tiistai 10. tammikuuta 2012

Pinkkiä ja violettia ja vähä ostoksia

Tuli taas ihan toooosi tylsä otsikko, mut joteksin on ollut tänään tekemisen täyteinen päivä ja on vähän väsy. Oon käyny postissa hakemassa pari pakettia :) Niistä avaudun sitten myöhemmin. Tänään näätte mistä ollaan hierottu kauppoja Nailicious blogin Maryah:in kanssa. Maryah oli taas laittanu mulle kivan yllärin mukaan :)


Ihania vaaleenpunaisia strasseja eri koossa

Kynsitikkui aimo telineellinen :)

Tän oli Maryah laittanu yllärinä mukaan

Ja tähän käyttöön pääsi heti, tähän tulee sitten lakattua mun kaikki
China Glazet :)
Tjaah, pitäsköhän sitte tähän väliin lykätä nää mun tämän päivän kynnet. Tänään päästiin taas mukavuus alueelta ja näinhän se on, vaihtelu virkistää kummasti. Itselle en muistaakseni oo tälläistä mania tehnyt, mutta esim. Sinikilpikonna osaa tämän kyseisen manin erittäin loistavasti. Ei tää omanikaan ihan kamala oo...
Lakkaus nro.75 :)







Lätkäisin taas noita strasseja kynsiin, onkohan mulle tullu jokin riippuvuus niihin, kun musta tuntuu että niitä pitää olla melkein aina kynsissä :D Aika heikosti noista kuvista näkee että kynsillä on kahta aivan täysin erilaista vaaleenpunaista lakkaa, toinen shimmerinen ja toinen metallinen. Luonnossa näytää ihan kivalta, mutta toisaalta ihmettelen miks en valinnu ihan jotain toista lakkaa??? Noh ny on myöhästä murehtia sitä.

Niin mulle tuli myös tänään yks paketti postin mukanakin ja sen aionkin teille nyt vielä näyttää. Ja kun sen näette niin voitte varmaan käsittää että oon ihan into pinkeenä niistä :) Näitä oon odottanu ja nyt "lapsukaiset"ovat mun luonani!

ilman salamaa

salamalla
Oiiiiii!!!! Niin ihanan kirkkaita värejä. Harmi kun en oo ehtiny näitä tänään edes kokeilemaan. Toivottavasti nää on nyt sitten niin hyviä mitä oon kuullu.

Nyt pitänee ottaa ja palata poitsujen seuraan... juuh kohta alkaa taas joka iltainen huli-vili ja riehunta hetki. Puol tuntii vielä ja meno on pahimmillaan :D Mistä niillä riittää tota virtaa???

3 kommenttia:

  1. Kivoja ostoksia olet tehnyt :) Ooh, Oumaxeja! Kerro sitten, ovatko hypetyksen arvoisia :)

    VastaaPoista
  2. Tokihan mää kerron sitten rehellisen mieleipiteeni noista Oumaxeista :) Lisää ostoksia luvassa tänään, ihan kohta :)

    VastaaPoista
  3. Kivoja ostoksia :) Ja ihanat kynnet! <3

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)