torstai 12. tammikuuta 2012

Sormia siellä, sormia täällä

Niin eilen tuli postin mukana taas paketti ebayn ostoksia. 10kpl harjoittelu sormia, viisi sellaista joihin voi tehdä muoteilla tai tipeillä kynnet ja viisi sellaista joissa voi käyttää maalamiseen pelkkiäkin tippejä.



Alimmaisen kuvan otin ihan vertailun vuoksi jotta siitä näkeen minkä kokoinen tuo harjoittelusormi on, kuvassa on siis minun etusormeni :)

Tänään on ollut lakkauksien täyteinen päivä. Oon tehny noita "vaikeampia" lakkauksia tuota haastetta varten valmiiksi ja siitä johtuen mulla ei oo nyt näyttää teille uusia kynsiä, nimittäin jatkan vielä tän postauksen jälkeen parit kynnet.

Ajattelin kuitenkin julkaista parit kynnet jotka oon tehny noille harjoitustikuille. Huomenna saatte sitten taas mun omat kynnet kuviin :)'


Noi ruusut on mun ekat kokeilut kahdella värillä leimaamista. Oisin voinut valita vähän paremmat värit tuohon ylimmäiseen ruusuun, mutta alimmainen näkyykin sitten jo paremmin.


Keltaisella oon leimannut pohjalle tuon kukkas kuosin ja sitten lakalla ja koristelulakalla oon värjäilly vähän lisää.


Tää oli haastava kuvio leimata ja vielä kun laitetaan lakka joka on vähän jämähtänyt jo, niin meinaspa mennä hermot. Kaksi leimausta vaati yhdelle kynnelle, näähän on siis huomattavasti pidempiä mitä mun omat kynnet. Oon käyttänyt kultaista akryyliväriä ja paria eri lakkaa noissa värittely jutuissa. Musta tää kynsi onnistui ihan kivasti vaikka meinas tukka lähtee päästä ;S

Niin tänään oon siis päässy kokeilemaan noita mun uusia Oumaxi värejä. Oon ihan vään pettyny niiden laatuun. Oletin että ne olisivat olleet paljon peittävempiä, no ok, musta ja valkoinen ovat tosi hyviä, mutta muut pienoinen pettymys tosiaan. Elikkäs taidan jättää nää mun viimeiseksi Oumaxeiksi ja ostaa sitten näiden loputtua taas vain noita perus akryylivärejä jotka ovat laadultaa samoissa ja halvempia :)

14 kommenttia:

  1. Hienoja kynsiä! :) Onko noi jostain MiMax:n XL-laatasta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Joo ovat niistä uusista XL- laatoista E ja D :)

      Poista
  2. WAU!Vähänkö oot taas hienoja "askarrellut" :D!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vain :) Vähän ajan kulua ja puhdetta :)

      Poista
  3. Upeita lakkauksia, tykkäsin erityisesti ensimmäisestä :)

    VastaaPoista
  4. Nuo alimmaiset! WAU! Mielettömän upeet!

    VastaaPoista
  5. Nuo sormet näyttävät paljaaltaan pikkuisen pelottavilta. :D Mutta käytössä varmasti näppäriä.

    Aivan ihana tuo viimeinen lakkaus! Tulee eksoottiset itämaat ja Intia mieleen. :)

    VastaaPoista
  6. Kiva huomata kuinka paljon jokaisella on erilainen maku :) Itse tykkään eniten noista kolmesta tuosta alimmaisesta. Vaikka siinä oli eniten työtä niin mielestäni se kuitenkin onnistui parhaitenkin.

    VastaaPoista
  7. repesin ku luin otsikon :D

    VastaaPoista
  8. Nyt mullakin välähti toi otsikko, voi ei :DD (kaksimielinen ihminen minä, hyi)

    Upeita kynsiä, kerrassaan ihan mahtavia!!!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitenkään sitä sillai tarkoittanu :), itelläki välähti sitten myöhemmin, mut en enää viittiny sitä vaihtaa, näillä mennään :D

      Poista
  9. Nuo harjottelusormet on musta aina ollu jotenki karmivan näkösiä. Mutta nuo kolme alinta lakkausta on aivan uskomattomia! Ihastuin erityisesti tuohon ekaan. Voisit muuten laittaa, jonkunlaisia tietoja siitä laatasta ja ehkä myös kuvan. Muutenkin ois kiva nähdä mitä lakkoja käytit noihin kynsiin.

    VastaaPoista
  10. Joo täytyy kyllä myöntää etten oo tajunnu noita harjoituksia tehdessä ottaa kuvaa lakoista tai mistään muustakaan ku noi on vähän semmosii että jää välillä vaiheeseen ja jatkan sitten kun siltä tuntuu ja lopuks en sit ees muista mitä kaikkee oon niihin käyttäny. Mutta jos vaikka koittaisin ryhdistäytyä sen suhteen. Noi XL-laatat (D ja E) jota oon käyttäny löydät tuolta Koristelu tuotteet sivulta :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)