perjantai 6. tammikuuta 2012

Sinistä ja väristyksiä

ja niitä väristyksiä aiheuttaa nää mun omat kynnet omalla kauheudellaan. Niin kaippa sitä pitää olla oikealla fiiliksellä kun alkaa maalaamaan yhtään mitään. Nyt idea on tosi hukassa... tai no kukkia DAAAHHH. Olossa tuli eilen raju takapakki, vähän mää tätä pelkäsinkin. Mut joo tää on vaan elämää. Tänään otetaan siis mahdollisimman lunkisti.
Pisti kyllä pariin otteeseen mietityttämään viittinkö näitä edes julkaista, mut sit ajattelin että jokaisella meistä on varmasti niitä huonojakin kynsipäiviä joten tässä tulee. Ei saa tikahtua naurusta ja tippua tuolilta ;D. Eli Lakkaus nro.71





Kukkien päälle laitoin siis tuota Pretty Woman:in sinistä hilelakkaa vaikka sitä ei juurikaan kuvista erota. Mutta siellä se nyt kuitenkin on :)

Sitten asiasta toiseen ja kolmanteen pompatakseni. Onkohan mun nenässä jotain vikaa mutta alla oleva kynsilakan poistoaine haisee ihan etikalle!!! Mua tosi harvoin haittaa mikään poistoaineen tai lakan katku niin paljoa että pistää mietityttämään sen jatko käyttö, mutta tää on jo paha! Joo-o, poisti kyllä lakan, mutta joutu kyllä vähän enemmän tekemään töitä että lähti, mut silti. Jos oikein muistan niin oon ostanu tän Savonlinnan Tokmannilta ja tais maksaa jotain euron pintaan, mutta voi tuota hajua!!!


Nyt tää lähtee takas sohvalle pitkälleen ja tekemään tän hetkistä virkkaus projektia josta sitten myöhemmin lisää :)

11 kommenttia:

  1. Ei saa olla liian ankara ittelleen (tosin itellä sama vaiva :D). Miun mielestä noi on ihan hienot! :)

    VastaaPoista
  2. Nuo lakkaukset/koristelut on todella kauniit, suorastaan mahtavat!

    Ei oo kyllä tuosta kynslakanpoistoaineesta hajua (hehheh), eikä oo ihan mahdottoman kamalia tullut koskaan vastaan.

    VastaaPoista
  3. Mulla sama puteli kotona, ja kyllä se ihan etikalle haisee kun kävin nuuskimassa. En muista millaista asetonillinen versio mahtaa olla.
    Halpiksista oon tykännyt Pirkasta, siinä on jopa erittäin miellyttävä tuoksu:)

    VastaaPoista
  4. Mulla on tota samaa lakanpoistoainetta ja haju on kyllä ihan kamala. En osta toista kertaa. Lakat poistoaine poisti mulla todella huonosti, kun vertaa esim. X-tran kynsilakanpoistoaineeseen :/

    VastaaPoista
  5. Olihan mulla sittenkin myös sitä asetonia sisältävää. Se haisee ihan tavalliselle perus-kynsilakanpoistoaineelle, ei mitenkään miellyttävälle mutta ei myöskään etikalle:)

    VastaaPoista
  6. Oon selaillu blogiasi ja tuli askarruttava kysymys. En tiiä missä sitä kysyisin mut tää uusin postaus varmaan käy. Eli voiko geelikynsien päälle lakata normi kynsilakalla ja poistella niitä sitten kynsilakan poistoaineella?

    VastaaPoista
  7. Alcyone ja Maryah: kiitos ny kuitenki, vaikken ite tykkääkkään :)

    Sissi ja cottoncandy: tais jäädä mulla tähän tän merkin poistoaineet. Ite tykkään ehkä eniten noista halpis merkeistä tuosta Lidl:n pumppupullossa olevasta asetonittomasta.

    Lotta: Kommentointi on ihan hyvä väylä kysellä jos jokin askarruttaa :)
    Eli kun on tehnyt geelaukset niin niiden päälle voi lakkailla ihan normaalisti kuin myös koristella. Poistoon pitää käyttä asetonitonta lakanpoistoainetta kun toi asetonipitoinen poistaa/haurastuttaa ja tekee muutenkin huonoa geeleille ja akryylikynsille. Itsellänihän on vain oman kynnen geelit eikä keinotekoisia tippejä siis ollenkaan. Itse huomasin että nää "tekotipit" kärsivät ja pehmenivät joidenkin asetonittomien poistoainedenkin kanssa jos vaihtoi lakkajo esim. joka päivä. Kannattaa myös huomioida se että jos tekee geelin sekaan jonkin laisen koristelun niin se voi kuultaa lakkauksien alta. Siksi itse en juuri koskaan tee itselleni geeleihin muutakuin ranskailaisen tai annan olla ihan luonnollisena.
    Mutta siis en ole mikään ammattilainen ja jokainen tekee miten tykkää ja mielipiteet ovat vain omiani. Mutta lyhyesti geelin päälle voi lakata niin kuin omaa kynttä :)

    VastaaPoista
  8. Mulla on samaa lakanpoistoainetta, mutta siinä on asetonia. Ostin kans jollain eurolla alennuksesta. Ihan perus hajuinen, että kai se on tuo asetoniton, joka ahisee sitten erityisen pahalle. Joku mainitsi Pirkan kynsilakanpoistoaineen ja mullakin on sitä, mutta en voi sirtää hajua, koska se on kirsikkainen. Mä inhoan kirsikkaa. Onneksi pullo ei oo kovin iso, että kai se on kohta käytetty pois... Mustakin X-tra lakanpoistoaine on hyvää. Sitä varmaan ostan seuraavaks.

    VastaaPoista
  9. Tuossa poistoaineessa oli vielä semmoinen "kumma" juttu että se taitaa olla eka jossa kehoitetaan lakan poiston jälkeen pesemään lämpimällä vedellä kädet. Ei oo tullu muissa poistoaineissa vastaan kysenen ohjeistus. Eipä sillä mä pesen käteni joka tapauksessa aina lakan poiston jälkeen kun noita muksuja joutuu käsittelemään, niille kun ei tahdo mitään ylimääräisiä kemikaaleja iholle.
    X-tran poistoaine on hyvää kans, mut meidän läheisessä s-marketissä se on niin hankalassa paikassa kuin hyllykön ylimmäisellä hyllyllä ja ite en yllä sinne (oon siis 160cm pitkä), niin jää yleensä ostamatta ellei mun mies oo mukana.

    VastaaPoista
  10. noi kynnet on mun mielestä tosi hienot! :) ja sopii talveen (:

    http://my-little-addictions.blogspot.com/

    VastaaPoista
  11. Hah eiköhän mullaki köllöttele tuola kaapisa samanlainen puteli, haju ei kyllä mun mielestä eronnu juurikaan muista kynsilakanpoistoaineista. Teho tuolla aineella oli mun kokemuksen mukaan aika för mitätön, ei kukaan jaksa koko päivää kynsistä lakkoja hinkata pois xD

    Ihte oon käyttäny Perfect10 asetonitonta lakan poistoainetta mutta jos sitä rohkenis kokeileen tuota pirkkaa tai x-traa :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)