maanantai 2. tammikuuta 2012

Naama vihertää, niin miksei sitten kynnetkin...

Tänään mennään yli siitä missä aita on matalin. Elikkä sairastelu rintamalla on taas tapahtunut. Eilen olin nuoremman poikani kanssa melkein neljä tuntia päivystyksessä kun hänen hengityksensä meni niin ahtaalle. Onneks lääkitys siellä auttoi ja Jorviin ei tarvinnut lähteä vaikka lääkäri sitä epäilikin. Hapen saanti oli siinä vaiheessa jo vaarallisen matalalla kun päästiin lääkärin vastaan otolle. Reppana joutui sitten ensimmäisen kerran verikokeeseenkin joka otettuun käsivarresta :( Kaiken kaikkiaan unettoman yön jälkeen oli melkoisen rasittava reissu, mutta onneksi saatiin kunnon lääkkeet niin kuumeeseen kuin tuohon hengittämiseenkin ja nyt poika voi todella hyvin. Sain jopa nukuttua useamman tunnin viime yönä. Nooh ei tässä vielä kaikki. Vanhemmalle pojalleni puhkesi sitten viimeyönä mahatauti :( Voi sitä ykäämistä, mutta onneksi ihana mieheni valvoi ja hoiti poikaa niin sain vähän nukuttua. Nyt sitten itsellä alkaa olemaa jo huono olo, joka taas meinaa lisää huonosti nukuttuja öitä... Joten jos musta ei hetkeen kuulu niin siinä syy, olen sängyn pohjalla tai kaulailen wc-pönttöä...

Mutta siis tein tänään uudet kynnet ja kuinka sattuikaan että lakaksi osui vihreä lakka! Kuvaa mainiosti mun naaman väriä just nyt. Kynnet tein mahdollisimman nopeeta ja helposti. Eli Lakkaus nro.71 on tässä:







Ootte ehkä huomanneet että tausta muuttui? Onko noi marjat ja hiutaleet hyvät vai huonot? Onko vielä sekava? Kirjoituksen värejä ihan hieman muutin, entäpä onko ne hyvät vai huonommat kuin aiemmin?

5 kommenttia:

  1. Marjat on kivemmat kuin se aikaisempi tausta:)
    Kivoja vihreitä sävyjä! Olen tähän asti vierastanut vihreää mutta aion sinnikkäästi opetella käyttämään sitä kun olen ihastellut muiden vihreitä lakkauksia.

    VastaaPoista
  2. Onpas ihanat kynnet! :O
    Mun mielestä tää tausta on parempi kun ennen! Rullauskin toimii ja kuva ei oo silleen "huonosti" tuola taustalla miten se oli ennen.

    VastaaPoista
  3. Ulkoasu on juuri nyt todella hyvä, selkeä ja sievä (:

    VastaaPoista
  4. Hyvä on ulkoasu.. ei edelliseskään minun mielestä ollut moittimista!

    VastaaPoista
  5. Sissi: Vihreä on toinen mun lempiväreistäni oranssin lisäksi, mutta se on kyllä kieltämättä aika vaikea väri kynsillä. Joo ja käyttämällä oppii sietämään vaikka mitä värejä :)
    Kiva että tausta on nyt parempi :)

    Passion for Nails: Kiitos :) On tää tausta munkin mielestä parempi :)

    Ine: Kiitos oiken paljon :)

    Birta: Täytyy kyllä myöntää että tää tausta on enemmän mun näköinen kuin edellinen, vaikka edellinenkin oli musta ihan hyvä. Tätä vaan ei ollu silloin aiemmin valikoimissa...

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)