perjantai 3. helmikuuta 2012

1/2-Q ja ne mun eilen tulleet ostokset

Tänään siis pitäisi tehdä puolikuu mani ja juu tein kyllä, mutta en kuuta :) Mä oon niin vastarannan kiiski että tein auringot kynsiin kuitenkin! Tämä on taas samalla lakkaus nro. 87 (ei muuten oo montaa pulloa jäljellä ;D). Enempiä höpisemättä saatte nähdä ne kuvat kynsistä :)






Kulta ja hopea korostivat mun mielestä kivasti tuota lyijuýnharmaata lakkaa :)

Niin eilen lupaisin näyttää mitä ihanuuksia se postin immeinen mulle toi. Joten tässäpä niitä sitten tulee, näillä saakin loihdittua taas paljon uutta kivaa kynsille (kunhan nyt saadaan tää haaste pois alta... kestää ja jaksaa vielä !!!). Ei oikeestaan muuta vikaa tässä haasteessa ole kuin se ettei ihan oikeesti välttämättä inspiroidujust tosta annetusta aiheesta ja se että mä ootan niin into pinkeenä jo tuota viimeistä osuutta, tosin huominenkin aihe siis galaxi on kyllämielen kiintoinen ja haastava:)

No niin aloitetaan, hyppäs kummasti taas aiheesta tuo juttu :D

Kyse on siis MiMax:in tilauksesta ja sinne on tullut taas lisää uutuuksia aivan tolkuttomasti!!! Käykää tutustumassa ihmeessä :)

Koko tilaus

Liiloja pisaroita, mustia nuotteja ja peilaavia hopesia saksia

Kultaisia ja hopeisia avaimia

Ihania hempeän pinkkejä 3D rusetteja

Mustaa koriste verkkoa

Valkoista geeliä...
Linkki on TÄSSÄ

No niin tässä on sitten mun uudet värilliset geelit. En avannut purkkeja vielä mutta laitan linkit  tonne mimax:in sivuille mistä näette geelin värin eli klik-klik nimestä... Eli ensimmäisenä ja ylimmäisenä on BULLET HOLEPURE RED ja viimeisenä BLACK

Nämä kauniit tarrat tulivat kaupanpäälle :) Näissä on aika
paljon saman näköisiä kuvioita mitä mun laatoissa joten leimauksien
ja tarrojen yhdistäminen tuli heti mieleen :)

Ja lisää siveltimiä, näitäkään ei voi olla liikaa!!!
Ja kyllä kieltämättä toi kuosi on ihQ!!!
Aamu on lähtenyt käyntiin tänään jälleen aikaisten... Piti viedä vanhempi pojista kerhoon, mutta empä sitten vienytkään. Vaikka eilinen päivä näytti lupaavalta flunssan paranemisen kannalta niin tänään aamulla oli jäpikkä taas aivan tukossa. Joten en sitten viitsi viedä sinne tartuttamaan... Eipä se mitään, parempi kun paranee kunnolla. Tänään saapi taas käydä kirjastossa :) Jee, lisää lukemista! Niin samalla reissulla vien sitten sen arvontapalkinnon postiin :)

Menipä muuten hääpäivänikin tuossa lähes huomaamatta 1.2. ohi... Ei juhlittu sitten millään tavalla, jos vaikka ens vuonna kun tulee jo hurjat 5-vuotta sitten täyteen. Toisaalta tarviiko niitä edes juhlia ennen kuin tulee 10 vuotta täyteen??? Katsoin tuota mun hääkuvaani ja huomasin palanneeni taas samaan lookiin takaisin. Hiuksetkin leikattu lähes samalla tavalla. En kyllä edes tarkoituksella ;)

Tjaah, pitäs varmaan mennä tyhjentämään astianpesukone, se kun ryökäle ei tyhjenny itsekseen saati sitten täytä itse itseään ;D

14 kommenttia:

  1. nuo kynnet on todella luovasti tehty taas jälleen kerran! :) olet niin taitava!
    Kivoja ostoksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, aina lämmittää kuulla että tykätään mun "tekeleistä" :)

      Poista
  2. Käytätkö pikakuivattajaa jos käytät ni minkä merkistä, hintasta ja mistä sitä saa.???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo käytän kyllä Seche Viteä. Tässä on linkki Mimax:ille josta toi löytyy... Normaalipullo koko http://www.mimax.fi/seche-vite-pikakuivattaja-14ml-p-1605.html
      ja sitten pieni pullo http://www.mimax.fi/seche-vite-pikakuivattaja-36ml-p-2709.html
      Hinnat löytyvät sieltä myös :)
      Ite oon ollu tyytyväinen tähän, jotku moittivat että ehtii paksuuntua... (mulla ei oo vielä ja taitaa olla kolmas pullo jo menossa :D). Lakka kuivaa on todella nopeaa ja jättää hienon kiiltävän pinnan.

      Poista
  3. Itse ostelen useimmiten Sanna taralta myöskin (:
    Tsekkaa toki munki blogi: imma-nailholic.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanna Taralla on myöskin loistava valikoima :D Mähän shoppailen aika monesta paikasta tällä hetkellä.
      Käyn tsekkaamassa blogisi :)

      Poista
  4. Kauniit kynnet, taitavasti toteutettu hieno idea :)

    VastaaPoista
  5. Voi ku on kauniit kynnet jälleen :) Ja ihania ostoksia olet tehny!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kyllä noilla ostoksilla saa taas jotain kivaa aikaiseksi :)

      Poista
  6. mitä akryllivärejä käytät ja mistä oot ostanu? kattelin tiimarissa sellasta pakettia mikä makso 8 euroo oiskohan hyviä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on nyt neljää eri merkkiä käytössä, jokaisessa on omat hyvät puolensa ja huonot... Nä mitkä mulla on ollut ihan ensimmäisenä ovat muistaakseni Suomalaisesta kirjakaupasta ostettu joskus vuonna nakkisota, alkavat olemaan ostittain jo kuivahtaneita ja niillä ei enään mitään tarkkaa voi maalailla, sitten mulla on Lidelistä ostettut sellaisessa puisessa salkussa olevat, maksoivat himpan päälle 10€ ja ne ovat ne mitä eniten käytän. Tumman lakan päälle vaativat ensin kerroksen valkoista jotta väri näkyy kunnolla, nää on mun mielestä ihan hyvät värit ja värijä tais olla 24 eriväriä... Sitten mulla on noi Oumaxit, ihan liikaa hehkutettu tuote. Ok, jos ei tarvii mitään isompaa tehdä, eivät ole kovin peittävät ja kuivuvat hitaammin kuin nää mitä normisti käytän. Ja sitten neljäs merkki on noi hopea ja kulta akryylit Nail&art World jotka oon ostanu MiMaxilta, siellä on muitakin värejä myytävänä, näiden laadusta tykkään aika paljon, tosin kokemustahan mulla ei oo kuin näistä kahdesta...
      Lopputuloksena sanoisin ettei se hinta välttämättä oo se mikä määrää kuin hyviä värit on. Joten koita vaan, itse en tiedä noita tiimarin värejä, mutta olettaisin että voivat olla laadultaa jopa parempia kuin noi Lidlistä ostetut.

      Poista
  7. Onneks olkoon vaan! :) Ainahan se on juhlimisen arvoinen asia.

    Hei joko olet kokeillut noita siveltimiä, että minkä oloisia ovat?

    Mua jänskättää nyt että pystynkö käyttään akryylimaaleja ollenkaan, samaten rempassa käytettävä akryylimassa, että miten iho suhtautuu. :( Harmittaa ihan pirusti jos tuo allergisoituminen sotkee muutkin kuin rakennekynsihommat. Hiustuotteissa (mullakin lakkoja, suoristusvoidetta ym. missä sitä on) löytyy kanssa.. mistä lie kaikesta. Tiimarin akryylimaalit on yhdet tuolla käyttämättä, oli 2-laatua niin ostin viime keväänä, pitäisi varmaan testata mitä iho sanoo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ollut samanlaiset siveltimet jo aiemmin käytössä.Tykkään ja siksipä ostin lisää, näillä saa melko pientä piperrystä tehtyä, ehkä hiekan jäykempää "jouhta" saisi olla, mutta muuten tosi hyvät.

      Oon muuten alkanut seuraamaan itekkin nyt paljon enemmän mitä mun omissa puteleissani on sisällä ja siis kyllä ihminen vaikka ja mitä lykkää iholleen kun ei oo tietoinen asioista. On kyllä menny shampookin mulla vaihtoon ja tulee tuo hiusvärikin nykyään paremmin valittua. Olis ihan kauheeta (varsinkin nyt kun tahtosin sinne parturi/kampaaja puolelle opiskelemaan/töihin) jos ois jokin vastaava allergia.
      Joo tuntuuhan noita olevan vaikka missä tuotteissa ja saa olla tosiaan tarkkana jos meinaa välttyä oireilta ja takuulla rajoittaa elämää melkolailla.

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)