on jo parempi kun lääkkeet auttavat, kyl tää tästä taas iloksi muuttuu :)

      Poista
  5. Hienot kynnet! :) Oliko kuinka vaikea tehdä, voisin pian itsekkin kokeilla :P Voisitko tehdä tästä tutoria? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä ei ollut vaikeat tehdä :)En ookkaantehnyt aikaisemmin tutoa, mutta toki voin yrittää :) Videota en kyllä ala edes yrittämään ku siinä tulis kuulumaan enemmän mun poikien äänet kuin omani ;D Yritän saada aikaiseksi sen tuton ens viikon aikana :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)