tiistai 24. tammikuuta 2012

Violetti liukuvärjäys kuunsirpeillä

Kymmenes pvä oli siis liukuvärjäys. Jostain syystä violetti veti taas puoleensa. Pelkkää liukuvärjäystä harkitsin mutta sitten mä muistin että mulla on Sanna Taralta saadut kuun sirpit/puolikkaat olemassa ja ne passaa tähän paremmin kuin hyvin. Hintaahan tuolla purkilla on vain 1,20 ja siinä on paljon monen värisiä kuita :) No mitäs tykkäätte?











Tänään on ollu ihan törkeen hyvä posti päivä myös. Tein taas vähän kauppoja Maryahin Nailicious blogista kanssa. Ja niin kuin aina kaupat ovat olleet hyvät. Kertaakaan en voi sanoa ostaneeni "sutta säkissä"  Tossa ensimmäisessä kuvassa näkyy kaikki mitä tuli... Ostin siis alhaalla olevat baby bluet tipit 20kpl (sorry, kamera teki taas temput, mut vaaleensiniset ovat) ja sit noi molemmat fuksian väriset tipit 20kpl niitäkin molempia ja tuon ihanan vaaleanpunaisen geelin. Elikkäs kun vähän ynnäilee niin huomaa että sain kaupan päälle yhden pussin tippejä ja sitten tuon  fuksian värisen koristelu jutun (onko tuonut harsoa vai kangasta??? Voi hihkaista jos tietää oikeen nimen!! Mutta kuitenkin tiiän että sitä voi käyttää mm. geelauksien koristeluun :)

Parempi kuva tuosta geelistä, kamera ei tallentanut sitä kaikkea kimallista mitä tuossa on :(
Mutta tulee olemaan aivan tajuttoman kaunis kynsillä!

Tää ja 19 muuta mosaikkitippiä oli yllärinä mukana :) Nyt vielä kun osais käyttää näitä ;D
Lisäksi tänään tuli ne mun Nailsuppliesin tilauksen lakat!!! ne mää kyllä suosiolla esitten teille myöhemmin, muuten tästä postuksesta tulee kilometrin mittainen.

Sain sitten eilen päähäni että mä haluun uuden kynsilakka hyllyn. Oon ihaillut mm. Nail Slaven tässä postauksessa näkyvää kynsilakka hyllyä. Nyt sitten keksin millaisen itse haluan. Ihan noin isoa en saa meille olkkariin mahtumaan mutta pienenpi versio on nyt sitten työn alla. Tai oikeestaan sitten kun saan annettua isännälle mitat joka leikkaa mulle puut/levyt oikeeaan mittaan... ja sitten mää pääsen kokoamaan sen :) Tää vain ja ainostaan siksi että mun laatikostosta loppuu tila ja mun pöydät on koko ajan hirveen kaaoksen vallassa.


Sit mun on ihan välttämätön pakko vielä jakaa tää herkku teidän kanssa! Siinä on Smootie joka on tehty mansikoista, mustikoista, banaaneista ja appelsiini tuoremehusta. Maistuu minulle ja molemmille pojilleni ihan välipalana ja on terveellistä :) Kantsii kokeilla.

4 kommenttia:

  1. Ai miten ihanat kynnet. Rakastan violettia ja noi on kyll mun mieleen. Sirpit on mukava lisä:D

    VastaaPoista
  2. Upeat kynnet! Eikä kyllä pelkästään siksi, että oma suosikkivärini on violetti/liila tällä hetkellä :D

    Smoothie näyttää myöskin herkulliselta, olen itsekin viime aikoina tehnyt välipaoiksi usein smoothieta/pirtelöä tms. Tosin kohta alkaa jo kesällä poimitut mustikat ja mansikat loppua pakkasesta :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)

      Onneks meillä vielä riittää pakastimen antimet joksikin aikaa, tarttis varmaan tehä vaikka jotain kiisseleitäkin vaihtelun vuoksi :)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)