maanantai 27. helmikuuta 2012

Black Diamond

Mun piti eilen illalla tehdä vielä kynnet. Tarkoitus oli tehdä jotain kivaa niillä mun uusilla akryyliväreillä. No en vain oikeesti ehtinyt. Vanhempi poikani on usein mulla nykyään apuna valitsemassa lakan väriä :) Varsinkin nyt kun suurin osa on niistä tuossa mun kynsilakka hyllykössä. Jäpikkä seisoo meidän arkkupakastimen päällä ja hieroo leukaansa mietteliäästi... karsii lakka valinnat kahteen josta sitten päättää... Hih!!! On aika hauskaa katseltavaa :D
No tällä kertaa valinta osui China Glazen Black Diamond lakkaan (ostettu Ihanat kynnet verkkokaupasta). Mieheni vähän kauhisteli valintaa, että mustan lakan meni ja valitsi, mitä minä taas vähän rauhoittelvaan sävyyn ettei tää oo ihan täysin musta :) Vaikka lakkahan on musta siitä ei pääse mihinkään, tosin on tässä shimmeriä mukana hopeista tai harmaata... vaikeeta sanoa kumpaa. Koristelun tahdoin jättää aika simppeliksi ja nauttia pitkästä aikaa mustista kynsistä joten nimestä sitten keksin että laitan kynsille timatteja. Tiesin että mulla pitäisi olla olla jossain isoja kirkkaita joissa olisi erilainen "hionta" (ei näitä kait oikeesti hiota... =S ). Se sitten olikin ihan puhdas sattuma että nää kivet oli kans ostettu tuolta Ihanat kynnet kaupasta. Mähän merkkaan yleensä ostamiini koristeisiin jollain tavoin mistä oon ne hommat/saanut just sen takia kun mä en niitä muuten muistaisi. Molemmista linkeistä muuten pääsee sitten suoraan kyseisen tuotteen sivulle/esittelyyn.

Jospa sitten haluaisitte ne kuvat nähdä :)




Että tämmöiset kynnet yritän nyt saada aikaiseksi illan aikana edes kiekolle jotain niillä akryyliväreillä jotta näkisitte ne oikeesti käytössä...

Sittenhän mä oon noita lakkoja ostellu... en vaan oo saanu aikaiseksi niistä tehdä postausta. No tässä tulee yksi purku. Seppälästä ostettuja (ostettu jo ennen kuin kävin ostamassa tuon freshen up kokoelman), löytyikin sieltä silloin ihan mukava määrä lakkoja :)

Lisää kuvateksti

 Flormar/kone helsinki U18 ja U01, Beautyuk 47 green ja La Femme Beauty 102 Blue cream

salamalla

ilman

Golden Rose Matte Velvet 101 ja105, Models Own Pink Fever ja Dream Stream

Tämä oli pakko saada kokeeksi josko tästä löytyisi se mun etsimäni dube tuolle Yves Rocherin vanhan roosan väriselle metallilakalle. Tämä on siis todella lähellä, mutta ei ehkä kuitenkaan yhtä "vanhan" värinen jos ymmärrätte mitä tarkoitan... Niin siis lakka on Classic metallic 02

ilman salamaa

salamalla
Tämmöisiä kivoja lakkoja tällä kertaa tuli kotiutettua.

Kamala kun on melkoisen vetämätön olo. Saapa nähä onko se sitten jonkin taudin tuloa ennustava juttu kun noita lihaksiakin tuppaa vähän jomottamaan. Ei nyt kyllä passaisi tulla kipeeksi kun pitäisi alkaa niitä vanhemman poikani synttäreitä miettimään ja mimmotteisen kakku duon sitä nyt sitten tekis. Makia ja voileipäkakku on nyt ihan ehdottomat. Mutta mitä muuta sitä sitten keksis...? Mä olin kyllä vähän ajatellut pääseväni helpolla ja olisin itse tilannut sen voileipäkakun, mut mies haluu että teen sen ite. Noh tietääpähän ainakin sitten mitä kaikkea siinä on. Hei, jos kekkaatte jotain kivaa ja helppoa pikkuista makeeta ja suolaista niin saapi vinkata, uudet reseptit ovat tervetulleita. 
Nyt mää taidan mennä kokeilemaan aurinkopuuron tekoa... siis tämän joka tehdään melkein samalla tavalla kuin vispipuuro,  puolukan tilalla on vain appelsiinimehua ja appelsiiniä. Ostetiin pojille sitä valmiina kaupasta ja sitä tahtovat lisää, niin miksipä en kokeilisi?

9 kommenttia:

  1. Kokeile vaikka jäätelökakkua, siis ei kaupasta vaan osta Carneval -keksejä ja laita niiden väliin jäätelöä, tai sitten pelkästään jäätelöä.

    Ainakin meillä on maistunut aina, ja suolaisena vaan sipsiä ja vaikka coctail tikuissa (vaikka merirosvolippuisia tai muuta vastaavaa) kaikkea kivaa, suolaista, makeaa ja mitä siten keksitkin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkeistä, jäätelökakku kuulostaa tosi hyvältä :) Sipsei tottakai :)

      Poista
  2. http://makuparit.pauligcafe.fi/16/kolmen-kerroksen-juustokakku

    Kaveri teki tota synttäreillään ja toi oli kyllä niin hyvää! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää käydä oikein ajan kanssa ohje katsomassa, kiitos tosi paljon :)

      Poista
  3. Mun äitin leivonta-blogista vois löytyä jotain sopivaa :)
    Tässäpä osoite: http://piparinmuruja.vuodatus.net/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jees, uus blogi :) Käyn varmasti katsomassa josko sieltä löytyisi jotain kivaa ja sopivaa :) Kiitos vinkistä :)

      Poista
  4. aI SULLA ON KOKO PERHE HURAHTANUT LAKKOJA TUTKIMAAN.. MIKÄS SIINÄ.. KIVA ;)!

    MITÄS MUUTEN TYKKÄSIT TOSTA BEAUTY UK:N VIHREÄSTÄ.. MÄ EN VOI SIETÄÄ NOITA... MULLA ON TOI GREEN JA NEON BLUE.. INHOTTAVIA LITKUJA :((.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lähinnä P-P on kiinostunu mun lakkapulloista ja väreistä kun opettelee niitä värejä enempi. Atte ihailee vain oikeestaan valmiita kynsiä :D
      Taitaa lakka jäähä semmoisiin koristelu hommiin, tosi ohutta tuntui olevan... kynsiin en oo vielä kokeillu. Mut piti saaha ku oli mulle outo merkki ja viel sika halpa.

      Poista
  5. Pientä ja helppoa makeaa miettiessä tuli ekana mieleen cake/cookie popsit. Itse en ole noita vielä selvinnyt kokeilemaan, mutta monessa leivontablogissa on näkynyt ja googlettamalla löytyy paljon ohjeita niille :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita olivat ne sitten risuja tahi ruusuja, kunhan ovat asiallisia :)